Global Lithuanian Net: san-taka station: |
Keletas dokumentuotų NSO pasirodymų Lietuvoje
NSO TSRS: pirmas pasitarimas Lietuvoje Setka-AN programos (veikusios 1978-81 m.) pagrindine organizacija buvo paskirtas MA Žemės magnetizmo ir radijo bangų sklidimo inst-as (IZMIRAN), kuriam vadovavo V. Migulinas (daugiau apie tai >>>>>). Iš kariškių pusės pagrindiniu buvo Gynybos ministerijos NII-22, kuriam vadovavo generolas-leitenantas Viktoras Balašovas; jame buvo įsteigta 4 asmenų grupė, kuriai vadovavo pulkininkas Achatas Abdulinas. Visą sąveiką tarp kariškių ir akademikų koordinavo pulkininkas Borisas Sokolovas iš MA Taikomųjų problemų sekcijos ir Aleksandras Plaksinas iš A. Abdulino grupės. 1978 m. vasarą virš Lietuvos, Ukrainos ir Baltarusijos buvo ne kartą stebimi keisti cilindriniai objektai. Tačiau tik rugpjūtį, suorganizavus MA prezidiumui, įvyko bendri pasitarimai su MA, Gynybos ministerijos ir vietinių civilinės aviacijos valdybų atstovais. Pirmasis pasitarimas įvyko rugpjūčio 9-11 d. Lietuvoje. Gynybos ministeriją jame atstovavo M. Storčakas (NII-22) ir B. Fešinas (NII-4). Jis vyko pagal civilinės aviacijos ministro pavaduotojo užduotį ir jo laišką Lietuvos respublikinio gamybinio civilinės aviacijos susivienijimo viršininkui (1978 m. rugjūčio 7 d.). Pasitarimo metu pripažinta, kad liepos 13-31 m. Lietuvos avialinijose Černobilis-Ptičas-Červenis, Železnogorskas-Gomelis, Kazanė-Gorkis ekipažai stebėjo anomalius reiškinius švytinčių skirtingų formų pavidalu. Poveikio lėktuvų ir antžeminiai aparatūrai, o taip pat ekipažui nepastebėta. Panašūs pasitarimai surengti Baltarusijoje (rugpjūčio 11-14 d.) ir Ukrainoje (rugpjūčio 16-17 d). Pasitarimų metu buvo surinkta 60 liudijimų, raportų ir ataskaitų apie reiškinius. Štai vienas jų: Liepos 21 d. Lietuvos avialinijų lėktuvas skrido maršrutu Saratovas-Voronežas-Gomelis-Vilnius (reisas 8052; vadas Šikunovas, antrasis pilotas A. Ochlopkovas, borto mechanikas P. Dorofejevas, o keleivių salone dar buvo pilotas G. Paniščevas). Lėktuvas buvo Voronežo-Gomelio atkarpoje, 80-100 km už Železnogorsko. Aukštis 3000 m. Apačioje - mažas permatomas debesuotumas. 20:30 kairėje 110-120o kampu nuo kurso jie aukštai danguje pastebėjo blizgantį cilindrą, kurio skersmens santykis su ilgiu buvo 1:6 arba 1:7, kampinis dydis kaip 10-13 cm ištiestos rankos atstumu. Saulė matėsi vakaruose, netoli horizonto. Objektas tarsi kybojo vienoje vietoje ir pamažu slinko link uodegos, lėktuvui artėjant prie Gomelio. Netoli apatinio cilindro galo buvo pastebimas tarsi susiaurėjimas. Objektas buvo stebimas apie 20 min., kol lėktuvas nepradėjo leistis. Niekam apie reiškinį lakūnai nepranešė. Tą atvejį (kaip ir kitus panašius tomis dienomis) pavyko išaiškinti, nors ir nelengvai. Levas Mirovičius pasakojo: *) Borisas Aleksandrovičius Sokolovas - rusų techninių mokslų daktaras, pulkininkas,
1978-89 m. buvęs anomalių reiškinių koordinatoriumi tarp MA ir Gynybos ministerijos. Apie keletą įspūdingų NSO pasirodymų Lietuvoje sužinome iš Vakarų informacijos šaltinių, o jie tiksliau - iš užsienio šalių žvalgybos dokumentų archyvų. Taip pat peržiūrėkite NSO.LT lankytojų nuotraukas Vienas tokių atvejų įvyko tikrai senokai, 1976 rugsėjo 10 dieną ir tai - Britų piloto
raportas, skridusio reisu iš Londono į Maskvą ir kažkur virš Lietuvos teritorijos, vakare,
maždaug tarp 18 19 val. jis išvydo akinančią, bet stabilią šviesą, sklidusią iš vieno
pastovaus šaltinio, kiek žemiau ir šone nuo lėktuvo, tačiau tokią stiprią, kad visas apatinis
debesų sluoksnis buvo nušviestas. Šviesa buvo per daug intensyvi, kad norts kiek ilgiau
būtų įmanoma į ją žiūrėti tiesiogiai, nors visas stbėjimas truko netrumpai, apie 10-15 minučių. Šviesa neišnyko tol, kol lėktuvas nutolo. Originalus tekstas su visom detalėm ir išviešinto dokumento faksimilė: Domestic Collection Division Foreign Intelligence Information Report COUNTRY URSS DOD REPORT NO. 00-E-324/33601-76 SUBJECT Aerial Observation of Intense Source of Light DATE DISTR. 18 NOV 1976 NO. PAGES 1 REFERENCES DOD CASE [BLACKED] DATE OF INFO September 1976 THIS IS UNEVALUATED INFORMATION SOURCE [BLACKED OUT] 1. An unusual incident was observed during a 10 September 1976 British European Airways (BEA) flight (number 831) from Moscow to London. Between 18:00 and 19:00s, the aircraft was cruising at an altitude of approximately 33 thousand feet (9.900 meters), apparently inside the border of Lithuania, when a blinding, single source, constant intensity, and stationary light was observed off the starboard flight path of the aircraft. The light's distance was estimated to be approximately 10 to 15 miles (16 to 24 kilometers) off of the aircraft's path and approximately five to six thousand feet (1.500 to 1.800 meters) below the aircraft, somewhat above a lower cloud layer. The light, which resembled a sodium vapor lamp (yellowish in color), and which was too intense to view directly for any period of time, completely lit up the top of the lower cloud layer, giving it a glowing cast. 2. The light was of such interest that the BEA pilot came onto the aircraft's intercom network, stated that he was somewhat concerned over its presence, and said he had asked the Soviet authorities for an identification of its source. The Soviet authorities came back with a negative identification response, suggesting that he should not ask questions. The light was observed for approximately 10 to 15 minutes, until the aircraft had flown past and left the source behind. - end - ![]() Kitas gan fantasmagoriškas, tačiau kruopščiai užfiksuotas incidentas įvyko 1996 metų birželio 26 d. Du policijos patruliai Jaunius Požera ir Laimis Kraujalis, budėję automobilyje, kelyje Vilnius Medininkai, netoli Nemėžio gyvenvietės, apie dešimt kilometrų nuo sostinės, pusę pirmos nakties išvydo stulbinantį sferinės formos NSO, pakybusį vos 10-15 metrų virš žemės, - objektas pulsavo, kiek susitraukdavo ir vėl išsiplėsdavo. Tuo pat metu jei ėmė girdėti keistą garsą, primenantį elektroninius traškelsius. Viso labo policininkai stebėjo objektą apie pusę valandos. Pabandę prisiartinti arčiau, jie tarytum išbaidė NSO, kuris pasitraukė, pakilo aukštyn ir drastiškai rovė Vilniaus pusėn. Patruliai buvo spėję raportuoti apie NSO pasirodymą ir ant kojų sukylo visas policijos departamentas, specializuotas Aro būrys, - visa brigada atskubėjo į įvykio vietą ir, kaip teigia žvalgybos raportas, - buvo pilnu rimtumu tiriama aplinka, matuojama radiacija, ir kas įdomu įrašinėjamas garsas, kuris vis dar buvo girdimas toje vietoje! Taip pat pastebėta, kad žolė, ten kur objektas buvo pakibęs, buvo prigludus prie žemės dešimties metrų skersmeniu. Įspūdinga ir tai, kad atsakingas policijos komisaras Valentinas Juchnevičius yra davęs interviu radijui, patvirtindamas, kad įvykio liudininkai, policijos pareigūnai yra profesionalūs, stabilios psichikos, sąmoningi darbuotojai. Išviešinto dokumento faksimilė
Šį atvejį aprašė laikraštis Lietuvos Rytas jau 2001-ais, kai Discovery kartojo
dokumentinį filmą ir žurnalistas, pamatęs jį per televiziją manė, kad tai premjera.
Straipsnis taip pat nenurodo dokumentinio filmo pavadinimo ir skelbia tą, rodos vienintelę prastos kokybės nuotrauką iš ekrano. Parengė Lukas Devita Čia yra video ištrauka su šiuo atveju prie Seimo
>>>>> Tai sudomino Anthony Hall, kuris paaiškino, kad šis aparatas priklauso privačiai grupei, kurio
prototipas buvo išbandytas po Antrojo pasaulinio karo. Jo technologijos buvo patobulintos 1979 m. ir čia matome jau
patobulintą aparato versiją specialiam panaudojimui (jis skirtas antžeminiam naudojimui, o dar yra motininis laivas,
užtikrinantis jo palaikymą). Tai tapo patikima priemone ir dabar jų jau yra apie 3000. Laivai sferos formos ir naudoja antigravitaciją. Gal būt šiuos NSO virš Kijevo užfiksavo ukrainiečių astronomas Borisas Žilajevas meteorų stebėjimo įranga, >>>>> Papildymai: V. Treičys, Sasnavos kaimas, Kapsuko raj (dabart. Marijampolės) Tai nutiko 1967 m. lapkričio 15 nuo 4:30 iki 5:05 ryte. Danguje pasirodė apvalus daiktas ir prabuvo 35
min. stebėjimo kampas buvo apie 20 Lėja, V.J., Liepoja, Latvija
Esu Liepojos J. Gagarino vardo autoklubo nare, nuo 1952 m. užsiimu sklandytuvų sportu. NSO Baltijos dugne?
Švedų tyrinėtojai Baltijos dugne aptiko keistą, apvalaus erdvėlaivio formos objektą. Paskendusių laivų
ieškotojų komanda Ocean Explorer naudojo ultragarso įrenginį, kurio pagalba ant dugno tikėjosi aptikti laivų
Komanda 2011 m. birželio 19 d. ir aptiko tą keistą objektą. Vienas jų, atradęs objektą, Peter Lindberg, pasakojo žurnalistams: Jis samprotavo, kad tai galėjo būti žemės kupstas ar dumblių sankaupa. Tačiau atrodė, tarsi iki objekto
vestų 300 m ilgio pėdsakai, kurie leido Lindbergui samprotauti, kad objektas judėjo dugnu.
6 iš 9 komandos narių atradimo metu miegojo, tačiau 3, stebėję ultragarso įrenginio parodymus,
negalėjo patikėti tuo, ką matė. Komanda sakėsi, kad komanda netirs disko, nes tai ne jų sritis. Jie nesiruošė
tam skirti pinigų, nes galėjo pasirodyti, kad ten nieko nėra.
O 2012 m. birželį tarp Švedijos ir Suomijos atrąstą objektą atradusi Ocean Explorer komanda
ketindama detaliau ištirti paslaptingą objektą, nusileido į jūros dugną. Jie bandė jį ištirti robotizuota vaizdo kamera.
Kai kurie spėjo, kad čia paskandintas vokiečių disko formos skraidantis aparatas. Kai kurie neatmetė galimybės, kad tai
architektūrinis statinys, kažkas panašaus į Stounhendžą. Geologai manė, kad apvalios
formos objektas dugne galėjo susidaryti ir nedidelio purvo vulkano išsiveržimo metu.
Papildomi tyrinėjimai nustatė, kad objektas yra 18 m skersmens, o jo, tarsi grybo, kepurė iškilusi 4 m
virš dugno. Grybo viršuje kiaušinio formos skylė, o aplink ją keisti nudeginimai, panašūs į
suodžiais padengtus darinius. Ugnikalnių veikla Baltijos rajone nefiksuota, o akmenys nedega. Tai iš kur suodžiai?
Galiausiai skraidanti lėkštė randasi tarsi 300 m pakilimo-nusileidimo tako gale. Ji tarsi slydo dugnu prieš sustodama.
Tuo tarpu karo istorikai spėja, kad tai statinys iš plieno ir betono, specialiai pastatytas tam, kad iškreiptų
priešo radarų signalus ir taip juos atviliotų į spąstus (beje, nardytojų, prisiartinusių prie objekto, aparatūra irgi
liaudavosi veikti.). Švedų jūrų karininkas Andersas Autilius, tyrinėjantis Antrojo pasaulinio karo ginklus, laiko,
kad jį pastatė vokiečiai, kad dezorientuotų rusų ir britų povandeninius laivus, šiame rajone kovojusius su vokiečiais. Vis tik, nieko panašaus iki šiol dar nebuvo rasta.
2019 m. balandį interviu metu Peter Lindbergas užsiminė, kad galėtų atsirasti galimybė naujai ekspedicijai kartu su TV. Prašymas NSO aikštelei
Žmonijos išsigelbėjimui yra du scenarijai: realistinis ir fantastinis. 2009 m. kovo 20 d. iš Ženevoje esančios raelitų organizacijos Lietuvos Seimas gavo laišką, kuriame buvo
siūloma Lietuvoje įrengti aikštelę NSO nusileidimui, o taip pat pastatyti nežemiškų civilizacijų atstovybę, kurios brėžiniai
irgi buvo pateikti. Kopijos buvo išsiuntinėtos visiems stambiesiems laikraščiams. Patys realitai į Vilnių atvyko balandžio 1
d. Tarpininku derybose pasišovė kaunietis verslininkas Vitalijus Prascienius, prieš 3 m. nusipirkęs Raelio knygos vertimą į lietuvių kalbą
(jis taip pat distancinio sielos stebėjimo kristalų pagalba specialistas). Va tik susitarta nebuvo (o gal kas slapta ir pastatė?! kas ten žino?!). Papildomai skaitykite: Maloniai pasitiksime žinias apie bet kokius Jūsų pastebėtus sunkiai paaiškinamus reiškinius. Juos prašome siųsti el.paštu:
san-taka@lithuanian.net
arba pateikti šiame puslapyje.
UFO sightings and other phenomenas in/under Lithuanian sky.
Please inform us about everything you noticed and find unexplainable in the night sky or even during your night dreams, or in the other fields of life.
|