Global Lithuanian Net: san-taka station: |
Nežemiški senosios Indijos personažai
2 dalis, skaitykite pradžią Ramančadra Dikšitar'as savo knygoje Karas Senovės Indijoje pateikia tekstus iš Samarų, kalbančius apie tai, kad šie skraidantys aparatai atakavo matomus ir nematomus taikinius, kildavo, praskriedavo tūkstančius myliu oru skirtingomis kryptimis ir netgi kildavo į saulėtąją žvaigždę ir žvaigždžių sritį. Oro laivai, padaryti iš šviesiojo medžio, buvo kaip milžiniškas paukštis su tvirtu korpusu ir turėjo viduje gyvsidabrį su ugnimi po juo. Jie turėjo po du blizgančius sparnus Laivai skraidė atmosferoje milžiniškus nuotolius, nešdami viduje keletą žmonių. Geležis, varis, švinas ir kiti metalai buvo naudojami šiuose aparatuose. Toliau sakoma, kad kainavo skraidantys aparatai labai brangiai ir todėl buvo aristokratų privilegija, kurie rengdavo dvikovas ore.
E.P. Blavatskaja Slaptoje doktrinoje tvirtino, kad Mahabharata aprašo istorinį karą tarp Surjavansami (Saulės palikuonys) ir Indavansami (Mėnulio palikuonys), didžiulį ezoterinės reikšmės konfliktą, kurį dabar galima interpretuoti kaip konfliktą tar dviejų nežemiškų rasių. Puikiame vertime Romenas Datta sekančiai aprašo iš visos Indijos atvykusius pretendentus į Droupadi, Pančalos princesės ranką:
Judhišthira sušaukė asamblėją, kad paskelbti aukščiausią savo valdžią visiems Senovės Indijos karaliams.
Dėl polinkio azartiniams žaidimams Judhišthira pralošė savo sūnėnui Duryodhanui karalystę, brolius, save patį ir nuostabiąją Droupadi. Duryodhana susikivirčijo su Gandharvais, dangaus būtybėmis, ir pateko į nelaisvę, bet buvo brolių Pandavų išlaisvintas iš dangaus kalėjimo. Po 20 metų Judjišthira, drauge su Ardžuna ir Krišna, surinko armiją, kad susigrąžintų sau sostą. Bhišma, įžymus Duryodhanos karvedys, atrėmė visas atakas. Galų gale, Duryodhana buvo užmuštas, Bhišma mirė, Judhišthira savo valdžia suvienijo Senąją Indiją.
Čia parašomas kosminių laivų skrydis dangumi. Poetine Dronos Parvos kalba kosminių laivų pasirodymas aprašomas taip:
Čia, tikriausiai, aprašoma kosminių laivų bombų ataka, vienas iš kurių buvo sunaikintas raketos žemė oras.
Tyrinėjantys NSO negali nepastebėti šio reiškinio panašumo su reiškiniais, aprašomais Livijaus ir Julijaus Obsekvensų senovės Romoje. Bhišma Parva lygina dangaus ginklus su ugnimi. Čandra Rojus savo komentaruose pažymi, kad ginklas, vadinamas Brahma danda (brahmos galva), daug stipresnis už Indros strėlę. Ši veikia tik kartą, tuo tarpu Barhmos galva gali naikinti ištisas šalis ir tautas per ištisas kartas. Tūkstančius metų tai buvo laikoma poetiniu pagražinimu, bet mes tai žinome apie radiaciją Ardžuna ir to laiko žmonės turėjo visą arsenalą įvairių branduolinių ginklų, panašių ar net pranokstančių dabartinius. Badha Parva mini Vayšnava ginklą, suteikiantį nematomumą ir galią sunaikinti visus dievus visuose pasauliuose. Būdamas jų apsuptyje (lankininkų), o, Bharata, Bhišma suriaumojo liūtu ir sviedė į priešą siaubingą sviedinį. Šis sviedinys kietumu prilygstantis deimantui sutriuškino karius. Atrodė, visa žemė prisipildė garsaus triukšmo. Ugninis sviedinys sėjo siaubą. Ir kai jis, leisdamas liepsnos liežuvius, pajudėjo prie karūnų, šie puolė bėgti, beviltiškai rėkdami. Ir nuo neįtikėtino šio sviedinio garso daugelis žmonių krito ten, kur stovėjo, ir daugelis krito iš vežėčių. Atominis karas su beviltiškais antiraketiniais bandymais apsiginti nuo branduolinių raketų gąsdina mus panašumu su būsimo karo vaizdais, kurio metu žemės sostinės gali būti sunaikintos bombų su antimaterija, leidžiamų iš kosminių palydovų. Drona Parva skelbia:
Kai kurie sviediniai, tokie kaip Karajana, vadinami deginančiais priešus, akivaizdu, tikrai buvo
naudojami kovos lauke. Pačiame galingiausiame ginkle Agnėjoje buvo naudojama jėga, laimei,
nežinoma mums ir dabar. Drona Parva stulbina mus sekančiu tekstu:
Kilnusis Advattsamanas ryžtingai sustabdė vežėčias, palietė vandenį ir užkeikė Agnėja ginklą,
kuriam negali priešintis net dievai. Nusitaikęs į visus savo matomus ir nematomus priešus, šis
šlovingiausias iš herojų, mantromis iškvietė blyksnį spindulingos liepsnos ir bedūmės ugnies ir
pasiuntė ją su pykčiu į visas puses. Iš ten išskrido tankus strėlių spiečius. Su liepsnų liežuviais, šios
strėlės apsupo Parthą iš visų pusių. Meteorai sublizgo danguje. Tiršta migla netikėtai apgaubė
Pandavus. Visos horizonto pusės taip pat apsivilko tamsa. Rekšasai ir Vikočiai bėgo siaubingai
rėkdami. Ėmė pūsti pragaištingi vėjai. Pati saulė nebeskleidė šilumos. Varnos karksėjo iš visų
pusių. Kraujuodami debesys riaumojo erdvėje. Paukščiai, ir žvėrys, ir sielos žmonių buvo be galo
sujaudinti. Netgi stichijos susijaukė. Saulė atrodė besisukanti. Visata, nusvilinta karščio, atrodė,
karščiavo. Drambliai ir kiti žemės sutvėrimai, nudeginti šio ginklo energijos, išsigandę bėgo,
sunkiai kvėpuodami ir trokšdami apsisaugojimo nuo šio siaubingo ginklo. Netgi sutvėrimai,
gyvenantys vandenyje, o, Bharata, begaliniai susijaudino ir atrodė tarsi degantys.
Toks fantastiškas karas buvo aprašytas Drona Parva vertime, kuris padarytas 1888 metais, kada mūšiuose buvo naudojama kavalerija ir herojai nešė vėliavas; šiandien gi mes gerai žinome apie baisingą atomo jėgą. Ar tikrai senovės mokslas turėjo tokių žinių? Agnėja ginklas, kuris sunaikino Pandavų karius Senovės Indijoje, primena Sodomos ir Gomoros
sunaikinimą, Asirijos karaliaus Senacheribo armijos likvidavimą prie Pelusijaus Egipte 670 metais
prieš mūsų erą ir paslaptingą ugnį iš dangaus, kuri IV amžiuje Britanijoje susprogdino Vortigerno
pilį
Apie vimano konstrukcija Sanskrito rankraštyje Samarangana Sutradhara yra toks vimano aprašymas:
Taigi, įrenginys su gyvsidabriu, šildantis įrenginys, nešantis sūkurys - ką tai galėtų reikšti? Pradžiai priminsiu, kad šildomas indas su gyvsidabriu yra paprasčiausio difuzinio vakuuminio siurblio pagrindas. Ar ne jo pagalba siūloma mums pakilti į orą ? Iš skirtingų siurblio konstrukcijų aš apsistojau prie vienos, primenančios šį aprašymą - tetroidalinio tipo. Išoriškai tai plokščias cilindras, pripildytas skysto metalo gyvsidabrio. Po juo - mikrobangų krosnis (pašildantis įrenginys) ir elektromagnetinės ritės statorius. Jis sukuria bėgantį magnetinį lauką ir įsuka gyvsidabrį, kuris tampa asinchroninio variklio rotoriumi. Jo sukimosi greitis keletas šimtų tūkstančių apsisukimų per minutę. Veikiamas išcentrinės jėgos gyvsidabris įgauna baronkos troido formą, kuriame dėl nevienodo šilumos pasiskirstymo dar atsiranda ir vidinis sūkurys (spiralė, įdėta į baronką). Pašildančiojo įrenginio dėka gyvsidabris iš skystos būsenos pereis į persotintų garų būseną. Garo baronkos dėka sukimosi ir specialiai tiekiamo į ją oro difuzijos, cilindre susidaro labai aukšta iškrova. Dėl vidinių sūkurių rotoriuje, įtrauktas oras atsiranda jo periferijoje ir išspaudžiamas prie vidinės sienelės. Toliau jis surenkamas specialiu rinkikliu ir išmetamas lauk per reaktyvinę diuzą. Bet šita oro srovė stumia vimaną pirmyn, nuo žemės jį atplėšia kita. Oras į difuzinį vakuuminį siurblį patenka iš viršaus. Jis veržiasi prie oro paėmimo angos, be to ne tiesia srove, o sukdamasis spirale. Virš aparato, aplink angą, sūkurio sukimosi greitis viršija 500 km/h, kas sukels stiprų slėgio kritimą, vakuumo zonos susidarymą. Tai, pagal žinomą Bernulli dėsnį, reiškia milžiniškos keliamosios galios susidarymą (nešantis viesulas), kurią galima lyginti su tornadu. Be įspūdingos keliamosios galios ir konstrukcijos paprastumo, totridalinio tipo difuzinis vakuuminis siurblys turi dar mažiausiai du privalumus. Pirmiausia, jam būdingas didelis giroskopinis efektas. Tai labai svarbu, nes esant dideliems greičiams diskaskrydžiai nėra labai stabilūs. Keturių turbinų giroskopų komponavimas padidins stabilumą daugelį kartų. Antra naudinga savybė dėl milžiniško gyvsidabrio rotoriaus sukimosi greičio siurblio geba levituoti. Dėl to kompensuojamas jo svoris. Paruošė Rulis Atsiliepimus ir pastabas galite palikti pagrindinio san-taka station puslapio gale.
Vartiklio naujienos |