Global Lithuanian Net: san-taka station: |
Vimanų vibruojantieji degalai
Ir ne tiek stebina vimanų (apie juos skaitykite atskirame puslapyje) aprašų kiekis hindu, brahminų, sanskrito ir pali literatūroje, kiek toji paslaptinga jėga, kurios dėka tie aparatai judėjo - kartais be garso, kartais skleisdami malonius garsus, o kartais tiesiog riaumodami. Net niekur nerašoma apie jų naudotus degalus! Energija iš nieko, kurios kiekis nemąžta ir nesieikvoja. Bet tai neįmanoma, - tars mokytas Profesorius. Bet aš priminsiu vieną istoriją, kaip 1890-ais vienišas Filadelfijos išradėjas John Worrell Keely atrado prarastąją galią, kurią pavadino Dinasferine jėga. Jis teigė, kad materijos daleles galima suskaidyti vibracija [ tai pagrindžia šių dienų superaukšto dažnio bangų naudojimas, pvz., pasišildant guminę picą].
Tai viena iš tų galių, kurios niekada nebuvo atskleidžiamos masėms. Keely irgi juto, kad jam nevalia peržengti tam tikrų ribų. Tai baisi galia, atlantiečių vadinta Maš-mak, o indų Rišiai apie Astra Vidya neišdrįso mums perduoti net jos vardo. Burwer Lytton'as Ateinančioje rasėje ją vadina VRIL, - ir nors jo vril, galbūt, tėra išmonė, tačiau pati galia yra tikra (ją randame visose šventosiose knygose). Tai vibruojančioji jėga, kuri išlaisvinta iš Agniratha [ugninio vežimo], įtaisyto orlaivyje [pagal Astra Vidya pateiktus nurodymus] gali šimtus tūkstančių žmonių išskaidyti į pelenus ir elementus - taip lengvai, kaip kokią negyvą žiurkę. Ir Višnu purane, ir Ramayanoje, ir kituose kūriniuose minimas išminčius Kapila, kurio žvilgsnis pavertė pelenų kalva 60 tūkst. karaliaus Sagaros sūnų. Jis yra vadinamas Kapilakša - Kapilos akimi. Ar tai nėra Šėtono galia, kuri kokio nors šių dienų Atilos rankose per kelias minutes sugrąžintų Europą į pirmykščius laikus. Tad ar galima šią galią patikėti visiems - ypač visų atmainų kareivoms? Bet Keely padarė ir dar vieną įtaisą. Jis iš metalo sukūrė 8 svarų svorio orlaivio modelį, kurų plonu platinos laideliu prijungė prie savo "simpatizuojančio transformatoriaus", kurį įjungdavo tuo pačiu paslaptingu garsų "raktu". Modelis pakildavo į orą, skriedavo ir nusileisdavo valdomas Keely "valios". O dabar persikelkime į 1950-ųjų rugpjūčio 12 d., kai mažo Šveicarijos Campello miestelio gyventojai (tarp jų ir fizikos mokytojas) stebėjo apie 80-100 "skraidančių lėkščių". Kai jos skriejo virš galvų, "skleidė garsą, panašų į vargonų muziką". Kiti ją aprašė kaip "dangaus simfoniją". Prisiminkime ir 1947-ųjų gegužės 22 d., kai Danijoje NSO būrys nerdamas medžių aukštyje skleidė aukštą zvimbiantį garsą - tarsi skristų milžiniškos bitės ar vakuuminiai dulkių siurbliai. 1952-ųjų rugsėjo 27 d. George H. Williamson'as Arizonoje išgirdo ir regėjo milžinišką lėkštę, kuri praskriejo virš jo namo skleisdama garsą, kuris, jo nuomone, skyrėsi nuo reaktyvinių lėktuvų gausmo ir buvo labiau muzikalus, - kaip didelio bičių spiečiaus.
Ir neaišku, ar jie pasiekė Ispaniją, nes jie nebuvo užregistruoti nė vieno laivo inventoriuje.. Panašu, kad kiekvienas diskas buvo tokio dydžio, kad tik asmuo, kuriam jis skirtas, galėjo sukelti vibraciją. Jei karalius būtų juos išbandęs, tai neabejotinai šventosios" inkvizicijos analuose būtų įrašyta" Jo didenybė, skambtelėjęs gėdingu pagoniškuoju cimbolu, buvo pagriebtas Šėtono ir pakeltas į orą. To nėra! Bet yra tamsūs ir šviesūs metalai, kritę Manri saloje. Taip, bet kam Keely naudojo smuiko garsus? Ar jie Elliott'o eterio jėgai suteikdavo pirmąjį postūmį, ar sąveikavo su žmogaus biosrovėmis (ir garsai, ir smegenų srovės yra vibruojančios bangos). Drona Parva puikiai aprašo, kaip garsas, įsiskverbęs į asmens valią buvo didžiausiojo Cukra vimana varomoji jėga: Mes turime sukurti didžios galios vimaną. Mintis bus šio vimano pagrindas. Kalba bus tie keliai, kuriais ji bus panaudojama. Visi kalbėjimai ir mokslai bus sujungti jame, visi himnai - tarp jųjų ir Vedų Vašat. Skiemuo OM bus įdėtas, kad vežimas būtų tobulai išbaigtas. Jį sukūrus, jo riaumojimas užpildė visas [pasaulio] šalis. O kaip pasibaigė Keely istorija? Jis mirė neturte ir palaužta širdimi. Neviltyje jis sunaikino visus savo modelius ir daugumą savo raštų. Galbūt, jo jėgą iš naujo Pittsburg'e 1928-ais atrado Lester'is Henderson'as, kurio variklis veikė, kaip jis teigė, varomas Žemės magnetinio lauko. Jo galingumo užteko įžiebti dviem 110 W lempoms. Tai siutino to paties miesto gerbiamą daktarą Hochstetter'į, kuris skausmingai priešinosi sakydamas, kad tai apgavystė - net ir tada, kai vieno demonstravimo metu variklis išradėjas buvo paguldytas į ligoninę, nes gavo 2000 V smūgį. *) Džonas Kilis (John Ernst Worrell Keely, 1837-1898) amerikiečių išradėjas iš Filadelfijos, teigęs, kad 1872 m. atrado naują varomosios energijos rūšį, kurią pradžioje apibūdino kaip garų ar eterinę, o vėliau simpatinėmis vibracijomis, sukeliančiomis rezonansą sąveikoje su eteriu ir medžiagos (pvz., vandens) deliberizaciją arba dezintegraciją. Jo eksperimentus finansavo verslininkas A. Džeikobas; ir jie įtikino investuotojus įkurti Keely Motor Co su 5 mln. įstatiniu kapitalu. Tačiau per kitus 26 m. Kilis nieko apčiuopiamo nesukonstravo, o vėliau, po jo mirties, dar ir paaiškėjo, kad jis buvo ir apgaviku po jo laboratorija buvo įrengta tritonė sfera suspaustam orui (kas paaiškina, kodėl nė viena iš laboratorijos paimta mašina neveikė). Paruošė Cpt.Astera's advisor Apie vimanus papildomai skaitykite:
|