Skeptiko nuomonė

Sveiki gerbiamieji entuziastai....

Gerbiamieji UFO entuziastai,

man sklaidant jusu puslapi (www.nso.lt), iskilo klausimas, kiek ilgai dar bus zaidziama siuo “paranormaliu” reiskiniu? Kiek dar ilgai zmones bus kuriamos pasakos apie ateivius ir su jais susijusiomis temomis? Ar bent isivaizduojate kokia jus darote zala su siuo puslapi? Ar bent suprante kad jus prisidedete prie klaidingo supratimo apie kitu planetu gyventojus (jeigu jie egzistuoja). Jusu puslapis paremtas ne moksliniais faktais, ne moksliniais atradimais ir mokslo metodais, o paremtas kazkokiais transcendentiniais sapaliojamais – apie paslapingaji “didiji broli”, “Roswello ivyki”.

Jus savo puslapyje siulote uzmirsti “rimtaji moksla”. Bet kuo tada paprastam zmogui tiketi? Ar ne mokslo deka yra sukurti kompiuteriai, kosmose skraido musu aparatai – palydovai, mes naudojames mob.telefonais?Tai mokslo deka.Senoveje buvo “paplitusios” raganos, fejos. Mokslas nusviete, kad tokiu dalyku nera. Bet zmogui reikia kazko nepaprasto, nezemisko, stebuklingo. Dabar tam yra ateiviai. Tiksliau jau buvo, nes dabar alienizmas silpneja (mokslo deka). Beveik visuose jusu publikuojamose straipsniose rasomos absoliucios nesamones, “Roswello ivykis”, “skraidantys sventieji”, “didydis brolis”, “nso egzistavimas” ir tt. Tai tik labai maza dalis, ka as isvardinau.

Gerbiamieji entuziastai, manau jus zinote, kad nezemiski tvirtinimai reikalauja nezemisku irodymu. Mokslas nezemisku irodymu neturi. Beabejo, jus tuoj argumentuosite, kad jei negali irodyti, tai dar nereiskia kad neegzistuoja. Deja mokslas sekmingai zengia paneigimo link. Ar jus bent kiek susimastot kiek UFO “pasirodymu” yra gamtos reiskiniai? Ar jus zinoma zymiausio Kanados mokslininko (Laurentijos universitetas), profesoriaus Maiklo Persindzerio Tektonines Itampos Teorija? Ar bent ka nors apie tai nutuokiat? Ar jums zinoma kad 90% UFO “pasirodymu” yra gamtos reiskiniai? (Tectonic Strain Theory; by dr.Persinger).

Ar jus entuziastai TST esat bent perskaite? Jus kalbate apie zmoniu pagrobimus. Deja, dabar mes zinome kad tai yra miego paralyzius ir klaidingi atsiminimai, magnetiniai laukai, disocijacijos ir tt. Jus entuziastai neturedami elementariu mokslu ziniu kiekviena reiskini, kiekviena keistesni pojuti iskart priskiriat ateiviu darbui. Sviesele danguje jums ateiviu laivo pasirodymas. Jeigu zmogu istinka haliucinacija, jus sakote kad tai yra “pagrobimas” ir tt. Jus entuziatai megstate sakyti, kad mokslui esa nera ko aiskinti UFO reiskinio, nes jis yra uz zmogaus suvokimu ir galimybiu ribos. Bet tai tera uz jusu entuziastu siauro suvokimo ribu. As iskeliu retorini klausima – kiek dar ilgai zaisite siuo reiskiniu? Kiek dar ilgai dezinformuosite visuomene “pasirodymais”, “sutartimi su ateiviais”, “pagrobimais”?

Ar jus bent suvokiate kad jusu sita sudlapi (nso.lt) skaito ir vaikai? Ar bent suvokiat kad jus galite traumuoti nieko nekalta ir nieko apie ta dalyka nesuvokianti vaika, kuriam bet toks straipsnis gali palikti milziniska ispudi?

Jusu sapaliones atrodo itaigiai naiviam zmogui, taciau mokslo zmogui jos juokingos. As nenoriu pasirodyti debunkeris, bet reikalajau kad UFO fenomenas butu tiriamas mokslo aplinkoje, kur yra tikri sios srities specialistai – astronomai, psichologai ir tt. As dar karta keliu retorini klausima – kiek dar ilgai ruosiates zaisti??? Kiek dar ilgai jus bandysite nustebinti mokslininkus savo “irodymais”. 60 metu jusu entuziastai draugai ir jus patys tusciai dirbate, 60 metu jus kariaujate tuscia kara…. Tai kodel lig siol nieko neirodet….?? Kaip sakoma, tikejimas yra milziniska jega. Vis delto, pagrindine jusu entuziastu problema yra ta, kad kiekviena keista (jums keista) reiskini jus priimate kaip paranormalu, iskart susiejat su UFO o UFO pagal jus, jau savaime yra susietas su ateiviu civilizacijomis.Kitaip sakant jus gaunat tai ka jus norit gauti.Si laiska noreciau pabaigti Londono universiteto, Goldsmito koledzo, Anomalistines pscichologijos padalinio vadovo prof.Chriso Frencho (sios srities specialisto) zodziais, kurie man labai istrigo – “As esu isitikines yra galimybe protingai gyvybei egzistuoti kosmose, bet ar jie lankosi ir daro su mumis nezemiskus eksperimentus? Tai atrodo neitiketina”

Dekui kad perskaitet, tikiuosi susimastysite, galite i si laiska neatsakyti.

Skeptikas Paulius    

DISKUSIJOS

Kviečiame svetainės lankytojus pasidalinti savo nuomone šiuo klausimu.
Būkite tolerantiški ir nesivelkite į bevaisius kaltinimus ir vienas kito įžeidinėjimus. Prevencijai, provokuojančios žinutės gali būti ištrinamos... Sėkmės jums, ir tegu šviesa būna su jumis...

Taip pat paskaitykite - NSO hipotezės

           Jūsų vardas: 
 Jūsų el.pašto adresas: 

Jūsų žinutė:

           

Jūsų žinutės

Aly Chiman 2018 m. gruodžio 9 d., sekmadienis, 07:14:16
Hello there,
My name is Aly and I would like to know if you would have any interest to have your website here at nso.lt promoted as a resource on our blog alychidesign.com ?
We are in the midst of updating our broken link resources to include current and up to date resources for our readers. Our resource links are manually approved allowing us to mark a link as a do-follow link as well
.
If you may be interested please in being included as a resource on our blog, please let me know.
Thanks,
Aly

Paranormal.lt 2015 m. gegužės 7 d., ketvirtadienis, 22:40:13
štai jums ir įrodymai....paranormal.lt/news/meksikoje_pateiktas_nenugincijamas_irodymas_ateivio_nuotrauka/2015-05-07-174

Roma 2015-02-09 2015 m. vasario 9 d., pirmadienis, 19:45:30
Sveiki. Apie tai as jau zinojau budama trieju metuku, ir labai pergyvenau,kad cia zemeje zmones gyvena ne toki gyvenima kaip reiktu tikrai zmonems gyventi.

As idiotiskos sistemos dalis 2013 m. gegužės 11 d., šeštadienis, 19:57:55
Taigi mielas, skeptike... Aš kaip žmogus pripažistantis mokslą.
Nesutinku, kad mokslas visada teisus, vien tai, kad jie sugiaba sukelti, karą, to pačio mokslo dėka žuvo krūva žmonių per karus, ir dabar.
Tie kurie, sukelia virusus, ir išplatina kaip ligas, tie kurie sukuria vaistus nuo kurių išsivysto priklausomybės, mokslas tai kurių dėka mes nukenčiam dažnai. Sistemos dalis yra tai, kad yra kuriami daiktai... kuriems skiriama garantija, ar pastebėjot kad dažnas daiktas ilgiau garantijos netempia.
Ar pastebėjot kaip esame manipuliuojami, naujų technologijų, alkoholio, kitų kenksmingų medžiagų, kurios yra laisvai prekyboje.
Jeigu mokslas toks tobulas kad gali aiškinti... ar tokie sutverimai, kaip kitų planetų gyventojai neegzistuoja. Neturėtu naikinti žmonijos įvairiais būdais.
Taspats jūsų dydžiai gerbiamas mokslas, nesugiaba tiksliai paaiškinti, iš kur kyla migrena, ir iš kur kyla mintis.
Viskas remiasi teorijom, ir žmogaus išgalvotais skaičiavimais. Kuris nesugebėjo sukurti technologijų, didelį amžių, tik va ras ir atsirado.
Argi nekeista... tikėti tais kurie tave palaiko bepročiu jiems pasiprišinus? Ar nekeista tikėti tais kurie tau nuolat tavim manipuliuoja, ir naikina.
Ar jūs ponas skeptike manote, kad mokslo atradimai visi yra skelbiami ?
Ir ar manote, kad verta diskutuoti tokia tema kaip nso egyistavimas arba ne? Vien del to kad mokslo žmonės kaip jūs sakote, kažkokius faktus neigia.
Esu, isitikinęs, kad mes nesame vieni. Jei jie teigia kad dinozaurai susprogo, ar žemė taip ir taip atsirado. . . imam ir patikim? ta pati teorija, kad esame iš beždžionių. Yra grudama žmonėms, vaikams dar... vadovėliuose... nors, niekas tiksliai nežino, iš kur mes atsiradome, kas mus sukūrė, ir kas yra kitose planetose. . . Gyvenam teorijomis.... ir dauguma žmoniu nera suinteresuoti tikėt, ką mūsų dižiai gerbiamas mokslas teigia.
Tarp kitko yra ir kruva mokslininkų kurie atras velnią patį tose planetose. Ir visai nereiškia, kad tai bus tiesa, ar melas.

valdas 2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis, 02:23:44
turiu nuotrauku kuriu nei vienas kas mate negalejo pasakyti kas tai.fiksuoti opbjektai labai idomus.

valdasce 2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis, 02:14:10
sia tema rimtu zm,ogeliuku rasti neimanoma,.nes jie ir mes priklausome nuo to didziojo .ka pameluos tai tuo ir turime tiketi.atrodo baigesi raganu medziokle.bet politikai teisingiau parazitai masto .

valdas 2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis, 01:50:37
lietuvos puslapius kuriantys apie nso yra turgaus bobos.kazkur girdejau,o gal ir mane isgirs. adminas lt puslap[iu-u0 autorius.

ufo faktas 2012 m. liepos 24 d., antradienis, 21:20:03
sveiki,norejau pasakyti, kad jie egzistuoja; maciau savo akimis 4 kartus toj pacioj vietoj. kaip sedejau pas draugeli ir kabejo ore kaskoke lekste suzibo sviesa ir pakilo i ora sviesos greiciu, jei turite teleskopa, manau pravers jeigu geras :D

Laurynas Cerniauskas 2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis, 11:38:14
Kas mate nso ar daug apie juos zino parasykit man y nr 862120020 arba y el pasta laurynasssdd@one.lt :-)

Laurynas Cerniauskas 2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis, 11:22:59
skeptike tie patys mokslininkai yra sake kad mes istireme kosmoso puodeliui kavaos butu vandeninas tie patys mokslininkai teige kad kosmuse egzistuoja gyvybe ir pasakyk kodel jie gi negali lankytis zemeje manai kad mes protingeuse gyvybes forma visatoj?

Benas 2012 m. sausio 2 d., pirmadienis, 20:25:14
Ne tikejime esme, tam yra religija. Tyrimam, mokslui reikalinga prielaida, ir jos pagristumas ar paneigimas. NSO vienintelis man zinomas mokslinis darbas antarktidoje nukritusiu neteoritu liekanu tyrimas, ir karta jau rado bakteriju fosiliju, nuorodos nedesiu, galima internete susirast.

Agnius 2012 m. sausio 2 d., pirmadienis, 12:21:32
Pauliau kiekvienam zmogui yra suteikta teise ar jis nori tiketi ar ne. Ir as nesu is tu skeptiku, nes manau me gyvename tarsi "isores sluoksnyje", o kas slepiasi "viduje" niekas nezino... Juk dar seniau zmones net nezynojo, jog yra kosmosas ar zeme yra apvali... tais laikais nezinojo jie, o dabar mes nezinome apie gamtoje vykstancius paranormalius reiskinius, nes valdzia nori nuo musu nuslepti. Jei neskaitant paranormaliu reiskiniu labai idomu man butu suzinoti ka viriausybe slepia nuo zmoniu dar... Jei butu dabar kalba apie 2012 metus, apie neva ateisiancia pasaulio pabaiga, jei taip ir bus ar isires kokia kometa ar del globalinio atsilimo uztvindys puse europos ir t.t , tai manau viriausybe tikrai neskelbtu tiesos, kad nebutu dideles zmoniu panikos, nes isivaizduokite jie pasakytu tiesa, kas detusi per tuos metus zemeje...
Manau Pauliau tu ir nesi didelis skeptikas sirdyje nori tiketi, bet protas tau neleidzia ;).

gedas 2011 m. lapkričio 22 d., antradienis, 16:55:59
Šiais laikais vyriausybe pasitikėti negalima, yra pilna įrodymų kad ji nuo mūsų daug slepia, taigi iš to išeina kad nėra įrodymų jog nuo musų jie konors kito negali slėpti.Aš asmeniškai neteigiu kad ateiviai(protingos būtybės) lankosi žemėje, neneigiu kad jos gali egzistuoti, tačiau žemėje vyksta tokių keistų ir akivaizdžių reiškinių kad pamąstyti būtų verta.Yra pilna vaizdinės medžiagos, yra aukšto rango pareigūnų, kurie apie tai atvirai kalbėjo, ir netgi labai įtakingų asmenų kurie pasakojo apie vyriausybinę konspiraciją.Jeigu nėra įrodymu mano nuomone yra du variantai:
1.Įrodymų dar nėra.
2.Įrodymų kažkas nenori parodyti.
Be to, apibrėškime sąvoką "paranormalus".Man tai siejasi su tuo kas nėra paaiškinta.Taigi dabar vietoj žodžio "paranormalus" statykime visą šią frazę ir mūsų kalba pasikeis.Kodėl turėtų neegzistuoti reikškiniai, kurie dar nėra paaiškinti?Jei jų negali paaiškinti, vadinasi juos reikia tirti. Beto, man apskritai samprotaujant apie šį fenomeną, darosi keista, kodėl mokslininkams atrodo, kad jeigu jau protinga būtybė, tai negali lankytis žemėje.Pažėkit kiek tokių planetų visatoje kaip musų, nedaug pasakysite tikriausiai(nors to tiksliai nežinome), taigi, BAC ir atsiranda planeta, ir įsivaizduokim jog turime galimybę(išvystytas technologijas), jas aplankyti, ištirti jos primityvią (lyginant su mumis) gyvybę.Ką nelankytumėte?Kai mastai iš "nežemiškųjų pusės", tai man atrodo gan logiška, jei jie masto panašiai kaip mes, jie būtų susidominę mūsų gyvenimyu čia.Bet jei jie masto skirtingiai, tai gali būti ne tiesa.Tai tik filosofavimas, bet jis gan skiriasi nuo mokslininkų (dažnai nuomonės). Beto, jei vadovausimės NSO tikimybių teorija,sukurta apitikriai apskaičiuoti kiek mūsų galaktikoje gali būti protingų civilizacijų(o jų yra nemažai) atrodo gan didelė tikimybė, kad jie randomu skraidydami po visatą, atras ir mūsų žemelę. O ką, jūs nesusidomintumėt, gerbiami mokslininkai.Aš žinoma nesu prieš mokslą, tik man kaip pačiam kritiškai mastančiam, keista jų tokia nuomonė, kad jie neturėtų būti suinteresuoti tyrinėti mūsų žemę, jos gyvąją gamtą, tirti pačiūs žmones(kaip mes kad tiriam beždžiones).Beto, jeigu pasidomėtumėt rožvelo istorija, ten tikrai kažkas nutiko, yra daugybė vyriausybės bandymų nuslepti šį faktą "failų", taigi net pačiam skeptiškiausiam žmogui kyla įtarimas, kam jiem to reikia.Žinoma, jie atsisako paviešinti, bet teigti kad įrodymų nėra, yra tiesiog perdėtas žinių trūkstantis argumentas. Galbūt jie yra, taigi nesakyk kad nėra, neturėdamas tam įrodymų, taspats galioja ir tiem kurie sako kad tai YRA, neturėdami tam rimtų įrodymų. Taip visiem siūlyčiau samprotaut, pažėt iš visų pusių. taip pat siūlau paskaityt www.skeptikas.org. Dėkui už dėmesį.

nesvarbu 2011 m. kovo 23 d., trečiadienis, 23:41:03
zinom, kad skaitai musu komentarus, semies is musu.. ir tai kad nereaguoji i musu nuomones pasako, kad esi tikras s---ius.. tokiem kaip tu, zodis yra priemone ir dangstymasis savo apatiskose nuo tikru tiesu pasauliukuose, bei pateisinimas savo i nieka nevedancios veiklos priemone. Pasispjaudei tariamom ziniom su visais ir blaskaisi kazkur kazko ieskodamas, ten, - kur niekada nieko nerasi kuom galetum kazka nustebint. Ate veikejau. Zinau kur laukti kitu tavo komiksu... skeptikas.... matai :))

Giluma 2011 m. kovo 23 d., trečiadienis, 20:08:37
Jei mokslas nemoka kažko paaiškinti, jis sako, kad to nėra. Aš galiu pasakyti, kad parašęs šį pasisakyma žmogus, pats daug ko nežino, pavyzdžiui, kad NASA jau seniai žino apie NSO, sėkmingai tyrinėja, ieško, tačiau slepia nuo visuomenės, kad nekiltų visuotinė panika. Beje, kodėl žmonės tikie pasikėlę ir galvoja, jos visoje šioje beribėje visatoje, kosmose ir kažkur anapus kosmoso gyvena vienut vienutėkiai? Per daug jau kelia savo svarbą tai teigdami. Beje, Paulius teigė, jog 90% NSO yra gamtos reiškiniai. Sutikti galiu, nes kiekviena gyva būtybė yra gamtos dalis :D Bet kaip pavadinti gamtos reiškiniu skraidantį laivą? Labai jau tuščias tu, Pauliau, žmogus, užsidaręs savam mažam pasaulėly, neigiantis viską, ko negali paaiškinti. Gal net nesi mates? O jei pamatytum? Teigtum, jog tau haliucinacija? Beje, galiu pasakyti MOKSLIŠKĄ ( jei taip nori) atradimą, jog smegenys pačios nesukuria vaizdiniu. Jos prisimena kažkada matytus, girdėtus, jaustus dalykus irjuos pakartoja.
Beje, del jūsų vadinamo ''miego paralyžiaus''. Ar jums teko girdėti tokį dalyka, kaip hipnozė? Jei neteko, trumpai supažindinsiu: hipnozė yra toks dalykas, kai žmogus, yra transo būsenoje ir gali papasakoti, net jau seniai užmirštus dalykus, nes informacija galvoje nėra ištrinama kaip iš kompiuterio. Tuomet žmogus prisimena ir papasakoja tokiu dalykų, kurių pabudęs nebeprisimena. Be to hipnozės metu jis negali meluoti. Jis prisimena visus jausmus, kaip: baimę, skausmą, jaudulį, stresą, tai atsispindi jo pasakojime, elgesyje.
Apie hipnozę jums kalbu todėl, kad užhipnotizuotas pagrobimą patyręs žmogus prisimena net tikias smulkmenas, apie kurias jus net nenutuokia. Jis pradedapasakoti tokius dalykus, apie kuriuos realybėje neturi jokio supratimo ir net nežino egzistuojan. tai kaip tai gali būti melas? Daugybė psichiatrų daugybei žmonių padarė hipnozės seansą ir jį įrašė, todėl, jei netiki, tai toks ir esi mokslininkas.

Arnas 2011 m. kovo 21 d., pirmadienis, 00:44:15
(tesiu savo mintį)
Skeptikas Paulius yra neteisus. Jis neobjektyvus. Be to nso.lt jis vadina šūdlapiu, kurį skaito vaikai:
"Ar jus bent suvokiate, kad jusu sita sudlapi (nso.lt) skaito ir vaikai?"
Tik gerbiamas mokslininkas nemini iš kur jis turi tokių duomenų..?
Galų gale, kas beskaito nso.lt istorijas, manau tai daro savo noru. Paulius rašo: "Ar bent suvokiat kad jus galite traumuoti nieko nekalta ir nieko apie ta dalyka nesuvokianti vaika, kuriam bet toks straipsnis gali palikti milziniska ispudi?" :-D
Čia nesamonė didžiausia. Vaikai juk ir taip pasakų prisiklauso ir pan.
Ar daug vaikų traumavo pasaka "Raudonkepuraitė"?
IR VAPŠE... trumpina mane tokie filosofai, specialistai ir žinovai, kurie ni chuja neišmano apie žmogiškuma, paprastuma ir pagarbą... kitiem žmonėm... Skeptikas Paulius - reptilijų veiklos ir egzistavimo įrodymas..

Arnas 2011 m. kovo 20 d., sekmadienis, 21:49:54
Gerbiami entuziastai, skeptikai, tikintys ir nesutinkantys...
Zodziu visi zemes gyventojai! Mieli skaitytojai!
Daug cia nepribursi raštu.. t.y. neprirašysi tiek, kiek galetum pasakyti zodziais... Bet akivaizdus dalykas, kad Skeptikas Paulius yra tikras SKEPTIKAS. Taip jis ir pasirašė po savo rašiniu.
O mokslas teigia jog skepticizmas tai: pažiūra, kuri neigia, kad galima pažinti tiesą. Būdingi skepticizmo bruožai: nepatiklumas, abejojimas, nepasitikėjimas.
TAI...

JC 2011 m. kovo 12 d., šeštadienis, 00:24:55
Sveiki skeptikai, ziuriu jus vis dar netikite jog visatoje mes esame ne vieni, nuolatos reikalaujate jog pateiktume irodymus, juos kaip kas pateikia taciau jums vistiek to mazai.. todel noreciau jusu paklaust,
O KOKIUS JUS TURITE IRODYMUS, JOK VISATOJE DAUGIAU NIEKUR NERA GYVYBES?
Laukiu atsakymu.

šviesa 2011 m. kovo 11 d., penktadienis, 20:42:18
p.s. bent klaidu nedarytum, rasydamas... sekmes!

šviesa 2011 m. kovo 11 d., penktadienis, 20:39:03
Skeptikas Paulius,ar gyvas? kai pakeisi nuomone, apsireiksk ... juokingesnio straipsnio neteko skaityt....

šviesa 2011 m. kovo 11 d., penktadienis, 20:35:58
esam mes,yra ir ateiviai... skeptikai liskit is iliuziju pasauliu :)

tadas 2011 m. vasario 21 d., pirmadienis, 23:02:18
adas 2011 m. vasario 21 d., pirmadienis, 22:49:40
2011m.vasario 21d.20val.35 min. pagaliau pamaciau nso. dabar is skeptiku juokas ima.maciau objekta ukmerges mieste. tikiuosi gal kas dar matete ir ne tik ukmergeje. objekta stebejau apie 2-3 sekundes,jis is pietu puses dideliu greiciu praskrido siaures puses link.dangus buvo labai giedras. matesi trys gelsvai oranzines sviesos,bet neryskios.negaliu tvirtinti ar tai buvo vienas objektas su trimis sviesuliais, ar buvo trys objektai. skrido labai greitai ir labai zemai. bent man taip pasirode.sviesos buvo issideste viena paskui kita,bet daugiau i sona, o ne viena paskui kita. atrode kaip skristu bumerangas smailumu i prieki be vieno sparno. sviesos buvo issideste labai lygiai nemirksejo, o blankiai sviete. man susidare ispudis, kad tai vienas objektas. sio vaizdo neuzmirsiu niekada gyvenime.

nbl 2011 m. sausio 24 d., pirmadienis, 16:43:27
cia sedi tie kas neturi daugiau ka veikti.... eikit ka nors prasmingo nuveikit o ne kalbekit to ko nera .... susiraskit darba gal nuo to pradekit.... ir jei vartojat stiprius vaistus gal nebegerkit ju gal nebematysit jokiu ateiviu :DDDD

rmx 2011 m. sausio 24 d., pirmadienis, 16:33:19
ar sitam saite yra vyresnis nei 12 metu vaikas? jei yra uzjauciu jus .... kreipkites i psihologus ar psichotarapiautus :D

frm 2011 m. sausio 24 d., pirmadienis, 16:31:55
ech durniai durniai kas tiki kazkokiom nezemiskom butybem !!!!juokinga :D galiu pasakyti kad perdaug fantastikos ziuri :D

Jonas 2011 m. sausio 16 d., sekmadienis, 19:45:12
Straipsnio autorius - beviltiškas skeptikas. Mes esame ne vieni Visatoje! Galvok toliau už savo "dėžes" ribų.

shiroko 2011 m. sausio 7 d., penktadienis, 23:13:45
nu negaliu juokinga idomu kaip susitaikytu su tokiu ivykiu jei nso pasiviešintu pasauliui

brigita 2010 m. gruodžio 7 d., antradienis, 16:34:05
gal nuskambės juokingai ir kvailai, bet aš manau, kad žmonės ir kilo būtent iš tų pačių ateivių, neatsiradom mes nei iš bezdžionių nei iš molekulių ar dar kažkokių ląstelių, vien tik bibiloj rašoma, kad Adomas ir ieva buvo išvaryti iš rojaus ir nutrenkti į žemę, todėl man asmeniškai peršasi išvada, kad tie Admas ir Ieva pirmieji gyventojai ir buvo išsiųsti iš jų planetos į žemę ar jų laivas(lėkštė) čia nusileidus sudužo,o bėgant metams, šimtemčiams ir tūkstantmečiasm - žmogus evociiulionavosi. tada taip pat ir paaiškina senovės graikų sugebėjimus operuoti cezario pjuviais ir visi kiti mums nesuprnntamiju gabumai, bei mokslininkam neupaiškinami iki šiol. todel as labiau tikiu, kad mes ir kilom ne iš čia, nes mes nezinom kiek dar tokių planetų kosmose kaip žeme egzistuoja, o kad lekštes skraido ir neatpažinti objektai tuo tiki beveik kiekvienas, nes jie žymiai pranašesni už mus, jeigu sugeba čia pasirodyti.

rolex 2010 m. spalio 17 d., sekmadienis, 18:53:53
Yra nso ar nėra nso - pats reiškinys egzistuoja, - ir to visiškai pakanka. O kaip kuris "atsineša" į jį - tai tik anojo asmeninis reikalas.

Cia atsakymas y skeptiko rodos bereiksmes klavaitura isbarskintas raides... 2010 m. rugsėjo 8 d., trečiadienis, 04:19:00
Visu pirma butu lb naivu galvoti, kad mes esame vieninteliai sioje didziuleje visatoje.Vien musu galaktikoje yra milijardai zvaigzdziu prie kuriu galima atrasti planetu. Ir jeigu salygos atitinka ten gali uzsimgesti givybe ir net civilizacija.O sis skeptikas galvoja lb primitiviai, taip mokslas turi tureti yrodimus, bet argi negalima remtis sveika logika ir daryti isvadas? Jeigu esame mes tai gali buti ir kiti jaigu pas tavo kaimyna ant kamino susisuko lizda gandras tai nereiskia, kad tai gali buti tik pas jy reikia mastyti placiau, bet ne per placiai, kad neiskristu smegenys....

Silvestras 2010 m. rugpjūčio 8 d., sekmadienis, 12:52:09
As esu astronomas megejas ir tikrai nesutinku su sio straipsnio autoriumi. Pilnai viso neskaiciau, nes viso skaityti yra neverta kadangi cia kalba visiskas kvailystes. Gerbiamas autoriau, ar jus suprantate, kad visatoje yra begalybe planetu ir tikrai kai kurios planetos yra gyvenamos. Dabar tokie skeptikai kaip jus visus danguje pastebetus reiskinius norite paneigti, o tam nerandate itikinamu paaiskinimu. Kodel jums atrodo neymanoma, kad kitur yra protingu butybiu? Man atrodo, kad jusu primityvus protas to fakto nenori pripazinti ir jus geriau apsimetate, kad kitu protingu butybiu nera. Roswello avarija apie kuria minit tikrai buvo ir jie ten kiek zinau rado kitu planetu gyventoju kunus ir erdvelaivi tik tuoj pat tai nuslepe. Zmoniu pagrobimu nereikia prikisti miego paralyziui, nes kai kurie atvejai yra tikri. Dazniausiai pagrobejai savo aukoms uzslepia prisiminimus. Patarciau daugiau tikrais faktais pasidometi, nes panarsius internete ju nemazai galima rasti arba nusipirkti knyga apie nso ir bus daug realiu faktu parasyta kur jusu melaginga straipsni paneigia.

Vilius Doras 2010 m. rugpjūčio 7 d., šeštadienis, 19:40:58
Visu pirma, Perskaiciau nedaugiau, kaip trecdali sio straipsnio ir man to galutiniai uzteko, jog galeciau jus paneigti. Visu antra, parasykite savo tikraji varda ir pavarde ir kaip su jumis susisiekti, nes man negana vien "skeptikas paulius". Jeigu nepasirasote pilnai, tai jus negeresnis uz visus tuos "pletkintojus" kur skleidzia visokiausius gandus. Parasykite man i el pasta butu labai idomu pasneketi, taip pat turiu kelis svarius argumentus kurie priestarauja jusu skepticizmui. Manau, cia ne vieta destyti kas tiesa, kas ne.

wIzeR 2010 m. rugpjūčio 3 d., antradienis, 14:32:32
Iš dalies pritariu šiam tekstui, daug kas yra tiesiog gamtos reiškiniai, iš kurių išpūstas didžiulis burbulas, tačiau visiškai atmesti tai ko mokslas nepripažysta taip pat yra kvaila. Mokslas vis dar daug ko negali paaiškinti, mokslininkai remesi idėja kas neįrodyta tas neymanoma, mano nuomone ymanoma viskas kol neyrodyta priešingai. Taigi gerbiamas SKEIPTIKE vietoi to kad kaltintum mus sleidžiant dezinformacija, pateik yrodymu kad tai iš ties tik pasakos.

:O 2010 m. liepos 5 d., pirmadienis, 17:09:15
as pati maciau ateiwiu lekste [grejciausiai] tokia rauswa, skrido gan zemaj, ir labaj grejtai. tuo metu zajbawo, bet tai tikrai ne kamuolinis zajbas.

2010 m. birželio 9 d., trečiadienis, 14:35:25
Venkite Kontakto Su Ateiviais

2010 m. gegužės 17 d., pirmadienis, 20:36:58
Mane itikino Bill Bryson knygoje "trumpa istorija beveik apie viska" puslapis skirtas siai temai. Pasirodo kazkoks tai mokslininkas sudare gyvybes egzistavimo kitoje planetoje tikimybiu lygti. (lygtis sudaryta pagal pagrindinius kriterijus gyvybei atsirasti). Kaip kad ten rase mokslininkas buvo ikveptas nustatyto visatos galimo dydzio (mokslininkai mano kad tas dydis TIKRAI didesnis) skaitmenimis ir apytikslio galaktiku ir planetu skaiciaus. Pasirodo, pagal jo skaiciavimus vien pauksciu galaktikoje yra apie 1 milijona galimu civilizaciju (egzistuojanti gyvybe), deje nutolusi kaip 200 sviesmeciu kaip minimum artimiausia is ju. Cituoju knygos autoriu — "Jei ir istikruju egzistuoja kita mastanti gyvybe, kas tikrai tiketina, tai kuriu galu jiems trenkis 200 sviesmeciu link zemes isgasdint koki vargsa vilkiko vairuotoja ar panasei.."
P.S. 200 sviesmeciu reikstu 200 metu keliauti sviesos greiciu(~0,3 mln kilometru per sekunde greiciu!)

ieva jaruckyte 2010 m. kovo 18 d., ketvirtadienis, 22:11:13
kodel turetume tiketi mokslu? jis nera pajegus atsakyti net y esminius klausimus, nes privalo remtis faktais, o va, religija gali, nes yra paremta paprasciausiai tikejimu. beto, mokslas is dalies net daro aplinkai neigiama poveiki: kad isgyvent siuolaikiniame pasaulyje reikia mokytis daugiau, nei 12 metu! y nieka neziuriu kategoriskai. palaikau ir mokslininkus ir tikinciuosius. ar neuzteks kariaut? juk vienareiksmiska tiesa paprasciausiai neegzistuoja. ir visais tariamaisiais faktais galime suabejot, net "is lempos" iskelt pagrista hipoteze. nereikia teigt, kad tai antgamtiska, jei, egzistuoja. paprasciauisiai ne visu protai yra pajegus perzengti treciosios dimensijos riba. nesakau, kad tai blogai ar gerai, nes geris ir blogis taipogi labai salyginiai dalykai. nezinau, kaip kitu planetu gyventoju, bet musu, zemieciu, kad ir koks tariamai altruistiskas gyvenimo tikslas, galu gale galima suvest y paprasciausia garbetroskuma ar pan. .. musu gyvenimo tikslas ir prasme yra patirt kuo tikresni malonuma. taigi, zmones, ne tikekite (visiskai nesverbu kuo), o zinokite, tik tada pajusite harmonija.

2010 m. kovo 18 d., ketvirtadienis, 19:46:20
gal pasakysi, kas pastate EGIPTO piramides

kristis 2010 m. kovo 8 d., pirmadienis, 16:38:20
agir otu nemanai skeptikas kad butens visus ttos reiskinius ir nso buvimus zemeje butent kiti zmones ir bando paneigti savo tteorijom o gal jie klista gal laikas paziuret biski toliau ,jai tu nematai afrikos is savo eesamos vietos tai nereiskia kad jos nera ,tai tapati apie kosmosa pagalvok ,,rysiu baigiu..

Valdas 2010 m. vasario 10 d., trečiadienis, 21:36:51
Sveiki,
Man patiko viename filme issakyta mintis apie kosmosa - jei kosmose nera kitos gyvybes be musu, tai kiek daug vietos yra isnaudota tusciai..

2010 m. vasario 8 d., pirmadienis, 20:03:07
Sveiki,
Ši tema(apie UFO,NSO ir pns.) yra smarkiai diskutuotina, nes mes paprasti žmonės negalime pateikti šių istorijų, hipotezių, reiškinių ir t.t kaip faktų, o šių dienų žmogus be akivaizdžių įrodymų, kaip valstybė be valdžios.MUMS REIKIA,KAD VISKAS BŪTŲ PARODYTA PIRŠTU!
Aš dalinai tikiu ateiviais.Šių dienų mokslininkai teigia, jog iki dabar Žemėje dar nėra atrastos visos gyvūnų rūšys.Mes nežinome, kas glūdi Žemės centre, nes mūsų technika nesugeba atlaikyti Žemės gelmių karščių, o tik fizikos ir geologijos dėka nuspėjame,kas glūdi po pluta(juk nėra tų taip žmogaus reikalaujamų faktų, jog žemės centre yra branduolys,tai tik hipotezės, bet mes jomis nedvejojame, nes jos iškeltos ne prieš kelis dešimtmečius, ir jomis remiasi mokslas).BET JUK MOKSLAS - TAI TIK yra viena didelė hipotezė remiama tuo kas matoma ir jaučiama.Mes nesugebame gyventi darniai, be karų, be konfliktų ir kt. Mūsų valstybinės politikos yra žemiausioje pakopoje, nes iki šių dienų nesugebame patenkinti piliečių reikalavimų, jų teisių.
KAIP MES GALIME TEIGTI,KAD NĖRA ( AR YRA ) ateiviai ,kai nesugebame paaiškinti patys savęs.Iš kur ir kaip atsiranda sapnai? Kokia sapnų prasmė? KAS YRA SAPNAS? KAS YRA VAIZDUOTĖ? Mokslininkai teigia, jog žmogus išnaudoja tik 10 % savo protinių galimybių, galbūt išnaudosime net 20 %(ar daugiau) , kai sugebėsime savo smegenų pusrutulių veiklą funkcionuoti proporcingai.
Taigi mieli UFO kritikai ir entuziastai, nesiūlyčiau teigti savo nuomonės kaip faktų, nes mes, ŽMONĖS, dar neesame tiek pažengia, jog tokiomis temomis galėtume šnekėti mokslo grindžiamom tiesom.

atspek mysle 2010 m. vasario 6 d., šeštadienis, 06:33:44
Priimkim kad ateiviai egzituoja. vadinasi ju technologijos yra daug sudetinges ir labiau pazengusios kad jie sugeba cia vaidentis. Mes ju negalim aptikti nes MOKSLAS nesugebejo irodyti kad jie egzituoja.
Tada man kyla klausimas kodel jie cia lankosi ,kaip mus aptiko tokioj galybei planetu kai mes nesiuntem jokio signalo i erdve nes pries 10 k metu nebuvo jokiu technologiju.
Bet kyla ir kitas klausimas kodel nera badoma atsakyti i si kolausima taip arba ne. kiekt teko girdeti ar domejausi kad tokios programos apie ateiviu tyrimus buna greit nutraukiamos ir uzslaptinamos.
Galbut tolimoj ateityje mes patys busim kas kam nso skraidysism virs aborigenu laiku ir juoksimes is ju. Mokslas nera visagalis ir neklystantis pazvelgus i jo istorija kiek kartu jis apsiverdavo is vienos teorijos i kita. gal ritoj mes nebetikesim tuok kas siandien atrodo nepaneigiama

tikiu 2010 m. vasario 1 d., pirmadienis, 00:00:26
Tikiu, kad yra kitos civilizacijos.Per daug zmones gerai galvoja,kad vieni egzistuoja :) Dauguma tiki tuo ka mato, ka zino, ka ismoko is vadoveliu. Senoveje zmones netikejo, kad bus lektuvai,kompiuteriai ir t.t.. Jie tikejo tuo ka mate, ka zinojo ir viskas. Tai ir dabar daug kuo netikim, bet ateis viskam laikas. Zmones per daug durni, todel nso neuzveda kontakto.Zmoniu tikslas praturteti, uzkariauti, valdyti, isnaudoti. Kas gali su tokiais noret bendraut. Mano giminaitis norvegijoje pro langa mate nezemiskos kilmes objekta. Tuo metu kunas sustingo, iki kol staigiai dingo tas objektas. Dievas yra sukures daug ko, laikui einant daugiau zinosim jeigu mokslas tobules. Viskam reikia laiko.

kuo toliau 2010 m. sausio 22 d., penktadienis, 19:01:54
kuo toliau, tuo labiau mokslas panaseja i religija. esme ir struktura ta pati: mes vieninteliai zinom tiesa (zinoma ir musu specialistai), musu vieninteliu metodai teisingi ir visi kiti: "mes", "zinom", "vieninteliai"...
keista kaip zmogus nesusimasto, paprastoj vietoj: jei (kiti) mato tai ka nori matyti (pvz. religijos, metafizikai), kaip jis (pats) mato KAZKAIP KITAIP? visiems galioja tas pats, taciau (man) ne? (as) matau ne taip, kaip noriu matyti? va cia ir maklineja EGO, kuris pas mokslo atstovus YPAC isvesejas, del kairiojo smegenu pusrutulio dominavimo, kai normaliam funkcionavimui reikalingas balansas.
naujas terminas: religinis mokslo fanatikas - remfanas.