Global Lithuanian Net: san-taka station: Senieji rankraščiai |
Paslaptinga jėga: Senovės Indijos oreivystės priešaušris Ramos paliepimu nuostabus vežimas su didžiausiu triukšmų pakilo iki
debesų kalno, Ramajana
Bhisma skrido savo vimana ant milžiniško spindulio, tokio ryškaus kaip saulė, ir kėlė tarsi griaustinio triukšmą, Mahabharata Vedų literatūroje sutinkami dviejų tipų skraidančios mašinos:
Jų buvo įvairių dydžių ir formų (dažnai vadinami ibio ir kitų gyvūnų vardais), pvz., ahnihotra vimana turėjo du (o "dramblio" vimana dar daugiau) variklių. O dabar apie Vatos vežimo didybę! Šviesa varo jį, griaustinio jo garsas, dangų jis pasiekia žaižaruodamas šviesa [ugniniai žaižaruojantys blyksniai] ir dulkių sūkurius kelia žemėje. Rigveda (Vata yra arijų vėjo dievas) "Pušpaka, skraidantis vežimas, vežė daug žmonių į Ayodhya sostinę.
Dangus buvo uždengtas didelių skraidančių aparatų, tamsių kaip naktis, bet
blyksinčių gelvo atspalvio šviesomis". "...mano broliui priklausančias Puspaku vežėčias davė galingasis
Ravan'as. Tos nuostabios vežėčios skriejo į bet kur pagal norą". Jos apimant ir šviesų debesį
danguje yra Lankoje. "Vienąkart, karalius Citaketu vykdamas į išorinį pasaulį Viešpaties Višnaus
dovanotu nuostabiai žibančiu orlaiviu, pamatė Viešpatį Šyvą..." Vimana savybės "O Valdove, šį nuostabiai išpuoštą orlaivį pagamino demonas Maja
ir jis turi ginklus tinkamus visų tipų mūšiams. Jis nesuvokiamas ir neaprašomas.
Jis netgi kartais matomas, kartais nematomas. Po apsauginiu skėčiu ir valdomas
geriausio iš camara su komanda atrodė vakare kaip tekantis mėnulis
žaižaruojantis į visas puses." Daug įdomių savybių aprašoma "Vaimanika Prakarana" (kuri yra Yantra Sarvasva skyrius, Yantra - tai terminas, kuriuo vadinamos senovės Indijos mašinos, apie jas skaitykite šiame puslapyje), tačiau jos sukūrimo istorija yra labai įdomi. Kviečiame paskaityti ją... "Vaimanika Prakarana" yra skirtas aeronautikai (8 skirsniai, 100 temų ir 500 sutrų). Jis aprašo transporto priemones, kurios skriejo oru, plaukė po vandeniu, arn ant platonų vandens paviršiumi. Kai kurie posmai aprašo pilotų pasiruošimą bei apmokymą.
Ypač daug dėmesio skiriama kariniams orlaiviams, kurie aprašomi labai smulkiai (pvz., metalo paruošimas skirtingoms įvairių vimanų dalims) ir net šiandien apie juos skaitome kaip apie fantastinius (ateities) dalykus. Šie orlaiviai:
Vimanos turėjo 7-ių rūšių veidrodžius ir linzes, skirtus gynybai ir atakai, pvz., Pindžula veidrodis buvo "vizualusis skydas", apsaugantis nuo akinančių "blogio spindulių" ir ginklo pavadinimu "Marika", kuris lengvai numušdavo priešo orlaivius. [tarsi koks šių dienų lazeris?] "Vynranika šastroje" paminėtas "Tripura vimana" buvo didelis "cepelino" formos orlaivis (dirižablis?) varomas "Saulės spindulių varomąja jėga" [Saulės energijos panaudojimas?] Ką gi - pagal tokį aprašymą galime įsivaizduoti, kad čia aprašomi orlaiviai yra pagal klasę kažkur tarp šiuolaikinių amerikonų "Stealth" naikintuvų ir "skraidančių lėkščių". Milžiniško dydžio "Šakuna vimana" pagal aprašymą atitiktų lėktuvo ir raketos derinį [kaip "Shuttle"?] Kitame senovės indų rašte "Samarangana Sutradhara" vimanų statybai ir naudojimui taikos ir karo metu skirta 230 dvieilių. Senovės arijai (hipotezę apie arijus skaitykite šiame puslapyje) turėjo "Astra" ginklus su Soposamhara (ugnimi sviedžiamus sviedinius), Prasvapna (sukeliančiu miegą) ir 4-ių rūšių Agni Astra, laikomus ugnies skyduose ir sukeliančiuose griaustinį. Čia minimas ir "vežimas", kuris turėjo vykti į Suryamandalą (Saulės sistemą) ir Naksatramandalą (žvaigždžių sistemą). Jis negali būti laikomas vien tik mitu, nes minima pernelyg daug techninių detalių. Negi senovės indai skraidė erdvėlaiviais dar tuomet, kai kitos tautos tik mokėsi "knisti" žemę? Bet kitų kraštų išlikusių Raštų fragmentuose taip pat gausu užuominų į "skraidančius vežimus". Hm..., supratimas, kad trūksta įrodymų, nėra įrodymas, kad nėra įrodymų. Pavyzdžiai
"Žiaurusis Salva įsitaisė Saubha vežime, kuris galėjo vykti į bet kur, - ir iš jo nužudė
daugelį narsių Vrišni jaunuolių ir negailestingai dykrais pavertė miestus."
Ramos imperija Ramos imperija buvo šiaurės Indijos ir Pakistano teritorijoje.
Ją valdė "apšviestieji karaliai-šventikai". Didžiausi miestai Raštuose
vadinami "Septyni Rši miestai". Jų apvalios arba cilindro formos vimanai
buvo dviejų "denių" su skliautu, turėjo "liukus" ir skriejo "vėjo greičiu" skleisdami "dainingą garsą".
Ramayanoje, išlaisvinus Sima iš Ravana nelaisvės, Rama su ja, Lakšmana ir Hanumanu grįžta
Pušpa vimanu. Sita paprašė, kad šis parodytų jai akmenis, kurie išplaukia Šri Lankoje, kai
Vanarai gieda Rama vardą.
Netrukus Pušpa vimana nusileido toje vietoje. Rama paėmė akmenį ir sviedė į jūrą. Tačiau akmuo,
prieš tai išplaukęs vanamars giedant Rama vardą, dabar skendo, nepaisant to, kad jį sviedė pats Rama.
Visi buvo pritrenkti.
Hanumanas paaiškino, kad jie, prieš mesdami akmenį, ant jo užrašo "Šri Ram".
Ir atsitiko taip, kaip jis sakė.
Tai parodo, kad Rama vardas yra svarbiau nei pats Rama
[apie vardo svarbą
skaitykite Egipto puslapyje apie vardų knygą].
Abejonės 11 a. veikale sakoma, kad orlaivius gali pastatyti tik Yavana'i (t.y. graikai). Apie graikų orlaivį kalba ir "Karaliaus Harša darbai", kuriuose jis yra mechaninė priemonė (yantray-na, apie Yantras skaitykite čia). Klivas Hartas "Skrydžių pre-istorijoje" išvardijo visas nuorodas į skrydžius Vakarų literatūroje, kur dažniausiai minimi žmogaus pasidaryti sparnai, o ne sudėtingos kinų, korėjiečių ar indų mašinos. Paruošė Cpt.Astera's advisor, info@nso.lt
Papildomai skaitykite apie tai, kas buvo senovės orlaivių degalai Kviečiame padiskutuoti NSO el.pašto konferencijoje. Norėdami joje dalyvauti, pasiųskite TUŠČIĄ laišką adresu nso-subscribe@onelist.com. Gausite laišką anglų kalba, prašantį patvirtinti savo apsisprendimą, į kurį tereikia atsakyti "REPLY". Kai tai padarysite, galėsite siųsti laiškus į konferenciją, kurios adresas yra nso@onelist.com. Kviečiame dalyvauti!!!
|