Nesvarbu 2002 m. lapkričio 23 d., šeštadienis, 19:14:00
AS TIK NORIU VISIEMS KAS NETIKI PASAKYTI, KAD KAI ATSIKELSIT VIENA RYTA IR PAMATYSIT, KAD GYVENAT TUSCIA PAVIRSUTINISKA GYVENIMA PAREMTA VIEN MALONUMAIS IR SAVO IGEIDZIU TENKINIMU SUPRASIT KAD PASAULYJE YRA KASKAS GILIAU NEI MATOMA AKIMIS KAD JAME YRA PASLEPTA VISA ZMONIJOS PATIRTIS... ATSIMINKIT NIEKAS NIEKUR NEPRANYKSTA BE PEDSAKO KIEKVIENA BLOGA MINTIS NORAS GRISTA BUMBERANGU UZTAI TURIM SAUGOT NE KUNA O SIELA..
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 21 d., ketvirtadienis, 18:51:35
Kristinai:
Kad galetum uztikrinti, kad ateiviai is kosmoso lanko Zeme reikia yrodymu.
Kristina 2002 m. lapkričio 21 d., ketvirtadienis, 10:42:57
o zmones!!!!!!! as tokiais dalykais jau nuo mazens tikiu ir esu labai susidiomejus!!! manau ateiviai tikrai egzistuoja! tiek daug literaturos apie visus NSO skaiciau kad galeciau visus uztikrint MES NE VIENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gal yra bendraminciu is Siauliu, jei taip rasykit man : zvaigzdutes@xxx.lt......
Arunce 2002 m. lapkričio 19 d., antradienis, 15:55:52
Bedumiai parakai
Sveiki bombermanai, ir visi kiti is undergraundo scenos. Pries jus jau 2 failas
apie sprogmenis. Siame faile bus aprasoma bedumiu paraku gamyba.
Failas skirtas tik mokymosi reikmems. As neprisiimu jokios atsakomybes uz sios
informacijos vartojima nelegaliems tikslams. Perspeju sios info naudojimas,
gali but ypac pavojingas, neatsargus chemikalu vartojimas gali sukelti
neplanuota sprogima, kurio pasekmes gali buti labai liudnos.
Pradziai aprasysiu kaip pasigaminti nitroceliuliozes, kuri yra visu bedumiu
paraku pagrindas. Siam tikslui reikes:
70ml konc. sieros rugsties (H2SO4)
30ml. konc. azoto rugsties (HNO3)
5gr. vatos
250ml kolbos
ledo vonios
popieriaus lapu
Idekite 250ml kolba i ledo vonia, ipilkite 70ml sieros rugsties, 30ml azoto
rugsties. Suplesykite vata i 0.7g mases gabaliukus. Su znyplem panardinkite
gabaliukus i kolba 1 minutei. Po to praskalaukite gabaliukus iseiles 3
skirtinguose induose po 500ml vandens. Jei vanduo burbuliuoja, skalaukite tol
kol nustos burbuliuoti. Isspauskite sausai ir paskleiskite ant popieriaus lapu
isdziuti per nakti.
Bedumiai parakai yra paraku rusis, susidedanti is nitroceliuliozes bei kitu
sprogstamuju medziagu misinio. Nitroceliuliozes plausai yra is dalies
susijunge. Dalis paraku susideda is siek tiek daugiau nei vien nitroceliulioze;
I paraku sudeti be kalio ir bario nitratu (KNO3, BaNO3) ieina kamparo aliejus,
vazelinas, parafinai, suodziai, krakmolas, dekstrinas, kalio dichromatas
(K2Cr2O7) arba kitos oksiduojancios ar letinancios (inhibitoriai) druskos bei
difenilaminas ((C6H5)2NH2). Parakai buna ivairiu atspalviu. Apacioje yra 3
tipiniu paraku apytiksles formules (mases %):
Nitroceliulioze 84.0 87.0 89.0
Kalio nitratas 7.5 6.0 6.0
Bario nitratas 7.5 2.0 3.0
Krakmolas 0 0 1.0
Parafininis aliejus 0 4.0 0
Difenilaminas 1.0 1.0 1.0
Misinys yra ismaisomas siltame vandenyje ir visiskai isdziovinamas. Po to yra
granuliuojamas arba sutrinamas i miltelius su medzio gabalu ir persijojamas.
Medziaga yra saugoma dregmei atspariame konteineryje ateiciai arba skubiam
vartojimui.
Dali cheminiu medziagu galite gauti AB "Chemija":
Senas Traku plentas 14km,
2028 Vilnius, Lietuva
Tel. 8 22 640137
Fax. 8 22 640135
AB "Chemija" galite isigyti azoto, druskos rugsciu.
Tomas 2002 m. lapkričio 19 d., antradienis, 15:16:26
o ta svetainė super gera .Ir nuotrauku geru gali paziureti man ji patiko .Daugiau tokiu reikia.Tikrai manau kad jie tie NSO egzistouja.
Tomas 2002 m. lapkričio 19 d., antradienis, 12:14:59
Kodel gi ne? Visiskai sauni ideja.Tik nezinau ar daug kas is Vilniaus,o siaip nematau tam jokiu kliuciu.
Soliaris 2002 m. lapkričio 19 d., antradienis, 10:52:50
Oops, tiek daug idomių temų - būtų jėga surengti meet'a;
ar daug kas čia esate Vilniuje ? kodėl nepadarius kartą UFO
konferencijos kokioj kavinėj !
kate 2002 m. lapkričio 18 d., pirmadienis, 20:06:03
man pavyzdziui ant rankos yra tokiu vietu i kurias badant visai neskauda
net fainai.cia aisku ne ateiviu darbas bet vistiek neaisku
Man_go 2002 m. lapkričio 18 d., pirmadienis, 13:42:57
kur galima rasti jusu tinklapyje nso gyventoju nuotrauku kad jos butu dideles? o jei ne pas jus tai kur?
aciuu
Vykintas 2002 m. lapkričio 18 d., pirmadienis, 08:35:49
AS Dievybe 423 tai galima pasiekti reikia noro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2002 m. lapkričio 18 d., pirmadienis, 08:35:06
AS Dievybe 423 tai galima pasiekti reikia noro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
panikuotojas 2002 m. lapkričio 17 d., sekmadienis, 23:46:38
Natasa kiek tau metuku, kad tokias sapaliones spangsti
NATASA 2002 m. lapkričio 17 d., sekmadienis, 12:54:59
panikuotojui:
ta puslapiuka, kuri nurodei, jau senokai buvau perziurejusi ir man tikrai net nekilo mintis suabejoti tuo, kad zmogus nusileido menulyje. Beje tikrai nemanau, kad tu geresnis specialistas uz NASA darbuotojus, kad galetum taip kategoriskai tvirtinti. O tie kas paskleide tokia nesamone, manau, yra tik norintys isgarseti, nieko nenutuokiantys, bet turintys gera liezuvi dundukai. Kvailius, tokie kaip tu, lengvai apkvailino ir priverte patiketi, o bent kiek protingesniu zmoniu(pvz kritik) taip lengvai neisdursi.
panikuotojas 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 23:40:14
Ieskojau ieskojau filmuko, bet atsakymus i visus siuos klausimus =-]
Taigi vis delto gal ir buvo nuvyke i ta menuli =-]
http://www.thespacerace.com/foxtv.html
panikuotojas 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 23:30:02
Kritik kai rasiu url kur tas filmukas padetas duosiu
del to kam to reikejo, tai pagalvok, jog tuomet buvo saltasis karas, nusileisti menuly buvo savo pirmumo irodymas.
O veliau tai gal ir nusileido zmones nzn bet as apie ta pirmaji karta kalbu. O del to kur tie astronautai dejosi, tai filmuke taip ir sakoma, kad jie skraide aplink zeme tas kelias dienas
Tomai nenusisnekek apie zemiecius lydejusius ateivius.
Tomas 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 20:38:27
As su tavim sutinku kritike. Zmones Menuly tikrai buvo. Ir dar galiu pridurti, kad jie ten buvo ne vieni. Yra irodymu kad Armstrongas buvo mates NSO bei ateivius kurie sake, kad jie is cia dingtu ir daugiau nesirodytu. Buvo irasytas jo pokalbis su kitais igulos nariais, kurie buvo tikram soke... As tuo tikiu, nes dabar zmones jau baige keliauti i Menuly
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 18:35:23
Panikuotojui ir kitiems netikintiem, kad zmogus buvo Menuly:
Is kur tas drasesnis gaus tu viesai nerodomu kadru?Beto jei issilaipinimas Menulije butu netikras, tai kokia prasme kurti klastotes skirtas visuomenei apkvailinti, o po to jas slepti nuo visuomenes?Be to jei vienose nuotraukose ir filmuose viskas nepriekaistinga, tai kaip klastotojai apsikavailino kurdami kitas?Ir isvis kaip butu imanoma taip apsizioplinti, kad nufilmuoti vejo judinama veliava?O del to kraterio tai variklis tikrai neturejo jo palikti taip sako ne vienas specialistas.O aks ten per filmukas?Kur ji galima pamatyti?Be to realiau skambetu, kad tas filmukas ira klastote nei, kad klastote ira zmogaus isilapinimas Menuli.
Be to is kur gauta didelis kiekis Menulio uolienu, kurias daugeli metu tirinejo ivairiu sriciu specialistai?Be to, ka butu dare astonautai tuo metu kosmose?Suke ratus apie Zeme o nuleidziamaji ir komandini moduli kainavusius milijardus doleriu paleido i atvira kosmosa?Be to, pro teleskopus ira pastebeta, saturn raketu pakopos.O kaip apollo-13 avarija?Ji irgi buvo suklastota?Be to apollo-12 astronautai nusileido netoli tos vietos kur anksciau buvo nusileides automatinis surveyor3 ir pargabeno i Zeme nueme kai kurias jo dalis.O kaip astronautu, Menulio pavirsiuj sumontuoti prietaisai, pvz. seismometrai kurie ir dabar dar reikalui esant galetu buti ijngti?Tokiu atveju dauguma musu turimu ziniu apie Menuli butu taip pat suklastotos.
Siaip ar taip ateity bus padarytos nusileidimo vietu nuotraukos ir visi gales isitikinti, kad zmones buvo issilaipine Menuly.
---------
O del Edo pirsto tai pritariu.Geriau ji rodyt gyditojui.
niikkerr 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 16:20:30
edai kad ir kas ten tam pirstui butu tu vistiek gydytoyui parodyk...
ten gal koks vezys,yey taip tai veliau gali but per velu.o yei
ten allienu darbas tai kai issitirsi bent suzinosi...
panikuotojas 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 15:00:16
Edai tai gal griuvai kur ir stiklas po oda palindo ar smth
bet jei nori tiketi kad tu isskirtinis, tai tavo problema, bet verciau nunesk pirsta medikui
skautas - lux =-]
pauliau, negi menulyje fizikos desniai kitokie??
Natasa tai pas ka mastysenos nera, ar pas ta, kuris ziuri ka nasa jam rodo ir galvoja, kad jie tikri specialistai ir rodo visa tiesa.
o kai koks drasesnis isdrista susukti filmuka is nerodomu viesai auditorijai kadru, tai jau sapaliones?
panikuotojas 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 14:53:58
Jum "tikri" specialistai gyvena tiktai nasoje
o ka nepriklausomi specialistai sako jum dafenia.
Natasa pirma paziurek ta filmuka, po to kalbek, nes nasa savo psl tikrai nedes save kompomituojanciu filmuku supranti?
Ir kritik gal specialistai geriau zino ar krateris turi susidaryt ar ne, jie nesiremia tuo kad menulio pavirsius kietas....
didesnio marazmo nesu girdejes
ir joks cia ne laikrastis kur kazkas kazka parase, o nasos filmuota medziaga. Kaip sakiau, pasiziurekit tikraji muvy consipasy theory - did we land on the moon ir tada kalbekit, nes ka nasa savo psl rodo, tai nieko neirodo, nes jie ka nori ta ir rodo suprantat? ... :|
Skautas 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 12:48:28
NSO yra ne ateiviai, o - Nacionaline Skautu Organizacija. VOT!
EDAS KNIECIUNAS 2002 m. lapkričio 16 d., šeštadienis, 12:46:24
panikuotojui> kokia dar karpa ble jis ne pavirsiuj tera o paciam pirste ir as kai paspaudziu per ta vieta tai jauciu toki apvalu guziuka ir taip as ji pastoviai jauciu jis nedideja bet ir nemazeja, bet jauciu tokia nezymia siluma is to guziuko, as tikrai tikiu kad cia nuo ateiviu... tik ble nezinau kas cia yra nx...
Paulius 2002 m. lapkričio 15 d., penktadienis, 22:16:46
Tikrai pritariu tiems, kurie raso, kad zmonyje pabuvojo menulyje. Neseniai delfy vykusi diskusija sia tema irgi pazere tokiu paciu "irodymu", kad zmogus nera vaiksciojes menulio pavirsiumi.
Plevesuojanti veliava, krateris, seseliai ir saules atvaidai. Zmones, ar JUS buvot menuly, ar jus nuotraukas daret, ar JUS bent esate specialistai, galintys prisiekt savo garbe, kad nuotraukose kazkas blogai?
Pasakyt lengva, o paklausyti tikru specialistu nuomones (NASA) kazkaip labai jau sunku, ane? Visiems neaiskumams yra paaiskinimai, kuriu jus negalite paneigti argumentuodami. Tad galvojantiems, kad zmogus nera ikeles kojos i menuli, siulau rimtai pasidometi visais argumentais ir net neabejoju, kad prieisite vieninga nuomone - zmogus buvo menulyje.
Ir dar. NSO - neatpazintas skraidantis objektas. Lietuviai, paukstis (lektuvas) irgi skraido; tad jei pamate kazka skraidant, ko neatpazistat, nepulkit rasyt savo zinuciu apie ateivius. ATEIVIAI NERA TAS PATS, KAS NSO!!!
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 15 d., penktadienis, 18:46:42
Panikoutojui:
Is vis buvo 6 issilaipinimai Menuli.Apollo11-apollo17 (apollo 13 del avarijos nenusileido).
Apie koki ten filmuka tu kalbi?Visa Menulije filmuota medziaga (apollo misiju) yra NASA.Kodel nuo variklio turetu susidaryti krateris?Juk Menulio pavirsius kietas.Nebent nupusto dulkes.
NATASA 2002 m. lapkričio 15 d., penktadienis, 18:43:46
Kaip norit taip, bet si karta esu priversta sutikti su kritiku. Del menulio tai panikuotojas visus teiginius typ top nurase nuo laikrascio. Jokios mastysenos ir pats tuo tiki, o stai kritik pateike irodymus, su kuriais as visiskai sutinku.
Naikintojas 2002 m. lapkričio 15 d., penktadienis, 15:39:53
Vieną kartą, buvau miške ir sutikau ateivius, jie man pasakė, kad pagrops mano planetą, aš labai išsigandau ir pasiemiau lazerį, nieko nelaukdamas juos sunaikinau. Man labai buvo juokinga, kai jų makaulės, po truputi tiško ant granito akmenų. Vienas ateivis "vegetatyviškai" pasidalino ir jų atsirado, net 6 sukos. Pasidarė daisu, bet aš 9 sistemų gynėjas nuoateivių pasiemiau SUPERblasterį ir vienu myktuko paspaudimu viską sunaikinau. Buvau be galo savimi patenkintas ir sėdau į savo terpgalatinį naikintuvą ir įjungęs šviesos greitį išskridau į kitą sistemą naikinti ateivių.
panikuotojas 2002 m. lapkričio 15 d., penktadienis, 15:10:34
Ma rods tavo tas guziukas tera eiline karpa.
EDAS KNIECIUNAS 2002 m. lapkričio 15 d., penktadienis, 13:50:42
kox dar ateivis, niikkerr jox as ne ateivis :) maciau as tas nesamones, bet netikiu tom nesamonem, tik apie ta mano guziuka rankoje tai jis jau metus yra...
panikuotojas 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 23:44:39
man idomu tu matei ta filmuka ar cia is nasos pateikiamu filmuku susidarineji tokia nuomone
krateris susidaro ne nuo kritimo, o nuo varikliu.
zodziu tu geriau susirask ta filmuka ir viska idemiai paziurek ir pamatysi ir tuos ne taip krentancius seselius ir sviesa ant astronauto skafandro nors saule jam uz nugaros...
o to nikerr tai nesu girdejes kad zmones dar kada butu nusileide menuly nors gal nelabai domiuosi siom istorijom
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 19:32:52
Veliava Menuli visai neplevesuoja.Filmuotj medziagoj aiskiai matosi, kad veliava sustingus kai kosmonautai jos nejudina patys (http://spaceflight.nasa.gov/gallery/video/apollo/apollo11/mpg/apollo11_onbclip10.mpg).
Prie ko cia krateris?
Aparatas nusileido pristabdytas stabdymo varikliu pamazu.Krateri butu ismuses tik suduzimo atveju.O pedos tai paliktos kosmonautu.Nesuprantu, kas cia keisto.Del tu seseliu tai nemaciau nei vienos nuotraukos kur jie kristu nenormaliai.O del uzrasu tai kodel je turetu nesimatyti seseli?(http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/apollo/apollo11/ndxpage1.html).
Zvaigzdiu nesimato, del kameros jautrumo (fotografuojant bet koki kosmini aprata zvaigzdiu nesimato).O del radijacijos ji tikrai nera tokia stipri, kad reiktu metro storio kostiumu.Prie Zemes (uz atmosferos ribu) radijacijos kiekis nedaug skiriasi nuo radijacijos prie Menulio.O tie pigiai parduoti grudai tai cia neitema.
Kokiu dar abejoniu kyla?
Be to savo nuomone susidariau ivertines esamus faktus o ne kazka isikaliau.
niikkerr 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 18:59:48
ko cia visi pergyvenat del to menulio...jei zmones tada ir nebuvo issilaipine menulyje tai veliau tikrai tai padare.
panikuotojas 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 17:45:27
nekencianti gyvenimo: tiesiog nekvepuok ir tau pavyks
kritik: paaiskink nors viena is tu teiginiu kurie buvo tame filmuke
kodel seseliai krenta ne viena kryptimi
kodel zmones seseliuose aiskiausiai matosi, be to uzrasai nufotkinti seselyje aiskiausiai iziurimi
del tos radiacijos tai nieko neismanau tai ir nesakau
kodel po tuo LEM ar kaip ten vadinosi tas irenginys, vietoj kraterio zmoniu pedos??
Kodel veliava plaikstosi
Kiek atsimenu dar buvo identiskos vietoves
Del tu zvaigzdziu tai gal ju ir nesimatytu, bet visa kita...
Taigi sakai tau ne viena teorija nesukelia jokiu abejoniu
hmm
idomu kaip tu tai paaiskintum
mandarine 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 14:38:40
Mirt visai nesunku: tiesiog mirsti ir tiek
Nekencianti gyvenimo 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 14:36:11
Noriu mirt
mandarine 2002 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis, 12:46:35
Nors to tikrai nemegstu, bet si syki noreciau si ta pakritikuoti:) Jep jep, k.r.i.t.i.k.... As nesuprantu, kaip taip kategoriskai galima teigti, kad zmones Menulyje tikrai buvo. Ypac, jei jie is tiesu ten nebuvo. Visu pirma, kad ten patektu, reikejo iveikti siek tiek didesne radiacija, nei siaip iprasta zemeje. Tad jei zmones sugebejo nusigauti iki menulio, tai truputi keista, kaip jie neiskepe, o ir kai kas dar gyvas lig siol... Na, nebent jie buvo apsirenge metro storumo svino kostiumais, bet is "nuotrauku" to tikrai nematyti:) Antra, po to didziojo issilaipinimo menulyje buvo siek tiek idomiu ivykiu: Na, pvz, JAV pardave sovietams nezinia kodel kruva grudu uz velniskai maza kaina, nors siaip rusu ir amerikonu santykiai buvo ne is paciu geruju:) Tiesa ta, kad amerikieciai turejo ka slepti ir tiek, o tie, kas zinojo tiesa, nusprende patylet, nes turejo is to naudos... Ir dar man kiek keista skaityti tokius zodzius kaip "Kas ja sukure aiskiai neturejo jokiu ziniu apie Menuli, kosminius skridzius, ir pan."... Atrodo, kad tas, kas taip raso pats nieko neismano, o yra isikales kazkokia nuomone ir, nepriklausomai nuo tiesos, jos laikosi isakandes kaip suva sviezio kraujuoto uznuodytos mesos gabalo:)
niikkerr 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 19:59:51
kritik
as merga:)
edai,kartais tu nesi tas pats ateivis,kuris vargsas numire?
as prisimenu toki iviki kuris man atsitiko pries 2 ar 3m.as buvau kaime,
ir pamaciau(buvau su draugais ir jie mate)uz namo dideli bliksni.mes issigandom bet vistiek nuejom paziuret.ten is pradziu niekp nematem,bet
paskui uz krumo pamatem kaskokia neaiskia figura kuri slepesi,mes issigandom ir pabegom.tai va,nu kritikai,vryk
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 19:48:48
NATASAI ir Panikuotojui:
Del zmoniu issilapinimo Menuli.Dar karta sakau ta "samokslo teorija" visiska nesamone.Ir kad apie tai raso ziniasklaida tai reiskia ne tai, kad ten yra bent trupinelis tiesos, bet tai, kad zmonems idomiau skaityti tokias sensacijas.Siaip toj "teorijoj" nera nei vieno argumento kuris bent sukeltu abejone ivikio tikrumu.Kas ja sukure aiskiai neturejo jokiu ziniu apie Menuli, kosminius skridzius, ir pan.Tad galit nesijaudinit i Menuli zmones tikrai buvo nuvike.
Eglė 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 16:40:00
Kartais reikia pabėgti nuo realybės tų tuščių ir nemėlų gatvių, nykios kasdienybės.Tada mes ir žiūrime į dangų, šitą neišsenkanį paslapčių šaltinį.NSO, manau, tikrai egzistuoja, nesvarbu ar tai būtų ateiviai iš kitų planetų, ar laiko keliautojai,svarbu kad mes juos matome.Tai parodo neišmatuojamą žmonių protą, jų polėkį.Tai nuostabu.
EDAS KNIECIUNAS 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 16:34:47
as ne tik maciau ateivius bet ir bendravau su jais is labai arti... kalbejau su jais, klausiau kas man idomu, tada buvau tokioj busenoj tai pavadinciau geriausia busena, kai jauciuosi visapusiskai geraj, ir taip lengva kalbeti buvo, taip lengvai ir protingai masciau, nezinau ka ten jie dare kad taip butu, bet suzinojau nemazai, netgi is kur jie yra, kas bus toliau su zeme ir t.t. bet po to sykio man rankos rodomajame pirste per sujungima su delnu atsirado toks guziukas, nezinau kas ten yra jis nedideja ir neskauda bet as ji nuolat jaucu, dar nebuvau pas jokius daktarus, bet nejaugi svies ranka del to, aisku kad ne, bet manau kad tai ateiviu darbas, netgi geriau isiziurejus matau nerysku skirtuma, labai sunkiai iziurima kad abieju ranku rodomuju pirstu sujungimas su delnu yra siek tiek sunkiai iziurimai skiriasi atrodo kad ten kur yra guziukas atrodo kaip butu su labai profisionaliu irankiu ipjauta ir beveik nesiskiria, kazin kas tai?
Soliaris 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 12:10:32
Selena, jei gali, parasyk savo e-mail'a ;
(beje, matau kosmine gresme ne is dangaus - bet is Juliaus :)
NATASA 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 11:27:51
Panikuotujui:
Su ta konspiracijos teorija, net net nezinau.Tiketi ar ne? Visiskai neaisku, po velniais tiek svajojam apie kosmoso platybes, o net i menuli nesan nuvyke..... Bet giliai sirdyje tikiuosi, kad tai tik skeptiku paskleistas gandas.
Panikuotojas 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 00:26:31
patarciau visiem pasiziureti consipacy theory - did we land on the moon
ar kazkas tokio
veza =-]
Panikuotojas 2002 m. lapkričio 13 d., trečiadienis, 00:24:41
seip visi zino ka reiskia nso , tiesiog iprate jais vadinti ir visa kas yra nso jiem ateiviai
tai jau idiegta nuo vaikystes , juk ufo - nso - ufonautai - ateiviai buvo nuo vaikystes. Tai va o atsiranda ir tokiu kurie galvoja, jog menulis sviecia. nu cia tarp kitko...
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 12 d., antradienis, 21:52:25
nikkerriui:
As cia jau seniai visiem aiskinu, kad NSO tai netaspats kas ateiviai is kosmoso.Bet niekam tai nerupi.
niikkerr 2002 m. lapkričio 12 d., antradienis, 19:29:39
ateivi tu cia rimtai tiki tuo ka cia rasai(tipo kad tu ateivis)ar ant bayero!??o yei rimtai tai is kokios tu planetos?parasyk pavadinima
l.prasau,nesvarbu kam man reikia,tik parasyk!!!!
niikkerr 2002 m. lapkričio 12 d., antradienis, 10:31:15
kodel niekas neskiria zodzio nso ir erdvelaivis?iuk nso yra NEATPAZIMTI
skr. obj.tai reiskia kad tu negali logiskai paaiskinti to ka matei,tu
isvis nezinai kas tai buvo negali sakyti kad tai buvo lektuvas ar kad
koks ateiviu erdvelaivis!o kad tai koks erdvelaivis tai galima pasakyti jei tu ji matei labai aiskiai,panasiai kaip per ta Hilu istorija(turetumet but girdeje apie tai,garsi ufo istorija)
selena,parasyk savo emaila matau irgi ziauriai domiesi ufo.
JULIUS 2002 m. lapkričio 11 d., pirmadienis, 00:58:18
DALIA JEI DAR GIRDI AS SUGRIZAU MAZUTE SUGRIZAU I NSO BEI X REISKINIU PASAULY NORIU SUSIGRAZINTI SAVO ISTIKIMUS PASEKEJIUS... DABAR VISKAS BUS KITAIP >... DABAR AS ATEJAU SU NAUJOM JEGOM IR TIKRAI NELEISIU NURIMTI...
Selena 2002 m. lapkričio 10 d., sekmadienis, 19:49:39
Visai netycia atradau si puslapi...Negaliu patiketi, man net rankos dreba... Cia tokia galybe man taip reikalingos informacijos ir tiek bediskutuojanciu zmoniu, kurie (nors ir ne visi) tiki bei YRA SUSIDURE su panormaliais ir paslaptingais dalykais... As kruvinom asarom zliumbiau, kad nepazistu mane suprantanciu ir man pritarianciu zmoniu, ir dabar, visai per atsitiktinuma radau si puslapi... Nors, kaip sako, atsitiktinumu nebuna...
Tarakonas 2002 m. lapkričio 10 d., sekmadienis, 18:33:26
Kas netiki ateiviais reishkia NKČSO (nera ko čia svaigti oboliai).
Vo...
Valio!!!
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 9 d., šeštadienis, 18:08:55
P.S. Mano zodziai skirti NATASAI:
nera jokiu irodymu, kad zmoniu matyti NSO yra ateiviai is kosmoso, ar apskritai, kad jie lanko Zeme(jau daug kartu tai sakiau).Priesingai galima rasti daug argumentu neigainciu ateiviu lankymasi Zemei.Todel logiska manyti, kad kad jie ir nesilanko (aisku kazkur tolimose planetose gali egzistuoti protinga givybe).
O del nepasitikejimo tai yra nevienas atvejis, kai ispradziu zmones sako mate ateivius, o paskui paaiskeja, kad tai melas.Kartais is nezinojimo, o kartais ir tycinis.Kartais zmones net patys itiki, kad je bendrauja su ateiviais "ufonautai" juos kas nakti grobia ar saugo nuo nelaimiu (nekalbu apie zmones turincius psichiniu sutrikimu).
Nors, retais atvejais buna, kad atsitinka kas nors sunkai paaiskinamo, taciau to nepakanka irodyti nezemisku civilizaciju lankymasi cia.
NATASA 2002 m. lapkričio 9 d., šeštadienis, 16:29:35
P.S. Mano zodziai skirti k.r.i.t.i.k.u.i.:
Tai as tai ir sakau, kad tie kurie netiki ateiviais priesinasi bet kokiai minciai apie ateiviu egzistavima ir lankymasi Zemeje. Mes dar ne itin pajegus techniskai isaikinti tuos NSO laikomus reiskinius, o zmonemis,tokie kaip tu, sedintys valdzioje, nepasitiki. Taigi tiesos, kaip nekarta esu minejusi, dar ilgai nezinosime
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 9 d., šeštadienis, 15:14:06
Kad ateiviai ira ir tuo labiau, kad je lanko Zeme nera yrodyta. Todel negalima teigti, kad isvis yra zmoniu juos maciusiu. Dideles dalies zmoniu matyti NSO buvo lektuvai, DZP, ir pan. pasakodami ka mate, je daznai viska perdeda (ypac jei je patys tiki ateiviais) todel issiaiskinti kas tai buvo ira labai sunku. Aisku, NSO gali buti ir kas nors kita.Bet kad tai buvo ateiviu is kosmoso laivas ar kas panasiai turetu buti paskutinis variantas bandant paaiskinti matyta NSO.
Tomas 2002 m. lapkričio 9 d., šeštadienis, 13:27:18
Kas tikrai domisi NSO ir noretu suzinoti daugiau rasykite man. Lauksiu.
NATASA 2002 m. lapkričio 9 d., šeštadienis, 12:37:47
Nelabai pagavau kampo, prie ko tie gryzulo ratai.... O del tu 95% tai tokie skeptikai, kaip pvz.kritik gali taip teigti. Tikrai ateivius maciusiu zmoniu yra daugiau negu tie 5%, tik va juos laiko priplaukusiais. As maciau kazka panasu i NSO ir nesu as kokia penkiamete, kad mane itikintu teiginys, kad tai buvo lektuvas, meteorologinis balionas ar palydovas. Zinau, kaip jie atrodo. Beje nesu ir pamisusi, pamiseliai tikrai nesimoko geriausiais pazymiais klaseje.
Kostas 2002 m. lapkričio 8 d., penktadienis, 22:03:33
Ir ka jis chia tokio protingo pasakė?
Dalia 2002 m. lapkričio 8 d., penktadienis, 20:09:24
k.r.i.t.i.k. > shaunuolis, labai protingai shneki :)
k.r.i.t.i.k. 2002 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis, 19:29:40
Dar pradekit irodinet, kad grizulo ratu zvaigzdynas tai uzmaskuotas ateiviu kosminis laivas.
Kostas 2002 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis, 18:37:03
Mačiau skraidančias lėkštes ir sumąsčiau, kad vėl kaimynai pykstasi (negi jiems indų negaila?) Jeigu rimčiau tikrai esu matęs naktį skraidančius aparatus nežmonišku greičiu (kaip tokiam aukštyje). Ilgiau pažiūrėjus tikrai galima pamatyti ne vieną. O keisčiausia man yra tai kad danguje yra "Gryžulo ratai" (didieji ir mažieji) Ar jums neatrodo, kad tai perdidelis sutapimas? (Kai kurie tai vadina samčiu ar šaukštu.) Manau, kad ne bereikalo tie samčiai ten mėtosi...
Eglė 2002 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis, 18:01:31
Senokai domiuosi nepaaiškinamais reiškiniais,esu skaičiusi Jenny Rendles ir kitų ufologų knygų.Keista,bet tas susidomėjimas atsirado jau vaikystėje.Atsimenu galvodavau, kad spintoje gyvena ateiviai.Paslaptinga
Tomas 2002 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis, 10:43:23
Gal kas nors zino kokiu naujienu susijusiu su Rosvelu?
Incog 2002 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis, 08:48:25
Saip tai 95% visu matuty vaizdu zmones ysivaizduoja, kaip sakant bendras psichinis uzsikretimas kai tuo pradedi tiket. O viena aky kai pastumi tai gali pamatyt kad vaizdas dvejinasi, jei taip tai reiskia matai is tieso jei nesidvejina tai reiskiasi EIK GYDYTIS!!
Robertas 2002 m. lapkričio 6 d., trečiadienis, 20:56:09
kas to nezino kad paziurejus i saule ir paskui biski kitur matosi atvaizdas :) o nesupranut ta akies obuoly paspaust tai ar su uzhmerkta akimi ar atmerkta ?
att 2002 m. lapkričio 6 d., trečiadienis, 18:58:47
Nepatariu ziuret i saule nes akis susigadinsit
A. 2002 m. lapkričio 6 d., trečiadienis, 15:01:29
Gintarai>tu tikriausisi per ilgaj ziurejai i saule.Kai ilgai ziuri i saule,o po to kai paziuri kitur matosi panasus i saule vaizdai ir matosi kai staigiai paziuri..........
Gintaras 2002 m. lapkričio 6 d., trečiadienis, 14:30:21
As sirvintose,vileikiskiuse maciau nso tai buvo mirksintis pailgos formos
kamuolys kuris matesi tik tada kai i ji greitai paziuri jis tada matosi kokias 2 sekundes opoto isnyksta tai buvo nepaaiskinamas reginys !
Incog 2002 m. lapkričio 6 d., trečiadienis, 00:49:35
Saip patarimas jei pamatysit ka nors keisto, paspauskite pirstu akies
obuoly , kad vaizdas siektiek susidvejintu. Tai pades ysitikint, kad tai ka matot nera jusu vaizduotes vaisius. O del keistu dalyku tai as pats esu mates keleta ir tikrai nepanasu kad tai butu lektuvas ar palydovas, nes tai sugeba manevruoti. Saip paprasicausia nezinau kas tai gali but, galbut tai zmoniu ranku darbas.. ka gali zinot..
Robertas 2002 m. lapkričio 5 d., antradienis, 20:22:21
Turbut manau,kad esu ates NSO nu ne NSO,bet tas tokias sviesas ir t.t. tad rixliai nezhinaw ar ten NSO ar ne...,bet manau kad taip.
Tomas 2002 m. lapkričio 5 d., antradienis, 15:14:02
As ateivis tikru tikriausias
A. 2002 m. lapkričio 5 d., antradienis, 14:11:27
Kas matet nso is tikro?As maciau,bet ten galejo buti ir krintanti zvaigzde...
kox skirtumas 2002 m. lapkričio 4 d., pirmadienis, 16:02:31
teisingai Stanislovas sako. Robertai nekibk prie Agniaus.Tegu daro jis ta kluba jeigu nori...negi gaila :)
Robertas 2002 m. lapkričio 4 d., pirmadienis, 13:34:53
tokio ivykio negirdejau..bet maciau laida per kuria rode,kad visi pagrobti ateiviu zmones (na bent kaip jie sapnavo) turi bet kurioje kuno dalyje maza geleziuka...vienam zmogui buvo tas geleziukas rankoje ir jam dare operacija ir ji isheme o ten galima buvo sakyt paprastas aliuminis geleziukas,bet jie yra kaip sake pas visus kurie sapnavo ar nesapnavo bet juos buwo pagrobe NSO.
Agniau -> Tai kam tada chia rasaj tik apie savo kluba ?!Chia ir yra gaima sakyti klubas!Chia zmones kalba apie NSO o tu dar nori kita sukurt,kad butum jo ykurejas!Ot malacius!tajp ir toliaw X-(
Tomas 2002 m. lapkričio 4 d., pirmadienis, 13:20:20
"Viskas kas skrenda, turi ir nukristi".AGNIAU kreipiuosi i tave, nes matau kad daug ka zinai. Gal zinai apie ivyki 1965 kuris ivyko Argentyinoje. Buvo pagrobtas zmogus. Dabar jis mums sako visa tiesa apie NSO, jis buvo sukures teorija apie vezi, zinojo kaip ji isgydyti, nes tai jam pasake ateiviai. Gal ka nors apie tai zinote?
Tomas 2002 m. lapkričio 4 d., pirmadienis, 11:57:01
Labas!Mazdaug pries savaite,budamas tuo metu kaime,kuris yra 40 km. nuo Vilniaus pastebejau apie 21.37 min. vakare kazkoki tai rysku objekta.Buvo vakaras.Dangus buvo visas apsestas debesiais.Nezinau, gal tai visgi buvo lektuvas. Jis isnyro is debesu, sviete ruskiai balta sviesa.
Buciau labai dekingas jei atsiustumete man koki nors adresa susijusi su NSO. As tuo labai domiusi, noreciau suzinoti daugiau. Tia gal jus man padesite? Aciu. Is anksto dekoju.
Robertas 2002 m. lapkričio 3 d., sekmadienis, 15:07:03
man pavyzdziui ydomu su ta roswelo avarija...!Nu ar ji tikra buwo ar ne ? nuotraukas ash ir pats maciaw...bet jso neatrodo jau labaj tikros bet ir pats nezinau :( nu tai gal ka gero zhinot apie tai ?
Giedrius 2002 m. lapkričio 3 d., sekmadienis, 12:25:44
Aš domiuosi kosmusu kas turi idomios informacijos atsiuskit man is anksto dekoju
kox skirtumas 2002 m. lapkričio 2 d., šeštadienis, 19:41:27
Visu pirma tai as esu ne pac o pati.Jei nesupranti tai mergina esu,o ne vaikinas :)
O as cia pirma karta todel net nezinau ka rasyti...jus pradekit o as pratesiu :)
Robertas 2002 m. lapkričio 2 d., šeštadienis, 18:41:31
kox skirtumas --> sakaj kad apie nso pabazarint o pac ka kalbi ? pagalvok ir paie kitus !
Robertas 2002 m. lapkričio 2 d., šeštadienis, 10:26:49
jop man paciam 13 ir vienu zhozdzhiu tu chia aiskini apie ta su****** delfio chata!dink ish chia chia kalbama ne apie nesamones o apie NSO!
Robertas 2002 m. spalio 31 d., ketvirtadienis, 19:40:02
agniau tu agniau...o ka tu parasei ? stoti i kluba zmonem ? meluodamas akd esi kazkox prezidentas..ar panasiai ?! Tada chia nelysk!Per e-mailus nesamones sakyk 50 % valdzios ir t.t.
ateivi--> nemirk nes mums taves dar reik ;)
Ateivis 2002 m. spalio 31 d., ketvirtadienis, 18:52:48
Visi zinot apie ta Maskvoje ivykusi ivyki su cecenais ir ikaitais, blogu zmoniu sielos butu zudziusios daug zmoniu, isvare ne viena is proto, net priverte zudyti kitus... as nusiunciau jas i sielu pasauly, taip pat ir zuvusiu ikaitu sielas. Na taip pasielgti man liepe tie patys ateiviai, kurie mane ir paliko, reiketu daug aiskinti, bet as isgelbejau zmonija nuo didziulio blogio paaukodamas savo gyvybe ir dabar as esu begalo nusilpes ir nemanau, jog isgyvensiu
Ateivis 2002 m. spalio 31 d., ketvirtadienis, 12:33:55
Robertai> ateiviai pagrobia zmones, nes nori istirti ju fizini stipruma, elgesi, mintis nuo a iki z, nes jie zemiecius pasiims su savimi kai bus tam laikas, jie tiria ir kitu, tokiu planetu kaip zeme, kuriose yra protingu gyviu, visoje visatoje yra tik viena begalo issivysciusi rase, kuri mane ir paliko zemeje, kad paruosciau zemiecius kelionei i ju planeta, na as keliausiu kartu su zmonemis i ta planeta ir busiu kaip mokytojas zmoniu, mokinsiu kaip elgtis su viskuo toje planetoje. O kur sako kad Rosvele suduzo lektuvas tai yra tik reklaminis triukas, ir pamoketa buvo daug kam kad pasakytu jog tas lektuvas is zemej nezinomos medziagos ir visi vadinami irodymai yra melas, kad ir tas zurnalistas nejau manote kad jis taip paprastai prie burio specialiai paruostu kareiviu galejo paimti suduzusio lektuvo nuolauza ir pagalvokit logiskai, nejau manot kad tokie protingi, atskrido i zeme is tolimos galaktikos ir cia zemeje nesugebejo suvaldyti lektuvo. nikkerr> zinok rase ateiviu, kuri mane paliko yra apkeliavusi visa visata jau labai senai, as kalbejau kad ateiviai pirmiau ras zemiecius nei zemieciai juos, nes kalbejau apie kita rase, panasia i zmones, na tai bus jau gana greit...
A. 2002 m. spalio 31 d., ketvirtadienis, 11:27:07
Robertai>kas tau nepatinka kad as noriu susirasinet su tais kurie tiki nso ir turi naudingos informacijos!!!!!!!Ir beto tu patc nei 1 citatos neparasiai normalios kaip pvz ateivis ir neaiskink!!!!!Specialiai an manes tik keikies tik delto kad as krutesnis uz tave!
Robertas 2002 m. spalio 31 d., ketvirtadienis, 10:40:14
ateivi--> nu tai gal tada pasakyk jej tu ateivis kodel tada ateiviai mus pagrobia ? Kodel mes jiems idomus ? :)
Panikuotojas 2002 m. spalio 31 d., ketvirtadienis, 01:47:02
Mano matytasis NSO nebuvo toks ispudingas kaip daugelio cia esancio bet visgi tai buvo NSO (mano akimis). Taigi viena vakara ziuriu as pro langa i zvaigzdeta giedra dangu. Ziuriu skrenda palydovas (tikrai ne lektuvas, greitis ne tas). Skrenda jis skrenda galvoju paseksiu kol nebematysiu. Tik pist pasisuka jis 90 laipsniu kampu ir skrenda sau toliau tokiu pat greiciu lyg niekur nieko.
Tai va toks NSO. Arba optine apgaule .. GHMZ
p.s. ta vakara girtas nebuvau, marihuanos nerukiau..
Robertas 2002 m. spalio 30 d., trečiadienis, 16:18:25
ka tu chia agniau...nesamones kalbi kazkokias...emaialsi bendrausit !? chia ir reikia diskutuoti!nu bleen nesamoniu prisigalvoja...kieta jau vaidina
Rulis 2002 m. spalio 30 d., trečiadienis, 13:50:26
Zmones, nustokit svaigti ir:
1. Jei norit padiskutuoti apie NSO ar kitus paronormalius reiskinius, registruokites NSO konferencijoje.
2. Vietoje to, kad svaicioti, pasiskaitytkite literaturos, dabar jos knygynuose netruksta, be to yra ezetorines literaturos knygynu.
nikkerr 2002 m. spalio 30 d., trečiadienis, 13:35:28
ateivi,tu,zmoniu nesupranti!neprisisvajok,del visokiu zmoniu susivienijimo,tu ka nematai kas viksta zemei?visi naudos siekia sau,
ir is zemes ima kiek tik gali,kad pinigu sau gautu,nieks savo sekme su kitais nesidalina,ir nesidalins.niekam nera is to naudos.o,ateiviai jau
rado ta zeme,bet yems i tai nusispyaut!o kaip zmones reguotu jei va dabar imtu ir atskristu ateiviai?imtu ijuos saudyti,nes daug kas tiki visokiais kliedesiais, kad ateiviai nori uzgrobti zeme...kam jiems tos zemes reikia?!!!
kai roswelle suduzo skraidanti lekste,kas yvyko?ka zmones dare?nusiveze
"slaptai"tuos ateivius ir iskrode.o kad butu isgelbeye yuos,tai gal zmones butu su ateiviais jau seniai bendrave!
(dabar as ir jusu nuomone bangushkei sedziu)
Ateivis 2002 m. spalio 30 d., trečiadienis, 12:49:16
na man patinka paskaitinet ka zmones raso apie NSO, siaip del to saules sprogimo tai bukit ramus ji tikrai nesprogs nei po 6, nei po 100, nei po 1000 metu, o zmones irgi neisnyks po 100 metu, ateis laikas kai visas pasaulis susivienys, bus visur bendri pinigai, anglu kalba bus pagrindine, dauguma kalbes savo ir anglu kalba, bus tokiu kurie mokes ir daugiau kalbu, na ateiviai palyginus su zmonemis turi galvoje daugiau smegenu, net trijais kartais, na zinokit pirmiau jie ras zemiecius, nei zemieciai juos, ateiviai neleis zmonems isnykti, nes zino jog zmogus yra labai protingas...
A. 2002 m. spalio 30 d., trečiadienis, 10:16:26
As del klubo nemeluoju,ir nesu jox prezidentas.Pas mane klube visi lygus.As kluba sukuriau tam kad susirasciau bendraminciu kuriem nso taip pat ydomu kaip ir man.......
Dalia 2002 m. spalio 30 d., trečiadienis, 09:10:21
Tinkla pavertet chatu (savotishkai ). paskaitykit virshui, kam skirti shitie pasiskaitymai :D
DaDa 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 17:21:04
nu negaliu!... :@ cia ka visi ... susirinko?!radau si saita ir buvo viskas normaliai.turejot apie ka pasneket normaliai, o dabar visokias nesamones tik ir rasinejat!..tipo neber apie ka sneket?!geriau jau isvis patyletumet! (cia ne visiems, nes pasirodo yra dar ir rimtai i tokius dalykus ziurinciu) zodziu ar jau issemet tokias temas? nemanau!...
nikkerr 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 17:05:05
biski nesamone rimtai...beto,siaip,po 100metu (ar dar anksciau)zeme,jau
neegzistuos,nes zmones ja sunaikins(arba saule po6m susprogs ant rimto)
nes zmones tersia ir kitaip naikina savo planeta.geriau jau neprisisvajot...
Robertas 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 15:30:08
neklausykit to agniaus! Jis paprastas 13 -metis jox jis ne nso prezidentas kaip kazkam pasake!Ash jums askau jsi cia nusisneka!
A. 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 15:05:19
Ateiviai tikrai yra...........bet labai toli.Skaiciau kad kosmoplanas galintis nugabenti zmogu iki Saturno bus sukurtas tik po 15 metu,geriau NASA stengtusi kuo greiciau tobulinti visa kosmoso technika,nes jei taip bus ir toliau tai kai as mirsiu zmonija dar toliau uz saules sistemos nebus isskride.........po 40 metu bus statoma pirma nuolatine baze menulija kur gales gyventi kosminiai turistai ir mokslininkai,o jau po 2 metu bus baigta statyti kosmine stotis futbolo aikstes didzio.Nezinau ar ateiviai pirmi ras mus ar mes juos,bet kazkada tai tikrai susityksim......juk pirmoji raketa buvo sukurta tik pries 100metu,o dabar jau imanoma gyventi kosmose tai kas bus po 1000000metu?Gal jau tada musu nebebus,o gal mes gyvensime kartu su ateiviais kitoje planetoje...po 45metu IBM kompiuteriu firma pranese:bus sukurtas pirmasis savarankiskai mastantis robotas atliekantis 4000000000000000 penkiolika nuliu ir 4 veiksmu per sekunde,bet jis atstos tik 0.6 zmogaus smegenu.Nuas cia jau per daug apie kompiuterius bet be ju nzn kas butu.Raketu tai tikrai nebutu israsta....jei atsiras mano bendraminciu taj siuskit savo aprasimus man
jei bnorit istot i NSO kluba arba ko nors paklaust..........
A. 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 14:50:51
Vytalija as tavimi tikiu,jei gali atsiusk kaip viskas ivyko ir nuotraukas.
Arunej 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 11:57:20
Telefonine bomba - tai prietaisas, kuris budavo naudojamas konkretaus
individo nuzhudymui. Pagrindine ideja yra paprasta: kai asmuo pakelia
telefono rageli, bomba sprogsta. Jeigu mazhas bet galingas brizantinis
sprogmuo su elektrodetonatoriumi imontuojamas i telefono rageli, pakelus
rageli atsiradusi elektros srove susprogdina detonatoriu, kuris detonuoja
uzhtaisa aukos rankoje.
Visu pirma, mygtukas, ant kurio guli ragalis uzhfiksuojamas padeto ragalio
padetyje su lipnia juostele. Paskui atsukamas garsekalbio dangtelis,
ishimamas garsiakalbis ir i rageli imontuojamas koks nors brizantinis
uzhtaisas (pvz C-1, zhiurekit skyriu 3.3.1) su elektrodetonatoriumi, kuris
prijungiamas prie garsiakalbio laidu. Garsiakalbio dangtelis uzhsukamas.
Ragelis padedamas paliekant lipnia juosta vietoje. Kai asmuo, kuriam
priklauso telefonas, pakelia rageli (pvz atsakydamas i skambuti arba
noredamas paskambinti), jis pastebi lipnia juostele, kuria uzhfiksuotas
ragelio mygtukas ir ja pashalina. Tai ir ijungia elektrodetonatoriu, kuris
prijungtas vietoje garsekalbio. Pastaba: uzhtaisas nesprogs tiesiog
suskambejus telefonui. Asmuo turi pats pakelti rageli ir nuimti lipnia
juostele. Labiausiai tiketina, kad sprogimo momentu auka laikys telefono
rageli prie ausies...
Robertas 2002 m. spalio 29 d., antradienis, 09:57:07
vitalija atsiusk man tas fotos mano emailas fenixas@mafija.lt per emaila galesim viska susizinot
Ateivis 2002 m. spalio 28 d., pirmadienis, 18:55:03
jei kas skaite mano pirma zinute tai atsimena mane kas tikejo kas ne bet as istikruju nesu tox kaip visi, na as atrodau taip kaip ir visi bet as visai kitox
siaip esu atsparus visoms zemes ligoms na ispradziu kai patekau i zeme sirgdavau daznai visokiomis jusu ligomis bet kai persirgau tai jau ilga
laika nebesergu jokiomis ligomis mano organizmas yra viskam atsparus, na zmonija kaip jau sakiau neisnyks, o ten kur isrinktieji is zemes
gyvens su vadinamais ateiviais, tai ten bus kaip rojus, niekas nesirgs, zmones ten nebus kaip gyvunai zemeje, niekas netures rupesciu, visi
gales pasirinkti kas kam patinka, ten visko yra daugiau nei zemeje ir rinktis ten galima is daugybes ir daug... as galeciau papasakoti daug
daugiau bet abejoju ar manim kas tiki, na cia jau jusu reikalas tiketi ar ne bet as atskleidziau didziule paslapti zmonijai. Tad gyvenkit
kaip normalus zmones, nezudykit, padekit vienas kitam, bukit dori zmones ir gal...
Vitalija 2002 m. spalio 28 d., pirmadienis, 18:08:37
Mane irgi viena nakty pagrobe... Tai buvo siaubinga:( !!! Kiek tik visiem pasakoju niex netiki... NA TIKIUOSI BENT CIA I MANE BENT KAS ATKREIPS DEMESI. Prashau parashykit man bet kas kas pasiruoshes ishklausyti bejeges mergaites OK? ... Ash pasiruoshusi papasakoti viska
Ish anxto dekotju P.S. Man pavyko padaryti pora nuotrauku...
chimera 2002 m. spalio 28 d., pirmadienis, 16:45:28
Del tu demiu ant kuno tai tikrai pritariu kritikui, reikia eiti pas gydytoja.
Audriau, o kur tu skaitei apie tuos dingusiu palydovus, man labai idomu.
Musė 2002 m. spalio 28 d., pirmadienis, 10:31:46
2002 m vasarą naktį pamačiau danguje šešiakakampį šviesulį kuris smarkiai tvykstelėjo ir dingo gal tai ateivių apsilankymas?
Tas pats panikuotojas 2002 m. spalio 27 d., sekmadienis, 23:48:57
A visi mate Ta filmuka "konspiracijos teorija - ar mes nusileidome menuly?"
Seipo paziurejus tai susidaro vaizdas, kad visi buvom isdurti.
Zodziu visi mus isdurineja ir seip cia labai kaka gyvent, reikia eit miegot.
Blogi tie zmones.
Mama sako - kaka.
Panikuotojas 2002 m. spalio 27 d., sekmadienis, 23:46:43
Ka manot apie delfyj isspauzdinta straipsni, jog vienas moxlininkas sumaste, kad po 6 metu saule sprogs, ir mum visiem batai.
O bdruk?
PANIKA
juk niekas mum durneliam nesakys, kad po 6 metu visi mirsim. Reik kazka cia sumastyt a?
anonimas 2002 m. spalio 27 d., sekmadienis, 17:29:45
Logishkai pamaschius musu Saules sistema yra tik mazha dalele visos galaktikos ir ar gali buti, kad tik musu Saules sistemoje yra gyvybe ??? asmenishkai ash tuom netikiu galaktika yra labai didele ir joje tikrai yra ivairiu gyvybes formu...
(nesvarbu) 2002 m. spalio 26 d., šeštadienis, 14:44:44
as irgi tikiu kad visatoje be zmoniu yra ir kita gyvybe nes atsimenu kad kai buvau apie 6-7m. maciau ateiviu lekste ar kazka panasaus.
ateiviais tiki ir mano mama. tas kas sako kad ateiviu nera jie yra nevisa....
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 26 d., šeštadienis, 14:28:14
Audriui (pakeistam):
Marse nera jokiu piramidziu ar veido.Apie tai cia jau buvo rasyta.Paskaityk ankstesnes nuomones.Siaip jau seniausiai yra sudaryta detalus viso Marso pavirsiaus zemelapis.Marsa pasieke kosminiai aparati padare simtus tukstanciu pavirsiaus nuotrauku.Aisku buvo ir nesekmiu bet del ju tikrai negalima kaltint ateiviu.
Piramides ir kitus senuju civilizaciju statinius puikiausiai galejo pastatyti zmones.Apie tai cia taipat buvo rasyta.
Kestui:
Sakau geriau rodyk ta deme gyditojui.
Kestas 2002 m. spalio 26 d., šeštadienis, 11:13:15
k.r.i.t.i.k.u.i:
Nu gal kadanors ymesiu y saita nuotrauka tos demes. Nes greit pirksiu skaitmenini fotoaparata
Robertas 2002 m. spalio 26 d., šeštadienis, 09:30:37
Tas blyksnis galejo buti paprasciausiai krentanti zvaigzde :)bet ziurint kokios spalvos buvo ir kokio dydzio...gal kokia iskirtine zvaigzde..
Audrius (pakeistas) 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 23:57:33
Aš tikiu, nežemiškos prigimties būtybėmis nes ir pats esu mates nepaaiškinamų reiškinių ir žinau kai kuriuos istoriniuss faktus.
Pavyzdžiui esu matęs naktį danguje kažka nepaaiškinamo - buvau balkone ir pamačiau kažka panašaus y meteorito blyksnį, tačiau tas daiktas(tipo meteoritas) nubrėžęs savo juostą danguje sustojo,pakeitė savo trajektoriją ir nuskrido .
Be to žemės civilizacijos (senosios) suklestėdavo lygiais laiko intervalis ( 2400 metai),ir per tuos suklestėjimus atsirasdavo tokių statinių ,kurių ir su šiuolaikinėmis technologijomis praktiškai neymanoma atlikti, ir mokslui paaiškinti. Marse yra kalnas kuris yra identiškas žmogaus veidui, ir penkios piramidės kurių išdėstymas yra identiškas Egipte pastatytoms. Be to nėra nufotografuota Marso tamsioji pusė ,o visi palydovai kurie tai bandė padaryti dingo(iš viso 14). Argi taip gali atsitiktinai atsitikti??? Pagalvokit
Čia tik nedidelė dalis to ka aš žinau.
Jonas-Jokubas 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 22:38:46
Man patiko Nomedos laida apie nso.
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 19:10:44
Kestui:
Net juokinga.Zmones isijaucia ir jiems pradeda vaidentis visokios demes ant kuno.Jeigu panasiai atsitinka tikrai reiktu kreiptis pas gyditoja (odos) o ne svaicioti apie kazkokius ateivius.
nikkerr 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 18:17:54
robke,tu cia apie rosvelo avarija kalbi.
O apie zeniu tai noriu paklausti,ar tas tavo draugas irgi viska prisimena?
Robertas 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 16:43:10
k.r.i.t.i.k. matei kas ten buvo parasyta?ash ten nerasiau!
Man idomu kaip jie atrodo nes dar niekas nezino!Maciau vienam puslapy kaip jie atrodo ir daugelis atitiko kaip per ''Nomeda'' sake Ina...Na ash nezinau ar ten buvo netiesa bet jie turejo dideles akis musu ugio tamsi panasi i pilka oda galva siek tiek didesne negu musu... Puslapy buvo parasyta kad kazkada nukrito tipo NSO Amerikos kalnuose ir du ateiviai buvo gyvi vienas mire po keliu valandu o kitas isliko gyvas apie 5 dienas!Man atrodo kad ten tiesa nes ten tikrai gali buti neklastote bent ash tai galvosiu kad taip jei atrodo...
Zenius 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 14:19:29
Ash noriu papasakot istorija kuri atsitiko man (zeniui - zenislovui) ir mano draugui petrui , mes viena karta lauke ant suoliuka aptarinejome kitos dienos plana ka daryt ar dalyvaut matematikos ziniu patikrinimo konkurse ar ne ir staiga kazkas mishkelyje suzibo ash dar nebuvau mates tokiu spalvu vienoje vietoje buva ir raudona ir zalia ir balta visos spalvos ,ir uzuodziau toki specifini kvapa kaip kad butu mirusi kokia voveraite va tox kvapas buva ,mes nuejom su draugu labai bijojom bet buvo smalsu paziuret kas ten yra,nuejom i ta mishkeli ir ish nugaros mus paciupo nenustatytos kilmes zmones ar bent panashus buvo i zmones su ilgais tokiais nagais ir galvos kaip kiaushiniai,nusivede mus i skraidanty laiva viska istyre kaip turi but man labai skaudejo kai kishko kazkoki daikta panashu i peili man i ausi , ash shaukiau ne ne ne nedarykit man nieko bet jie vistiek mane kankino tyre , taigi atsibudau kita diena lovoj ir galvojau kad tai sapnas bet paskui pamaciau kad kazkas yra mano sprande imontuotas kazkox gelezis taigi nusprendziau kad buvau pagrobtas ateiviu todel cia ir rashau ! shtai kokia mano kraupi istorija (uzjauciu kas buvo pagrobti ateiviu nes ash viska ta patyriau) , jei pamatysit sviesas ryshkias BEKIT ir neatsisukit !!!
Eye 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 12:32:09
galima nueiti pas ta nomeda www.nomeda.lt ir parasyti komentaru.
o ko gi tiketis is tokios laidos, jie nesugeba isigilinti, nors gal butu verta pakurstyti pratesti viska rimciau, parodyt, kad zmones anomalines temos domina labiau nei "striptizas", nes cia kaip minimum tikras visuomenes paziuru striptizas !
A. 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 11:49:14
MANAU,KAD NSO ISTIKRUJU YRA NES AS TAI PATYRIAU . KADAISE MISKE STOVYKLAVOM IR AS ISEJAU PASIVAIKSCIOTI IR MANE USPUOLE NEZEMISKAS PADARAS JAM ANT NUGAROS BUVO SPIGLIAI AKYS DIDELES.
Kestas 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 09:09:57
Be to ta balta deme ant nugaros kaip paminejo viena is Nomedos dalyviu. Pas mane irgi toks yra jau nuo mazens ir irgi kai skaitykim as vasara deginuos tai visa oda buna ruda o jis vistiek baltas. Ir man po to yvikio nutikusio vasaros pabaigoje ant desnes rankos vieno pirsto atsirado dvi mazytes apvalios zaisdeles ir viena diena mazdaug pries dvi savaites tos vietos mal labai pradejo skaudeti. Kita diena jau nebeskaudejo. Man labai ydomu tai kad jos jau du menesius neuzgyja
Kestas 2002 m. spalio 25 d., penktadienis, 09:05:33
Ka ten tas bande per "Nomeda" paneigti...Nei faktu tik savo ismones pateike. Kaip paaiskintu zmoniu matytus nso? Meteoritas, kometa, haliucinacijos? O jei daugiau pasidometu apie NSO tai tikrai man atrodo jo nuomone apie NSO pasikeistu. Nes daugeliui neidomu kiti straipsniai jie tiesiog numoja ranka ir sako, kad ju nera.
Kestas 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 21:19:42
Tikrai reikejo parodyti visokiu faktu ar nuotrauku. Pakalbeti apie platesnes temas pvz. "Dropa" diskus ar dar ka nors. Kaip kritikai paaiskintu tai? Daugelis apie juos net nezino ir nenutuokia kas tai.
pletkininkas 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 18:39:15
o ash shendien ta lajda apie kuria jus kalbat zhiuriu ir nekoia pasakysiu gavos nes visiokiu kejstuoliu prikvietet. ash tikiu nso bet jus taj patejkett tajp kad gaunasi kad pasakoja nesamones pvz mane buvo pagrobe... niex netikes jum reikejo kokiu nuotrauku ish kokio archyvo ir panashiai
Arte 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 18:30:13
viena karsta vasaros vakara rodos buvo rugpjutis as ziurejau per savo langa i dangu.dan gus buvu giedras ir kaip niekad graziai sviete zvaigzdes.ir staiga....zvaigzdziu gausybeja as pamaciau skaraidanti kuna, kuris keistai suko ratus tai i viena tai i kita puse. galvojau kad tai zemes palydovas taciau palydovai savo kripties taip staigiai nekeicia...i krintancia zvaigzde tai taippat nebuvo panasu...siandien as esu isitikines kad beribeme kosmose yra kitu gyvu butybiu kurios etsi protingos.....NSE EGZISTUOJA!!as tuo isitikines....
Arte 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 18:30:11
viena karsta vasaros vakara rodos buvo rugpjutis as ziurejau per savo langa i dangu.dan gus buvu giedras ir kaip niekad graziai sviete zvaigzdes.ir staiga....zvaigzdziu gausybeja as pamaciau skaraidanti kuna, kuris keistai suko ratus tai i viena tai i kita puse. galvojau kad tai zemes palydovas taciau palydovai savo kripties taip staigiai nekeicia...i krintancia zvaigzde tai taippat nebuvo panasu...siandien as esu isitikines kad beribeme kosmose yra kitu gyvu butybiu kurios etsi protingos.....NSE EGZISTUOJA!!as tuo isitikines....
Arte 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 18:30:10
viena karsta vasaros vakara rodos buvo rugpjutis as ziurejau per savo langa i dangu.dan gus buvu giedras ir kaip niekad graziai sviete zvaigzdes.ir staiga....zvaigzdziu gausybeja as pamaciau skaraidanti kuna, kuris keistai suko ratus tai i viena tai i kita puse. galvojau kad tai zemes palydovas taciau palydovai savo kripties taip staigiai nekeicia...i krintancia zvaigzde tai taippat nebuvo panasu...siandien as esu isitikines kad beribeme kosmose yra kitu gyvu butybiu kurios etsi protingos.....NSE EGZISTUOJA!!as tuo isitikines....
Arte 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 18:30:10
viena karsta vasaros vakara rodos buvo rugpjutis as ziurejau per savo langa i dangu.dan gus buvu giedras ir kaip niekad graziai sviete zvaigzdes.ir staiga....zvaigzdziu gausybeja as pamaciau skaraidanti kuna, kuris keistai suko ratus tai i viena tai i kita puse. galvojau kad tai zemes palydovas taciau palydovai savo kripties taip staigiai nekeicia...i krintancia zvaigzde tai taippat nebuvo panasu...siandien as esu isitikines kad beribeme kosmose yra kitu gyvu butybiu kurios etsi protingos.....NSE EGZISTUOJA!!as tuo isitikines....
Nesvarbu 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 18:16:05
Vaikeliai jums gal galva apsisuko???
Robertas 2002 m. spalio 24 d., ketvirtadienis, 16:06:23
paskaityk senesnius jo pasirashymus, jam reikejo mergos one...
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 23 d., trečiadienis, 19:16:51
natasai:
tarp situ dalyku ira vienas skirtumas:
ateiviai gali egzistuoti o raganos, vaiduokliai, velniai ir pan. egzistuoti negali.Butu absurdiska bandyti irodyti, kad jie istikruju ira tas pats kas perskaityti pasaku knyga ir aiskinti, kad ten aprasyti tikri ivikiai.
Siaip keista, kad dabar dar atsiranda zmoniu tikinciu horoskopais, raganomis ar pan.
robke 2002 m. spalio 23 d., trečiadienis, 13:45:01
jo manau kad visdel to mes visatoje asame ne vieni,tik laikas nuspres kada mes susitiksime!
natasa 2002 m. spalio 23 d., trečiadienis, 11:17:16
k.r.i.t.i.k.u.i.:
Tai ka mes veiksime tame mistiku klube, tai jau musu reikalas. Siaip diskutuosime, dalinsimes informacija,ieskosim ateiviu ir pan. O ateiviai tai cia prie to paties. Ju egzistavimas toks pat nepatvirtintas, kaip ir raganu, velniu ir pan. Ir mes nagrinesime tokius nepaaiskinamus dalykus. Tikiuosi supratai, ka norejau pasakyti.
Robertas 2002 m. spalio 22 d., antradienis, 21:24:50
Dalia kodel jis daugiau niekada neberasys ?!
Dalia 2002 m. spalio 22 d., antradienis, 19:02:25
Baliui:
Julius daugiau mums niekada nebeparashys
mandarine 2002 m. spalio 22 d., antradienis, 14:10:12
Hm... jo, kartais tikrai istrina tas zinutes, tik neaisku del ko. Turbut nso pasidarbuoja:)
Laurynas 2002 m. spalio 22 d., antradienis, 13:45:13
eneso neblogai
Laurynas 2002 m. spalio 22 d., antradienis, 13:45:13
eneso neblogai
Robertas 2002 m. spalio 22 d., antradienis, 11:36:18
o kodel gi negalima ju tikrai palikt ? Negi bus jau taip blogai jej zinute pasiliks ? Mano tai palikot o kitu zmoniu nereik...suprantu kvailas zinutes istrint bet kurie zmones paraso kelis lapus kad ka nors jiems pasakytumeme tai nereiketu trint :-/
t.k. 2002 m. spalio 21 d., pirmadienis, 16:27:46
as ateivis!
nikkerr 2002 m. spalio 21 d., pirmadienis, 16:25:35
as pritariu robkei,nes mano zinute irgi kaskas istryne!!!Ir cia daug kas sako tiesa(man atrodo)
Robertas 2002 m. spalio 21 d., pirmadienis, 14:34:53
Kodel trinat zmoniu pasakojimus su ateiviais!Kuo jie maiso gal jie tikrai yra tikri! Jau kiek istrynet!
balys 2002 m. spalio 20 d., sekmadienis, 14:42:06
JaniuiP:
As is Siauliu ir man 11(!) metu(chi chi)
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 19 d., šeštadienis, 19:04:14
Natasai:
Raganos ir magija yra tik zmogaus vaizduotes vaisius.ka jus darysit tam klube bandysit moksliskai yrodyti raganu egzistavima? :)
O priekocia ateiviai is kosmoso?
natasa 2002 m. spalio 19 d., šeštadienis, 17:09:00
Zilviui:
Zinai jei mes rasytume, kad norim parduot kokia nors skalbimo masina ar telefona, tai galetum sakyt kas mes cia reklama uzsiiminejam, o dabar mes paprasciausiai bendraujame ir kvieciame prisijungti kitus.
P.S. nikkeriui: Deja nieko naujo nezinoma, per pastarasias kelias dienas visiskai nieko verto demesio neivyko.
Zilvis 2002 m. spalio 19 d., šeštadienis, 13:10:42
Kas cia per pokalbiai, jomajo, tik kazkokie "reklaminiai" skelbimai !!!!!
Nemanau, kad sis puslapis tam skirtas !!!!!!!
natasa 2002 m. spalio 19 d., šeštadienis, 11:20:45
Siauliuose bandome kurti mistiku kluba. Tuos kurie domisi ateiviais, nso, raganomis, magija ir panasiai mielai prasome prisijungti. Amzius neribojamas, svarbu, kad butumet is Siauliu.
Visi norintys rasykit:
natali@man.lt
arba
sielu_tramdytoja@one.lt
JanisP 2002 m. spalio 18 d., penktadienis, 14:30:46
Baly ar tu turi teleskopa?as ir ir noreciau su kuo nors bendrauti kuris irgi turi toky daikta tik supranti mano teleskopas labai mazas beje kur tu gyveni ir kiek tau metu?
Balys 2002 m. spalio 18 d., penktadienis, 14:00:28
Juliau, parasyk man savo emaila. As nebuvau pasitraukes is tavo komandos, bet ieskojau naudingos informacijos. Suradau tiek, kad tai kaletu irodyti visiems sios svetaines lankytojams, kad mes jau pazengeme toli Sveciauvousi keliuose observatorijose, stebejau dangu su savo dideliu teleskopu ir fotografavau dangu su specialiu kamera-fotoaparatu. Juliau, atsiliepk!!!
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 16 d., trečiadienis, 18:25:18
Robertui:
Ten atrastas asteroidas. Ir jau ne pirmas. Anapus Plutono orbitos yra antras asteroidu ziedas vainamas Koiperoidu ziedu.Siaip Plutona irgi norima pripazinti ne planeta bet dideliu sio ziedo asteroidu.
Robertas 2002 m. spalio 16 d., trečiadienis, 15:45:59
Gyvybe yra tik daugiau gyvybes nera saules sistemoje, o girdejot per zinias kad biski toliau plutono atsirado dar viena mazyte planeta ji tik 100 tukstanciu kilometru nu ir sake kad ten ne planeta o kazkokia dujine ir t.t.
natasa 2002 m. spalio 16 d., trečiadienis, 11:37:57
robertui ir k.r.t.i.k.u.i.
Del tos saules. Siaip as irgi nelabai tikiu, kad saule gali sprogti po 6 metu. Nerealu. Ypac po to kai ilga laika buvo skelbiama kad ji dar svies kokius 4-8mlrd. metus. Taciau ka gali zinoti. Juk pries simtmeti sake, kad gyvybes kitur, isskyrus zeme, nera. O dabar jau tai tik skeptiku poriuris. Nu vienu zodziu kas norejo, tas suprato mano minti. Tiek.
Skaiva 2002 m. spalio 15 d., antradienis, 11:04:55
As apie laida visai rimtai, tik kad nelabai daug jau man laiko beliko, o siaip tai mena kiekvienas pasakojimas ar liudijimas yra idomus, kalbant apie tokius dalykus kiekvienas turi kalbeti per savo prizme. Ufo ir as pati maciau, 7 metus manim niekas netikejo, o vakar uzejusi cia radau rimta zmogu, kuris paliudijo mano matytus vaizdus ( cia as apie ufo juodkranteje)
O dabar vel del laidos, jei tik pas ka yra noras pakalbet, butinai man rasykit ar skambinkit, dar karta primenu koordinates savo skaiva@bumsas.lt skaiva@one.lt tel. 868657749 ir tikrai as ne kokia manjake demesio istroskus, taip kad galit nebijot bendraut :))))
nikkerr 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 21:48:33
kritikui:
as nelaikau kokio nors mazai matyto lektuvo jau NSO.Kaip rasiau as ne is tu kurie pamate biski ka galvoja kad cia NSO,bet je pamatai ka nors tokio kad nebesugebi visai paaiskinti kas tai ,ir tai neprimena jokio lektuvo ar panasiai,tai...
nikkerr 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 21:35:17
As viena cia visa diena rasineju,kaip idomu...kur cia visi dingo!? Gal
jus ateiviai pagrobe:) O siaip girdejau tokia istorija kad ateiviai visa
kaima pagrobe (bet nelabai tikiu).Beja koki bajeri girdejau!Zvengiau puse valandos!Kad tipo tous milziniskus zenklus rugiu laukuose istrype eziai!
Gal jus ir pripazystat kad eziai galejo juos istrypti,bet man nuo tos
minties zvengti noris...
Matau daug kas Roswelu domisi,tai as irgi.
Zinau tiek kad 1947m.virs Roswelo siaute audros.Kita ryta fermeris vazivo apziureti ar nieko neatsitiko jo gyvuliams ir rado keistas nuolauzas.Jos buvo plonos kaip folija,bet labai tvirtos,ir tokios medziagos niekas nebuvo mates.Jis parode jas serifui(neprisimenu,kaskokiam
farui), paskui i ta vieta kur buvo rastos nuolauzos atviko daug kariskiu,ir jie ten kazka labai tokio rado.Manoma kad jie rado 3negyvus
ateinius, ir 1 dar gyva,bet paskui jis irg zuvo.Tuos kunus valdzia bande issaugoti,balzamavo,ir dabar laiko kaskur...Ir valdzia visus faktus apie NSO,kuris suduzo Roswele neigia,sako,kad tai buvo meteorologonis balionas...O ar jus kada nors nesusimastet,kad valdzia laabai daug ka
zino apie ateivius,ir gal net... palaiko rysi su jais!!!
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 21:10:59
nikker:
visi sako, kad gali atskirti lektuvus DZP ir pan. Bet is tikruju retai kas skiria.
Beje ateiviai ir NSO nebutinai yra susije (nors daugkas mano, kad tai visikai tas pats).Jei zmogus pamato lektuva ir neatpazysta kad cia lektuvas jis ji gali laikyti nso (Neatpazintas Skraidantis Obijektas) ir tai nera nieko blogo.Blogai jei jis ta obijekta laiko ateiviu is kosmoso erdvelaiviu.
Bet apietai jau buvo rasyta daugybe kartu.
Skaivai:
Cia rimtai ar pokstas?
Bet jei susirinktu tokie zmones kaip zmones cia rasantys nuomones gautusi ne kas.Nes mano nuomone cia renkas ne zmones daug zinantys apie NSO ar kas panasus o mistikai.
nikkerr 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 17:48:52
Kam idomu UFO,rasykit man:nikker@one.lt
nikkerr 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 17:40:44
Butu ziauriai cool,jei surengtumet laida apie NSO!Ats.Skaivai:as labai domiusi sia tema,deja,neturiu galimybes paskambinti,taciu laabai noreciau
kad apie NSO pakalbetumet per Nomedos laida!!!Astikiu ateiviais ir maciau
(tikrai maciau,o ar tiket manim spresti jums patiem.Beja,as nesu is tu
kurie pamate keistai skrendanti pauksti ar keista lektuva ima aiskinti tai kaip NSO.As netikiu tais"NSO"kurie atrodo kaip lemputem apkarstytos
skrybeles.As tikiu svieselem(bet ne tokiom kaip meteorai)tikrais NSO,
blyksniais ir tikrais ateiviais,o,ne iskrypeliais su keturoiomis galvom
ir sesiom kojom)NSO. Jei nori kad papasakocia parasyk.
Skaiva 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 15:29:13
SVEIKI, LABAI APSIDZIAUGIAU RADUSI JUSU PUSLAPI, ESU TV3 LAIDOS NOMEDA REDAKTORE IR LABAI NORIU PADARYTI LAIDA APIE NSO, TODEL KREIPIUOSI I JUS, JEI TARP JUSU YRA ZMONIU STIPRIAI SIA TEMA BESIDOMINCIU AR NETGI MACIUSIU NSO IR NORINCIU APIE TAI PAPASAKOTI TV LAIDOJE, LABAI PRASAU KREIPTIS I MANE. TAI TIKRAI IDOMI IR AKTUALI VISIEM TEMA .
SKAMBINKIT TELEFONU 868657749 SKAIVA .ACIU
nikkerr 2002 m. spalio 14 d., pirmadienis, 14:41:29
Ei,zmones,ar is jusu daug kas rimtai domisi UFO?
Robertas 2002 m. spalio 13 d., sekmadienis, 21:47:49
Nu as tai tikrai neskaitau laikrasciu,nu man net vargu ar idomu pvz:ten tie mokslininkai sake kad klonuos zmogu ir po savaites jau bus klonuotas bet kaip paskui parase laikrasty kad jau ne zmogu klonavo o avi :) nu cia tik pavizdys bet tikrai netikiu kad saule gali sudegt po 6 metu :(
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 12 d., šeštadienis, 22:21:53
Robertui:
Mazai laikrasciu skaitai.
Siaip ar taip Saule isliks dabartinei busenoji maziausiai 4 mlrd. metu.Ir tikrai negali sprogti po 6 metu.
Robertas 2002 m. spalio 11 d., penktadienis, 22:00:04
natasa cia tu rimtai ar tik an bajrio kad saule gali po 6 metu sprogt...es as nieko negirdejaw...
vjd 2002 m. spalio 11 d., penktadienis, 16:02:35
Kartą, mačiau pabaisa ir ji man pasakė, kad yra ateivis, kuris nori užkariauti Saulės sistemą, omus (žmones), nužudyti arba, išskrosti, būūūūūūūūūūūū ir mes mirsime sunkia mirtimi. Saulę, naudos kaip ugnį kepti cepelinams.
natasa 2002 m. spalio 11 d., penktadienis, 15:38:16
Beje, negi nieko visiskai nesudomino mokslininku pateikta hipoteze, kad saule gali sprogti po 6 metu. Zmones, gaminkit erdvelaivius-iki to momento butu neprosali pasisalinti is zemes(as tai nenoreciau iskepti).:)
natasa 2002 m. spalio 11 d., penktadienis, 15:35:13
Teleskopas geras daiktas, bet kas is jo jei jis tik musu saules sistemos planetas priartina. As visai nesupykciau tureti toki, kaip amerikieciu Hubble. Su tokiu tai si ta is tikruju galima pamatyti.
JanisP 2002 m. spalio 9 d., trečiadienis, 19:33:15
O pavyzdziui as turiu teleskopa 6cm skersmens bet matau jupiterio palydovus ir saturna su jo ziedais beje ir mrsas neblogaimatosi taigi nelyginkit zmones ziuronu su teleskopais beje as myliu merginas
DaDa 2002 m. spalio 8 d., antradienis, 16:43:07
nesuprantu kas daros!..(ne man)gal ruduo tuos "ateivius" cia taip veikia?ziuriu kad pradejo plaukti pranesimai...siaubas! baisu net i gatve iseiti!..(neeeee...:)!)smagu!
Kestas 2002 m. spalio 8 d., antradienis, 12:17:06
Pasiziurekit sita saita : www.alienabductions.com. Zmones tai daro? neitiketina
Kestas 2002 m. spalio 8 d., antradienis, 09:51:43
Nu krc, zmones man ishkilo tokia problema. Tuoj as jums apie ja papasakosiu. As buvau klaipedoj, tai buvo Rugpjucio 28 naktis. As gulejau lovoje ir ziurejau y siena. Staiga as pradejau girdeti kazkokius keistus garsus, tokius lyg sirena. As su ranka pabandziau patrankyti y ausy bet vistiek. Po to as atsisukau y siena ir bandziau uzmigti. Ir toliau girdejau tuos garsus. Staiga as pajutau kad kazkas yra kisama man y ausy. Kazka isgirdau lyg kazkas kazka sakytu, bet del tu garsu ausyje nieko nesupratau. Bandziau pajudeti, bet lyg buvau suparalyzuotas nes negalejau nei rankos pajudinti nei koju. Taip lyg pas mane nebutu jegu. Ir po mazdauq vienos minutes(Kaip as galvoju) tie garsai nebesigirdejo ir kambaryje nieko nebebuvo. Po to yvykio kazkodel kiekviena diena man ausyse spengia. Pastoviai as jau vos istveriu. Nakty tai aplamai negaliu uzmigt per ta spengima. Gal galit man padet suzinoti kodel man ausyse spengia ar gal kam nors buvo nutikes panasus atvejis? Aciu. Siuskite laiskus man y e-mail.
Robertas 2002 m. spalio 7 d., pirmadienis, 21:44:00
Zodziu nezinau is kur, bet tai buvo Trakuose, ir ten buvo tik sviesos o po to manau buvo lektuvas na zinoma buvo baisu kai gatveje nei vieno zmogaus...
nei vieno zmogaus tamsu tik virs namo sviesiau ir rutulines sviesos sukas ratu...o pasekmiu nebuvo,bet bus gerai jei ten buvo paprastas lektuvas :-(
DaDa 2002 m. spalio 7 d., pirmadienis, 16:15:16
Robertui
kurioj lietuvos vietoj tu TAI matei? ar nebijojai grizti namo kai virs jo kabejo TAS daiktas????
o buvo kokiu pasekmiu???
Robertas 2002 m. spalio 6 d., sekmadienis, 09:37:19
As tai neturiu to teleskopo ir man jo nei velnio nereikia...be to jis visai nedaug priartina... marso gerai nematysi o menuli tik biski priartins...neturiu ir nereik man to teleskopo :)
Onass 2002 m. spalio 6 d., sekmadienis, 01:38:54
Ka tu c'ia su savo teleskopais. Ka tu apie juos pas'nekesei. As' tik tai te tema galiu pasakyti. Kai as' dar gyvenau su motina, ir kai vakare is'eidavau i balkona parukyti, ir kai budavo ais'kiai matyti menulis, tai, as', pasiemes senelio z'iuronus, z'iuredavau i juos i Menuli, ir tada matydavau kraterius.
JanisP 2002 m. spalio 5 d., šeštadienis, 20:02:17
man atrodo reiketu pakalbeti apie teleskopus.As labai norecew paklausti ar is cia esanciu kas nors turi teleskopu?
Robertas 2002 m. spalio 4 d., penktadienis, 21:23:34
Zmones cia tiesa ka maciaw 02 10 04 diena 19:35 nuvariau i parduotuve...man pasidare bloga nes kazka jawciaw...nu nuvariaw ka reikejo nupirkaw ....
tada grizau ir pasidare baisu pakeliui nei vienas sviestuvas nedege...tada virs mano namo pradejo lypseti kazkokios sviesos tokiu daug rutuliu ir
sukos vis ratu as tada begau ir nubegaw namo.paskui vel isejaw i lauka ir praskrido be garso triju dideliu lempu erdvelaivis....dabar labaj bijaw...kaip manot kas ten buvo....
onas 2002 m. spalio 4 d., penktadienis, 07:23:08
Labai labai idomus saitas. Daug idomios informacijos. Jeigu ka nors domi Pietu Afrikos Respublikos regbio lyga, tai ras'ykite man simas28@hotmail.com
redita 2002 m. spalio 3 d., ketvirtadienis, 14:45:00
jetau jie nuostabus.jeigu sutinkate su mano nuomone rasykit man laiskus adresu:reditux@mafija.lt
IEVA 2002 m. spalio 3 d., ketvirtadienis, 14:28:27
VIENA NAKTI SAPNAVAU LABAI TIKROVISKA SAPNA. AS GYVENU PIRMAME AUKSTE. TAME SAPNE AS BUVAU SAVO BALKONE, KAI PAMACIAU VIRS MUSU NAMO KABANCIA SKRAIDANCIA LEKSTE. JI BUVO PILKA, APVALI, SU ZIEDU PER VIDURI IR VISAI BE SVIESU. ZIEDAS BUVO SU BUMBULIUKAIS. VIRS JO EJO EILE LANGU. PRO VIENA IS JU ZVELGE TRYS PILKIEJI ATEIVIAI. AS LABAI SUSIDOMEJAU, BET KARTU IR ISSIGANDAU. TADA VISKAS DINGO, KIEK LAIKO AS NEJUTAU SAVES. TADA PRABUDAU.
natasa 2002 m. spalio 3 d., ketvirtadienis, 09:49:31
Jooo jau senokai Lietuvoje buvo nusileide NSO. Pasiilgau as ju. Vis nukrenta kur Amerikoj, o pas mus tai ir neuzsuka.
k.r.i.t.i.k. 2002 m. spalio 1 d., antradienis, 21:35:45
JanisPiui:
Negirdejau, kad bent vienas Marso bakteriju atvejis butu irodytas 100%.Tarp kitko visai nebutina cia vartoti necenzuriniu zodziu.
natasa 2002 m. spalio 1 d., antradienis, 14:02:22
Jamiui:
Siaip kaip supratau nelabai supranti kas yra toji galaktika, o plepeti nesamones, tai jau sugebi.
JaniuiP:
Malonu, kas nors vienas zmogus pritaria mano nuomonei.
Knyslius 2002 m. spalio 1 d., antradienis, 08:23:36
Visai neskaitot šio saito puslapių, pvz.,
www.nso.lt/cosmos/lifemars.htm
JanisP 2002 m. rugsėjo 30 d., pirmadienis, 21:22:37
norit galiu pacituoti eilutes is knygos "Lietuvos dangus 2000m" apie marse esancesbakterijas ar kitus chujus."NASA mokslininkai paskelbe naujus duomenis apie marsiniu
meteoritu tyrinejimus.Taip vadinami zemeja rasti dangaus akmenys,kuriu chemine ir mineraline sudetis byloja juos kilus is marso planetos.Pries keleta metu pasauly sujaudino
pranesimai, kad Antarktidos meteorite
ALH 84001
rasti suakmenja mikrobai.dabar panasiu mikrobu liekanu rasta dar dvejose marso nuolauzose tai sergoto ir nakhlosmeteorituose.
Sie meteritai yra daug jaunesni uz ALH 84001.Pastarojo amzius yra 4,5 mlrd.metu,o sergoto meteorito-tik 165 mln.metu"Tai va jus sudziai.Ir nepiskit amn cia proto su savo piramidem.
As visiskai pritariu natasai.O tu robertai gal is aquariumo pabegai.