Global Lithuanian Net:    san-taka station:

Senieji rankraščiai

Paslaptinga jėga:
skaitykite apie tai, kas buvo senovės orlaivių degalai
Vimanai Ramayanoje

 
Karalius, apdovanotas kažkiek drąsos, pradėjęs žygį reikiamu metu,
Kurį parodo planetų išsidėstymas, pasiekia šlovę, kuri perteikiama Raštuose.

Brhat Samhita, 104.60  

Senovės Indijos oreivystės priešaušris

„Ramos paliepimu nuostabus vežimas su didžiausiu triukšmų pakilo iki debesų kalno“, Ramajana
„Bhisma skrido savo vimana ant milžiniško spindulio, tokio ryškaus kaip saulė, ir kėlė tarsi griaustinio triukšmą“, Mahabharata

Vedų literatūroje sutinkami dviejų tipų skraidančios mašinos:

  1. žmonių sukurti [mediniai] orlaiviai skrieję panašių į paukščių sparnų dėka. Šio tipo "lėktuvai" aprašomi viduramžių raštuose.
  2. paslaptingos mašinos skriejančios keistu būdu - ir dažniausiai sukurtos kitų pasaulių gyventojų. Šio tipo skraidantys aparatai aprašuomi senuosiuose indų raštuose: RigVedoje, Mahabharatoje, Ramayanoje ir Puranuose.

Jų buvo įvairių dydžių ir formų (dažnai vadinami ibio ir kitų gyvūnų vardais), pvz., ahnihotra vimana turėjo du (o "dramblio" vimana dar daugiau) variklių.

O dabar apie Vatos vežimo didybę!
Šviesa varo jį,
griaustinio jo garsas,
dangų jis pasiekia
žaižaruodamas šviesa [ugniniai žaižaruojantys blyksniai]
ir dulkių sūkurius kelia žemėje.

Rigveda (Vata yra arijų vėjo dievas)


"Pušpaka, skraidantis vežimas, vežė daug žmonių į Ayodhya sostinę. Dangus buvo uždengtas didelių skraidančių aparatų, tamsių kaip naktis, bet blyksinčių gelvo atspalvio šviesomis".
Bhavabhučio Mahavira, viii a. paruoštas džainizmo ankstesnių tekstų rinkinys.

"...mano broliui priklausančias Puspaku vežėčias davė galingasis Ravan'as. Tos nuostabios vežėčios skriejo į bet kur pagal norą". Jos apimant ir šviesų debesį danguje yra Lankoje.
Ramayana


"Vienąkart, karalius Citaketu vykdamas į išorinį pasaulį Viešpaties Višnaus dovanotu nuostabiai žibančiu orlaiviu, pamatė Viešpatį Šyvą..."
"Viešpaties Šyvos paleistos strėlės atrodė kaip ugnies spinduliai iš saulės rutulio - ir jos apgaubė tris orlaivius, kurie daugiau nebuvo matomi.
"
Šrimad Bhagasvatam, 6.3

Vimana savybės

"O Valdove, šį nuostabiai išpuoštą orlaivį pagamino demonas Maja ir jis turi ginklus tinkamus visų tipų mūšiams. Jis nesuvokiamas ir neaprašomas. Jis netgi kartais matomas, kartais nematomas. Po apsauginiu skėčiu ir valdomas geriausio iš camara su komanda atrodė vakare kaip tekantis mėnulis žaižaruojantis į visas puses."
Svami Prabhupada Bhaktivedanta. Šrimad Bhagavatam

Daug įdomių savybių aprašoma "Vaimanika Prakarana" (kuri yra Yantra Sarvasva skyrius, Yantra - tai terminas, kuriuo vadinamos senovės Indijos mašinos, apie jas skaitykite šiame puslapyje), tačiau jos sukūrimo istorija yra labai įdomi. Kviečiame paskaityti ją...

"Vaimanika Prakarana" yra skirtas aeronautikai (8 skirsniai, 100 temų ir 500 sutrų). Jis aprašo transporto priemones, kurios skriejo oru, plaukė po vandeniu, arn ant platonų vandens paviršiumi. Kai kurie posmai aprašo pilotų pasiruošimą bei apmokymą.

"Vaimanika Prakarana" skyriuje aprašomas vimaan [vimana] (arba orlaiviai), kurie būna trijų (Rukma, Sundara, Šakuna) tipų:

  1. Kelionei iš vienos vietos į kitą;
  2. Kelionei į kitas šalis ir
  3. Kelionei į kitas planetas [pagal indų Visatos sampratą yra daugybė gyvenamų planetų, kuriose gyvena skirtingos būtybės - dievai ir asurai; žr. indų mitologijos puslapį].
Vimana

Ypač daug dėmesio skiriama kariniams orlaiviams, kurie aprašomi labai smulkiai (pvz., metalo paruošimas skirtingoms įvairių vimanų dalims) ir net šiandien apie juos skaitome kaip apie fantastinius (ateities) dalykus. Šie orlaiviai:

  • Turėjo būti neperšlampami, nedūžtantys, patikimi ir nepažeidžiami;
  • Gebėti akimirksniu sustoti vietoje;
  • Būti nematomi priešui [kas jiems galėjo būti lygiaverčiu priešu?]
  • Leisti pasiklausyti priešo lėktuvuose vykstančių pokalbių [ir garsų];
  • Regėti ir įrašinėti daiktus, asmenis ir įvykius priešo lėktuvų viduje [fotografija ir video?];
  • Žinoti visų netoliese esančių kitų orlaivių judėjimo kryptis [radaras?];
  • Sugebėti taip paveikti priešo įgulą, kad ji prarastų judrumą, mąstymo gebą , o kartais ir sąmonę;
  • Sugebėti naikinti;
  • Valdomi pilotų, kurie geba prisitaikyti prie juos supančių aplinkos [klimato] sąlygų;
  • Reguliavo temperatūrą viduje;
  • Buvo sukurti iš šviesą ir garsą absorbuojančių metalų [jie vadinami Somaka, Soundalike ir Mourthwika];
  • Turi įrangą, leidžiančią padidinti ar sumažinti vaizdus arba sumažinti garsą [triukšmą].

Vimanos turėjo 7-ių rūšių veidrodžius ir linzes, skirtus gynybai ir atakai, pvz., Pindžula veidrodis buvo "vizualusis skydas", apsaugantis nuo akinančių "blogio spindulių" ir ginklo pavadinimu "Marika", kuris lengvai numušdavo priešo orlaivius. [tarsi koks šių dienų lazeris?] "Vynranika šastroje" paminėtas "Tripura vimana" buvo didelis "cepelino" formos orlaivis (dirižablis?) varomas "Saulės spindulių varomąja jėga" [Saulės energijos panaudojimas?]

Ką gi - pagal tokį aprašymą galime įsivaizduoti, kad čia aprašomi orlaiviai yra pagal klasę kažkur tarp šiuolaikinių amerikonų "Stealth" naikintuvų ir "skraidančių lėkščių". Milžiniško dydžio "Šakuna vimana" pagal aprašymą atitiktų lėktuvo ir raketos derinį [kaip "Shuttle"?]

Kitame senovės indų rašte "Samarangana Sutradhara" vimanų statybai ir naudojimui taikos ir karo metu skirta 230 dvieilių. Senovės arijai (hipotezę apie arijus skaitykite šiame puslapyje) turėjo "Astra" ginklus su Soposamhara (ugnimi sviedžiamus sviedinius), Prasvapna (sukeliančiu miegą) ir 4-ių rūšių Agni Astra, laikomus ugnies skyduose ir sukeliančiuose griaustinį.

Čia minimas ir "vežimas", kuris turėjo vykti į Suryamandalą (Saulės sistemą) ir Naksatramandalą (žvaigždžių sistemą). Jis negali būti laikomas vien tik mitu, nes minima pernelyg daug techninių detalių. Negi senovės indai skraidė erdvėlaiviais dar tuomet, kai kitos tautos tik mokėsi "knisti" žemę? Bet kitų kraštų išlikusių Raštų fragmentuose taip pat gausu užuominų į "skraidančius vežimus".

Hm..., supratimas, kad trūksta įrodymų, nėra įrodymas, kad nėra įrodymų.

Pavyzdžiai

Charakteringas vimano pavyzdys yra senosios Indijos karaliaus Salvos skraidanti mašina, kurią jis gavo iš Maya Danava, - Taltala planetos gyventojo.

"Salvos orlaivis buvo nepaprastai paslaptingas. Jis buvo toks ypatingas, kad kartais danguje pasirodydavo kaip keli, o kartais - nė vieno; kartais jis buvo regimas, o kartais - ne - ir šis keistas orlaivis kėlė sąmyšį tarp Yadu dinastijos karių. Kartais jie regėjo jį ant žemės, kartais - ore; kartais nutūpusį kalvos viršūnėje, o kartais - besisupantį ant vandenų. Nuostabusis orlaivis plaukė dangumi tarsi besisukantis nuodėgulis - nė akimirksniu nenukrypdamas nuo kurso"
Bhaktivedanta

Vimana


"Žiaurusis Salva įsitaisė Saubha vežime, kuris galėjo vykti į bet kur, - ir iš jo nužudė daugelį narsių Vrišni jaunuolių ir negailestingai dykrais pavertė miestus."
Mahabharata


Šioje ištraukoje kalbama, kaip didvyris Krišna persekiodamas Salvą buvo užpultas naudojant tobulus ginklus.
"Jo Saubha sklendė danguje virš visos sąjungos... Jis be paliovos svaidė į mane raketas, sviedinius, ietis, smaigus, kovos kirvius, tribriaunes ietis, ugnies kamuolius... Atrodė, kad danguje švyti šimtai saulių ir mėnulių... bei šimtai miriadų žvaigždžių. Nei diena nei naktis nesiskyrė..."
Mahabharata

Skaitykite apie galimą iliuzijos sukūrimo technologiją...

Vimana

Ramos imperija

Ramos imperija buvo šiaurės Indijos ir Pakistano teritorijoje. Ją valdė "apšviestieji karaliai-šventikai". Didžiausi miestai Raštuose vadinami "Septyni Rši miestai". Jų apvalios arba cilindro formos vimanai buvo dviejų "denių" su skliautu, turėjo "liukus" ir skriejo "vėjo greičiu" skleisdami "dainingą garsą".

Ramayanoje, išlaisvinus Sima iš Ravana nelaisvės, Rama su ja, Lakšmana ir Hanumanu grįžta Pušpa vimanu. Sita paprašė, kad šis parodytų jai akmenis, kurie išplaukia Šri Lankoje, kai Vanarai gieda Rama vardą.

Netrukus Pušpa vimana nusileido toje vietoje. Rama paėmė akmenį ir sviedė į jūrą. Tačiau akmuo, prieš tai išplaukęs vanamars giedant Rama vardą, dabar skendo, nepaisant to, kad jį sviedė pats Rama. Visi buvo pritrenkti. Hanumanas paaiškino, kad jie, prieš mesdami akmenį, ant jo užrašo "Šri Ram". Ir atsitiko taip, kaip jis sakė.


Tai parodo, kad Rama vardas yra svarbiau nei pats Rama [apie vardo svarbą skaitykite Egipto puslapyje apie vardų knygą].


Abejonės

11 a. veikale sakoma, kad orlaivius gali pastatyti tik Yavana'i (t.y. graikai). Apie graikų orlaivį kalba ir "Karaliaus Harša darbai", kuriuose jis yra mechaninė priemonė (yantray-na, apie Yantras skaitykite čia).

Klivas Hartas "Skrydžių pre-istorijoje" išvardijo visas nuorodas į skrydžius Vakarų literatūroje, kur dažniausiai minimi žmogaus pasidaryti sparnai, o ne sudėtingos kinų, korėjiečių ar indų mašinos.

Paruošė Cpt.Astera's advisor, info@nso.lt

Papildomai skaitykite apie tai, kas buvo senovės orlaivių degalai
bei apie senosios Indijos mašinos (yantra);
Kinų ir korėjiečių skraidantys vežimai ir
Senosios Pietų Azijos technologijos
nežemiški senosios Indijos personažai
Kaip buvo sukurta Vaimanika šastra
Ankstyvieji pranešimai apie NSO
Fermi paradoksas
Mohendžo-daro


Atsiliepimus ir pastabas galite palikti pagrindinio san-taka station puslapio gale.

Kviečiame padiskutuoti NSO el.pašto konferencijoje. Norėdami joje dalyvauti, pasiųskite TUŠČIĄ laišką adresu nso-subscribe@onelist.com. Gausite laišką anglų kalba, prašantį patvirtinti savo apsisprendimą, į kurį tereikia atsakyti "REPLY". Kai tai padarysite, galėsite siųsti laiškus į konferenciją, kurios adresas yra nso@onelist.com. Kviečiame dalyvauti!!!

san-taka
station

NSO apsireiškimai ir neįprasti fenomenai Lietuvos danguje ir po juo

Maloniai pasitiksime žinias apie bet kokius Jūsų pastebėtus sunkiai paaiškinamus reiškinius naktiniame danguje ar patirtus sapno metu...

įspūdžius, klausimus ar komentarus prašome siųsti el.paštu:
san-taka@lithuanian.net arba pateikti pagrindinio puslapio gale.

san-taka station

UFO sightings and other phenomenas in/under Lithuanian sky. Please inform us about everything you noticed and find unexplainable in the night sky or even during your night dreams, or in the other fields of life.

NSO.LT skiltis
Vartiklio naujienos