Global Lithuanian Net:    san-taka station:

ARCHYVAS, 3






ott 2002 m. liepos 18 d., ketvirtadienis, 20:29:03
Vikai it kitiems
Kad nemaciau, tai nereiskia, kad nera.Bet nereiskia, ir kad yra.As mikrobus esu mates tik nuotraukose.Taciau as zinau, kad je yra nes tai patvirtina nenugincijami yrodimai.As juos galiu pamatyt pro mikroskopa ir pan..Bet ateiviu as negaliu pamatyti nei pro mikroskopa nei pro teleskopa nei pro kita prietaisa.Todel ir prasau irodimu patvirtinaciu ju egzistavima, nes pats tokiu irodimu nezinau.
God'ui:
as negeriu bet visvien nesu isitikines ar ateiviai yra ne. :)

"GOD" 2002 m. liepos 18 d., ketvirtadienis, 18:10:38
Vikai:
Tavo nuomone nera itin logiska.paprastai yra irodinejama tai kas egzistuoja, one tai kas neegzistuoja.T. y. jei kas nezino yra tie ateiviai ar ne reikia irodyt kad jie egzistuoja, o ne atvirksciai, nes iki siol buvo manyta kad jie neegzistuoja!Ir is vis jus lameriai sumauti baikit nusisneket!Nera jokiu ateiviu!Baikit gert ir patys tuo isitikinsit!

Dalia 2002 m. liepos 18 d., ketvirtadienis, 17:22:34
Pameni Juliau shituos savo zodzius??? Taigi ash tau atsakysiu i viena klausima. JAV yra didele. Kaunas yra mazas. Jau vien tai, kad lietuva yra maza. JAV daugiausiai tyrineja kosmosa ir NSO. O Lietuvai iki to dar toli :). Shiandien daugiau neberashysiu :)
JULIAUS ZODZIAI:
<Sveiki, as norciau suzinoti apie nso viska kas sieja ji su kaunu!
ar jis daznai cia pasirodo??
ar ateiviai grobia kauniecius??
kazkodel labai visi sustojo ties jav,kai lakunas mate erdvelaivius isdeginti javu laukai ir panele istraukta per langa na ir dar keli bet daugiau nieko...
ir kodel lietuvoje ju negirdeti/???
ir visdelto kaip del kano?
ar juos galima prisisaukti kad jie pagrobtu mane??
atsakykite jei jums nesunku butu i siuos mano kvailokus klausimus, taciau labai svarbius :-)
laukiu atsakymo >

Dalia 2002 m. liepos 18 d., ketvirtadienis, 16:56:49
O tai kad mielasis nezaidziau :). O vistik reikia dirbti :). Mazuti ( nu kaip tik tu i mane nesikreipi ), tu parashyk man e-mail ir bent nurodyk ka man daryti, o tai ash beveik neinformuota!

Dalia 2002 m. liepos 18 d., ketvirtadienis, 15:24:06
O tai maziuk, zinok... nezaidziau, o laukiau, kol tamsta pasakysite nurodymus, ka man daryti. Chia Vilniuj ateiviai neskraidzioja :)). Tai vistik, ar dar galima bootu?

Vika 2002 m. liepos 18 d., ketvirtadienis, 09:59:48
Ott ir kitiems
O įrodyk, kad Dievas yra!
Įrodyk, kad ateivių nėra!
Jei nematei, tai dar nereiškia, kad jų nėra.
Pvz., gal mikrobo nesi matęs, bet ar tai reiškia, kad jų nėra?!

ott 2002 m. liepos 17 d., trečiadienis, 22:58:19
Zmones yrodikit man, kad ateiviai is kosmoso egzistuoja ir, kad je lanko Zeme.Busiu labai dekingas.
(kad patikeciau uzteks bent maziausio nenugicijamo irodimo apie ateivius is kosmoso)
ð

Brravo 2002 m. liepos 16 d., antradienis, 23:47:33
Non stop, kart mano drauge bande, po to turejo problemu... Tipo laukai kazkokie susikure namie ar kazkas tan... Nezinau as tu dalyku...

NON-STOP 2002 m. liepos 16 d., antradienis, 21:59:20
Bravo, kodel sakai nekviesti?prasau kas nors pasakykit man labai ydomu:-)

Brravo 2002 m. liepos 15 d., pirmadienis, 12:16:10
Non stop, geriau nekviesk...

NON-STOP 2002 m. liepos 15 d., pirmadienis, 11:40:07
kritik malonu kad ir tu turi teleskopa.Gal gali pasakyti kokio skersmens?ir kita.Priedo gal galite kas nors parasyti nuo pradzios iki galo kaip isikviesti dvasias

k.r.i.t.i.k. 2002 m. liepos 14 d., sekmadienis, 17:03:54
DJ'ui:
butu idomo igirsti konkreciu pavizdziu kai paprasti zmones siais laikais padejo padaryt atradimu.

DJ 2002 m. liepos 13 d., šeštadienis, 21:19:48
a va dar ir k.r.i.t.i.k'ui norejau kai ka pasakyt :). sakai tokie mirtingi nemoksos kaip mes negalime nieko atrasti? as suabejociau. Daugelis moksliniu atradimu bei projektu atsirado paprastu zmoniu deka. noriu pasakyti kad tam tikros srities specialistai ne visada sugeba izvelgti visa savo daroma darba, nes jis juos bukina todel kartais kelios isgirstos mintys kad ir kokios beprotiskos jos atrodo, parodo mokslininkui kelia. AMEN :)

DJ 2002 m. liepos 13 d., šeštadienis, 21:10:40
nemanau jog zmonija su tokiu DIDELIU mokslo ziniu kiekiu sugebes ispresti tokias misles kaip keliones laiku, apie "esancius" NSO ar kt. Manau kad pradetum tai suvokti reikia atrasti nauja mokymosi moksla... ismokti zvelgti i visus dalykus is kito tasko, bei sugebeti suprasti visuma o ne atskiras detales, kurios ypac kalbant apie musu vadinamus nesuprantamus reiskinius dazniausiai nieko konkretaus nepasako.

Ot 2002 m. liepos 12 d., penktadienis, 18:30:05
As tai pvz noreciau pamatyti ateivius is kosmoso.Noreciau, kad jie mane pagrobtu.Tada bent 100% zinociau, kad je egzistuoja.

rugile 2002 m. liepos 12 d., penktadienis, 16:39:43
jei norite apie nso pakalbeti rasykite man- (ponycka@mail.lt)
iki 16 rugile

&doana& 2002 m. liepos 12 d., penktadienis, 16:10:54
AS dar ju (nso)nemaciau< bet ir matyti nenoriu> o jus galite beda prisisaukti !
20 diana

Jonas 2002 m. liepos 12 d., penktadienis, 04:35:00
2001m. gruodzhio 1d. pavakarys, saule jau uzh horizonto. Ishlipe ish automashinos einame i vaiku kavinuke prie Ozo gatves, vaikai nubego pirmyn. Einame dviese, matom shalia telebokshto, mazhdaug apzhvalgos aikshteles aukshtyje, ryshkus tashkas kabo. Sakom nejaugi pasiseke, gal NSO. Pazhiopsojom apie minute, nesikeichia. Suejom i kavinuke. Mazhdaug po 5 min. einu pazhiuret. Aishkiai matau, arteja lektuvas, driekiasi inversine juosta. Nuvyliau?
Mazhdaug priesh 15 metu velyva rudeni vakare, pas viena Birzhu rajono gyventoja gurkshnojom namini aluti. Vienu metu sheimininke sako, pazhiurekit, kas ten danguje taip keistai mirksi. Ishejom i lauka apie 10 vyru, matom aukstai danguje periodiskai blyksteli pailgas shviesos blyksnis. Buvo apsiniauke. Ta reishkini stebejom apie 10 min. toj pachioj vietoj, lektuvas seniai butu praskrides, be to nesigirdejo jokio uzhesio. Paliko shalta, suejom i vidu. Mazhdaug po 10 min. isejau paziuret, tebeblyksi toj pachioj vietoj. Dar po 10 min. nieko nebesimate.

Jait 2002 m. liepos 10 d., trečiadienis, 15:46:07
<<Monk>>!
Taip? Sakai NSO? O gal ten tik debesis, vejo sukuris ar dulke ant akies ragenos?

Monk 2002 m. liepos 10 d., trečiadienis, 15:32:07
Siandien Kupiskyje maciau NSO. Virs Pyragiu ezero.

pikciurna 2002 m. liepos 10 d., trečiadienis, 12:09:21
Jeigu norite apie tai paplepeti paraasykite mman .e-mail:anaid.supper@bamba.lt

k.r.i.t.i.k. 2002 m. liepos 9 d., antradienis, 18:39:44
Grenui:
NSO yra neatpazintas skraidanis obijektas.Jei tavo matytas obijektas skraide ir tu neatpazinai kas tai yra, aisku, kad tai yra NSO iki tada, kol niekas neatpazins kas tai.Po atpazinimo NSO pasidarys lektuvu, pauksciu, ateiviu is kosmoso laivu ar dar kuo nors. :)

rasa 2002 m. liepos 9 d., antradienis, 12:44:28
siulau nuvykti i kroatija Novaljos kurorta kur buvo pastebeti nso

Green 2002 m. liepos 8 d., pirmadienis, 17:00:54
kazkuri ryta as ir mano tetis pamateme pulsuojanti apvalu daikta.jis tai pranykdavo taivel atsirasdavo.Sustipredavo ar susilpnedavo jo sviesa .AR tai NSO?Tokius pacius tik du maciau ir viena vakara apie 11Val jau buvo labai tamsu.

Jait 2002 m. liepos 8 d., pirmadienis, 16:28:30
Gal ir neblogai, kad toks saitas egzistuoja, tik reiketu nebuti tokiems naiviems ir manyti, kad viskas, kas cia parasyta - tiesa. Taip, as tikiu, kad kazkas yra - ateiviai, zmoniu dingimai, savaiminiai susideginimai, poltergeistai, zhmones su neitiketinom galiom... daug esu apie tai skaicius ir knygose ir internete, bet apie kiekviena ivyki susidarau nuomone - nepriimu jo kaip shventos tiesos. Paranormaliu ivykiu uztenka, bet juos istirti sunku. Lietuvoje ju net ir surasti kazkodel sunku. Ankstesniuose laikrasciuose 1980 - 1988 metu radau keleta zinuciu apie NSO Lietuvoje. Dabar tokiu rasi tik shitame saite ir dar keliuose uzsidegeliu zurnaluose. negi zmones bijo, kad juos palaikys nenormaliais?
Perskaicius lankytoju zinutes mane sueme juokas, kai dar mokyklos nebaige vaikai nori kurti klubus ir tykoti ateiviu. Tai tikrai pirma reikia palikti mokslininkams, kurie turi gera technika ir zhiniu baze.
Negaliu palikti dabar savo e-mail, nes tokio viesho dar nepasidariau. Taciau ne del to, kad bijociau prisistatyti. As esu Jait (Dzait) - taip mane vadina- ir man 17 metu. jei kas nors nores ka nors pasakyti, rasykit kol kas cia, o veliau galbut galesit kritikuoti (ar pritarti man) ir e-mail.
:<<>>

Domas 2002 m. liepos 6 d., šeštadienis, 20:03:55
Aciu uz saunu puslapi!

san..... 2002 m. birželio 30 d., sekmadienis, 01:45:57
ka domina apie nso skambinkite-861187892

"GOD" 2002 m. birželio 29 d., šeštadienis, 18:40:04
Mildai:
Sakysiu, kad ateiviu nera.Yra tik mulkiu kurie aklai tiki viskuo ka mato per TV, perskaito pigiose knygose ar www puslapiuose, tokiuose kaip sis.

&&&&& 2002 m. birželio 29 d., šeštadienis, 18:35:27
MILDAI:
Tie zmones galejo buti anksciau girdeje apie tokius ateiviu bruozus (mate panasias laidas skaite laikrasciuose, kingose ar dar kur). Todel viskas galejo buti lengvai suklastota. Arba tokiu istoriju ibauginti zmones tamsoji galejo pamatyti koki laukini givuna ir lakios vaizduotes deka palaikyti ji ateiviu. Be to zmones sako mate daug ivairios isvaizdos ateiviu (net kaikas juos klasifikuoja i kelias grupes) Vieni mazus zalius zmogeliukus su kriauses formos galva, kiti aukstas panasias i zmones butibes dar kiti, butibes panasias i givulius.

MILDA 2002 m. birželio 29 d., šeštadienis, 16:48:53
Karta maciau laida apie NSO , kur buvo pasakojama, kad skirtingose pasaulio vietyose gyvenantys zmones (kuriuos buvo pagrobe ateiviai) nusake panasius pagrobeju bruozus. (dideles akys, dideles galvos,liesas kunelis,plyseliai vietoj nosiu ir burnu....)
tai ka,sakysit ateiviu nera ?

spaceboy 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 20:55:49
malonu matyti atvirai mastancia lietuvos publika...ieskau londone esanciu bendraminciu.seniai tebemaciau nso,bet tikiu ilgai neuztruks,,,noreciau pasidalinti tarp bendraminciu su savo nso foto/video kolekcijos momentais,,,linksmai,,,

k.r.i.t.i.k. 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 20:28:29
ozui:
Pasidomek siuolaikine astrofizika.

oz 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 19:55:47
k.i.r.t.i.k.ui is kur istraukei kad visata turi ribas?
gal kokia siena yra po to:))? o kad pleciasi tai ir pats zinau....

"GOD" 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 18:31:45
Vargsas julius.Taip graudu, kad net apsizliubt galima.Tik kyla klausimas ar ne per daug nusisneki?Nebeturi ka pasakyt tai garbingai pasitrauksi?Na kaip lameriui tai visai nieko.

k.r.i.t.i.k. 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 18:26:44
ozui:
Visata nera begaline ji turi riba.Nors Visata pleciasi.Uz Visatos ribos neegzistuoja nei laikas nei erdve.
Juliui:
nusibodo NSO klubas tai nusprendei tyliai pasitraukti?
NON-STOPui:
as turiu teleskopa ir megstu stebeti dangu

oz 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 17:56:33
zmones, ar kartais nepagalvojote kad visasta yra beribe(begaline)???
juk gali buti kad net tokiu kaip zeme ir tokiu kaip zmones yra begale???
gal jie taip pat tiki kad yra kazkokiu ateiviu ar ufinautu?

NON-STOP 2002 m. birželio 25 d., antradienis, 15:09:01
ar cia yra zmoniu kurie turi teleskopa ir megsta su juo tyrineti dangu?jei taip tai sakykit cia savo e-mail

xellix 2002 m. birželio 23 d., sekmadienis, 17:13:44
O jei kas moka rimtai dvsias kviest tai plz parashykit man:
xelliz@mafija.lt

Dzeusas 2002 m. birželio 23 d., sekmadienis, 16:37:12
Maza - faka - kas kviecia dvases? Nu krc. girdejau ten kazkaip reik - pasiimi adata, popieriuj kazkokia ch@#$$% nupieshi ir tada tipo kai pridedi adata i to popieriaus centra tipo inai pati parodo i raides ten visokias (nu priesh tai ko nors paklaust reik)... TAI VO GAL KAS SAKAU MOKA TA BAJERI AR ISHEJO JIS KAM GAL... (Parashykit...) O gal jau kam ir pasekmes yr.... ?

"GOD" 2002 m. birželio 22 d., šeštadienis, 23:04:55
Supratau!Zmogelis pamane kad cia tas pats zmomogus tik kitais nickais raso!Ka gi.Vertinu tavo darba(turbut daug ir ilgai skaityt reikejo kol viska surado), bet ,deja, turiu tave nuvilti: SUSIMOVEI, VAIKELI!Tarp siu nuomoniu tera vos kelios mano!Be to nejau as toks asilas kad pats sau priestarauciau?
Na, o jei tavo tikslas buvo ne toks, tada labai atsiprasau ir prasyciau paaiskinti tikraja sios zinutes/nuomones tiksla.

"GOD" 2002 m. birželio 21 d., penktadienis, 23:07:47
Klausykit, tautieciai.Ar jums neatrodo keista ir juokinga kad XXI a. pradzioje mes dar tikim matantys ateivius is kitu planetu, kai zmones jieskantys zaliu zmogeliuku ju nemato?Manau kad mes paprasciausiai per daug geriam.

ASH 2002 m. birželio 19 d., trečiadienis, 19:20:50
Sveiki,
Gal kas zinot kokia organizacija lietuvoje ar uzsienyje, kuri galetu apdorot mano kasete ir pasakyt kas ten nufilmuota?
Cia ne juokas, ash sneku visiskai rimtai. Nesenei gavau labai ydome kasete.

Electra220 2002 m. birželio 17 d., pirmadienis, 18:41:18
Karts nuo karto paskaitau lankytoju zinutes. Randu nemazai protingu minciu ir pastebejimu. Manau, kad nepaaiskinami dalykai mus visus skatina kazko ieskoti, o ieskojimas padeda daug ko pasiekti. Dziugu, kad yra nemazai zmoniu, tikinciu, jog kazkur ten, nezinomybej, egzistuoja kitos gyvybes formos, kad net patys neitikinamiausi dalykai yra imanomi, kai pajungiama zmogaus vidine galia.

Jarad 2002 m. birželio 15 d., šeštadienis, 22:15:43
Adresas Jarad@email.lt

Jarad 2002 m. birželio 15 d., šeštadienis, 22:13:58
jeigu zinai kad yra protaujanciu gyvybiu kitose planetose rasyk man.!

k.r.i.t.i.k. 2002 m. birželio 15 d., šeštadienis, 19:41:16
Zmones nevaidinkite cia geniju.Prisiskaitot mokslo populiarinimo leidiniu ir po to manote, kad suprantat realiatyvumo teorija ar dar kazka.Laikas ir erdve realiatyvus... tai tik skambus zodziai.
Ka gali atrasti megejai neturintys specialiu ziniu? Baigesi laikai kai atradimai metidavosi po kojom ir juos tik reikdavo pasiimt.Tai galedavo padaryt kiekvienas nuovokesnis zmogus (net nebaiges mokyklos) isigilines i reikala.Dabar situacija gerokai pasikeite.Mokslas pazenge labai toli. Dabar atradimai daromi mokslininku grupiu turinciu aukstaji issilavinima dideli finansavima ir moderniausia iranga.Tad gal jems ir palikim diskutuoti tokiom temom kaip erdves kreivumas ar pan.
Tas pats ir su visokiais klubais kurie bando atskleisti nso paslapti.Juk ira ir profesionaliu mokslo instituciju tyrinejanciu keistus reiskinius (nors ir ne tiek daug).
Asiku galima dometis siuolaikiniu mokslu skaityti ivairias mokslinio polpuliarinimo knygas ar pan. Taciau bandyti atrasti ka nors paciam...
Manau, jei kas nors nori tyrineti ivairius keistus reiskinius ir pan. turetu stoti i fizikos, meteorologijos, astronomijos, matematikos, ar dar koki universiteta ji baigti geriausiais balais tada rasti daugiau tokiu bendraminciu, remejus, isigyti iranga ir tada galima eiti medzioti nors ir ufonautu.Bet vis vien svarbiausia reikia tureti reikiama issilavinima.

°a.a.a.e.° 2002 m. birželio 14 d., penktadienis, 20:30:41
Daliai:
Einsteinas irode, kad erdve ir laikas priklauso nuo stebetojo. Taciau praktines laiko tekmes greicio keitimo galimibes ira sunkiai isivaizdujamos.Kalbant apie du taskus nupiestus ant lapo ir lapo sulenkima norint sumazint juos skirianti atstuma.lapas ira dvimatis ir lenkiant jis iskeliamas i trecia matmeni.visa erdve ira trimate ir norint ja taip sulenkti reiktu iskelti i ketvieta matmeni.Tacia, kad egzistuoja keturmate eredve dar neirodita.O apie vadinamas „kirmgrauzas“ (wormhole) tai negirdejau, kad praktiskai butu iroditas ju egzistavimas.Kol kas tai tik teoretiku sukurtas modelis.
Nors kagli zinoti, ka parodis ateitis.

Dalia 2002 m. birželio 14 d., penktadienis, 08:24:49
Terry Deary " TIKROS NSO ISTORIJOS"
istrauka
Priesh shimta metu rashytojas Herbertas G. Velsas parashe sencacinga knyga "
Laiko mashina ". Po trisdeshimties metu didysis matematikas Albertas
Einshteinas pasake, kad ish tiesu imanoma keliauti laiku.
Shiuolaikiniai mokslininkai sakydavo, kad tai neimanoma, bet 1996 metais
apsigalvojo, ir pasake, kad tai imanoma.
Laikas ir erdve yra glaudziai susije. Keliaudamas laiku keliauji ir erdve.
Ishejes i mokykla, i ja nueini kitu laiku negu i ja ishejai.
Minute pastovejes vietoje, ish tikruju nukeliauji milzinishka atstuma, nes
zeme sukasi apie savo ashi ir apie Saule ir keliauja per galaktika.
Jei ishsprendi valdymo problema, gali valdyti ir erdve. Keliauti po visa
zeme - ar po visata.
Kaip gyvos butybes gali keliauti laiku ir erdve? Ar ateiviai shia problema
ishsprende? Ir ar tai paaishkina, kaip jie gali atkeliauti i zeme, nors mes
negalime jiems atsakyti tuo pachiu.
Kirmagrauzos
Isivaizduokite, kad erdve yra obuolio formos. Noredami nuo kokteilio patekti
i obuolio apachia, keliaujame obuolio pavirshiumi. Bet jei butum vikshras,
galetum surasti greitesni buda ish vieno galo patekti i kita. Tada eliautum
per obuoli. Daug trumpesnis kelias.
Mokslininkai sako, kad erdveje yra milijonai kirmagrauzu. Kai kurios yra
labai mazos ir atsiveria tik sekundes dalelytei. Bet, jei galetume tas
kirmagrauzas surasti ir sukurti mashina, kuri laikytu tas duris atvertas,
galetume pro jas keliauti.
Sulankstyta visata
Paimkite popieriaus lapa. Lapo virshuje pazymekite tashka A, apachioje - B.
Ishmatuokite atstuma tarp A ir B. Dabar sulenkite lapa taip, kad A lietu B.
Atstumas tarp ju taip sumazejo, kad visai ishnyko.
Jei A yra zeme, o B - tolima planet, gali keliauti per visa popieriaus lapa
shimtus metu, net jei keliausi shviesos greichiu.
Gali "sulenkti" erdve taip, kad A atsidurtu shalia B, ir nuo zemes uzsokti
ant nepazistamos planetos.
Reikia erdve lankstanchios mashinos. Kol kas jos dar niekas neishrado, bet
daugelis bande. Ji veikia bandydama valdyti jega, kuri traukia kojas prie
zemes.
paaishkinimas :
Manoma, kad ateiviai keliauja laiku. Gal jie sugebejo sumazinti atstuma tarp
zemes ir ju.

art 2002 m. birželio 13 d., ketvirtadienis, 20:51:22
zmones jau 5 metus bevik kas nakti stebiu dangu ir nemaciau nei vieno NSO.
Kaip tai paaiskinti?
kitu stebimi NSO ira nesusipratimai ir klastotes?

Meet 2002 m. birželio 13 d., ketvirtadienis, 11:54:50
Sveiki, jau turbut 10-tas busi "kuriantis kluba" :)
aisku tai puiku;
Bet labai siulau jums/mums realesni plana,
surenkime pradziai susitikima,
visu besidominciu, geriausia butu Vilniuje ir tuomet isasketu
ka toliau galima nuveikti; vieta galima pasirinkti taip, kad butu shansas susitikti ilgesniam laiko tarpe;
parasykite trumpai ka manote/siulote

tikintis 2002 m. birželio 12 d., trečiadienis, 14:20:53
kada po velniais idesit straupsniu verstu is anglu kalbos , siulyciau ideti ir daugiau nuotrauku , kad butu idomiau skaityti

zana 2002 m. birželio 12 d., trečiadienis, 11:31:53
klausykit,ash sutinku,kad begalineje visatoje kazkur egzistuoja nezemiskos gyvybes formos,gal jos ir toliaupazengusios uz mus,gal ir ne.
Bet kam jom skraidyti milziniskus atsumus i Zeme?Ir kam ateiviams skrost ukstancius zmoniu,kai apie musu kuno sandara suzinoti pakanka ir simto?
Tai jau truputi nelogiska...

Sandra 2002 m. birželio 6 d., ketvirtadienis, 16:02:58
Labai idomus straipsniai apie astralini kuna, jo keliones. Galetu buti ir daugiau.

nygeris 2002 m. birželio 2 d., sekmadienis, 15:02:46
Noreciau susipazinti su zmonem, kuriems patinka tokie ivykiai kaip nso ar dar kazkas panasaus, kurie nori pasidalinti informacija ir taip pat nori jos gauti.

Dalia 2002 m. birželio 2 d., sekmadienis, 11:43:09
Sorry, bet man nepatinka tyla. Zodziu, isivaizduojat, kad jau apie 70% apklaustu zmoniu TIKI, kad yra ateiviai :))). Kox linxmas tas gyvenimux :)

Dalia 2002 m. gegužės 29 d., trečiadienis, 15:21:57
Ash esu Dalia, zmogus kuris domisi NSO Robertai. Jei dar kas rupi - parashyk, daliaruk@taklas.lt

Dalia 2002 m. gegužės 27 d., pirmadienis, 20:55:41
Nu zinote, nesitikejau. Bet ka jau padarysi - Kaip yra, taip yra... Tas laishkutis buvo skirtas Juliui...

Robertas 2002 m. gegužės 27 d., pirmadienis, 20:26:56
kaip jus manot?! ar yra ateiviai ir ka cia tas albertas nuspezda :)
duosiu jums klausimus pasistenkite i juos atsakyti :)
1)Ar tikite ateiviais?
2)Ar tiki kad ateiviai kazkada sukure zmones?
3)Kaip manote ar jie geri ar blogi?!
4)Ar bijai ju ?
Na va....atsiprasau uz durnus klausimus bet prasau atsakykite

Dalia 2002 m. gegužės 27 d., pirmadienis, 15:28:30
Labas,
zinokit - darau socialogine zmoniu apklausa klausimais :
1) Ar tiki ateiviais?
2) ar tiki zmoniu pasakojimais?
3) ar noretum buti pagrobtas ateiviu?
Po kolkas neblogai sekasi. Zinokit, i ineta retai einu. tai gal galima butu susirashyneti e-mail?
(daliaruk@takas.lt) Dekui!

JULIUS 2002 m. gegužės 26 d., sekmadienis, 22:12:43
Gerai dalia, dabar ziauriai uzsiemes buvau, bet va sakau yranga yra tokia:
Naktinio stebejimo kamera, skaitmenine, teleskopinis itaisas cannon, naktinio matymo ziuronai 900zoom labai geri is JaV ir daug kitu visokiu tokiu daliu, man vien siam hobiui kainavo 25 tukstanciai litu, :-))))
Pasisventimas nx, bet as to noriu, Taip as esu is kauno:-)) Balys is Siauliu, bet tai neturi jokio skirtumo

Dalia 2002 m. gegužės 24 d., penktadienis, 14:09:37
Sveiki,
galiu pasakyti - jau kokius 4 metus domiuosi NSO. Ir dabar man tik 14 metu! Baly! Bradejau, kai buvau tavo amziaus…
Vakar ash galutinai nusprendziau, kad likusi laika iki egzaminu ash pashvesiu daug maz domejimuosi NSO. Esu ish Vilniaus.
Juliau, Baly, ash sutikchiau prisideti prie jusu. Bet manau, kad zmogus, kuris neturi dideles irangos ir t.t. negali stebeti NSO ir t.t.
Todel pati – neieshkau ateiviu, o darau vos ne socialogini zmoniu tyrima. Argi neidomu, kiek zmoniu tiki ateiviais? Ka apie tai mano? Kiek zmoniu teigia mate neatpazintus objektus? Ar kiekvienu atveju yra shalutiniu liudininku, irodymu? Ar bent zinote, kokie ivykiai buvo uzregistruoti Lietuvoje? Ash zinau. Turiu pazistama moletuose ( brandaus, labai brandaus amziaus vyras ), kuris visa savo gyvenima rinko informacija apie NSO.
Juliau, atsakysiu I viena tavo klausima . Del JAV. Ten informacija apie NSO yra maziau slepiama. Kol Lietuva buvo tarybu sajungoje, viskas buvo uzslaptinta. Ir net dabar, niekas neishkyla I vieshuma ir tuo labiau, labai daug tyrimu – nutraukta. Ir dar – Kaunas nieko neturi susije su neivienu uzregistruotu atveju Lietuvoje. Ir nereikia nieko ishsigalvoti.
Ash tiriu, ar tai kas buvo, galejo buti tiesa. Neieshkau irodymu - nes ju jau nerasi. Ateivaiai tave aplankys, kai tu to nesitikesi ir nelauksi – TAI TIESA. Jei kyla kokiu klausimu – mano e-mail daliaruk@takas.lt Juliau, pagalvok, apie tai, ka sakiau.

petras 2002 m. gegužės 23 d., ketvirtadienis, 21:11:36
Jeva tu cia rimtai ar durniu volioji?
Jei rimtai tai ar nepagalvojai, kad spyntos duryse atsispindėjo koksnors daiktas kury vaiko vaizduote sutapatino su galva?

Ieva 2002 m. gegužės 23 d., ketvirtadienis, 15:47:33
Kai buvau kokiu 6 metu, tai viena karta pamaciau ateivi. Mano spintos duryse atsispindi visas langas. As paziurejau i spinta ir pamaciau pro langa i mane ziurincio ateivio galva. Zinoma, as kuo greiciau pasistengiau dingti is to kambario. Nuo tada tikiu ateiviais. Norit tikekit, norit ne, bet as visada tikesiu.

KAPOnHC 2002 m. gegužės 16 d., ketvirtadienis, 21:12:36
prochiom toks bajeris buvo, mano teta yra geografijos mokytoja. ji yra dar ir direktore desto geaografija tokiame mazame kaimelyje pasvalio rajone. na tai ji labai domisi astronomija ir kiekviena vakara eina zvaigzdziu ziureeti ir man liepia kai pas ja nuvarau. ir stai viena vasaros nakti nu nezinau kuri menesi ji buvo nuejusi pas mano babce( gyvena kaiminysteje uz poros manu) ir jos abi danguje mate kazkoki objekta kuris buvo didelis lyginant su venera ir skraide idomiai . sako skrenda tiesai paskui i virsu pastovi vel atgal i apacia. varinejo jis ten ilgai tai joms atsibodo ir isejo namo. ta pati mate ir kita diena. geras. o pakui panevezio rajone buvo rastos tos mergaites susalusios kada lauke buvo 16C silumos. geras spreskit patys.

JULIUS 2002 m. gegužės 15 d., trečiadienis, 20:56:43
gerai, dan nezinai, todel ir liksi nezinomybeje ?
O tu zianai kas pats esi?:-))))))))))))))))))))))))))) Tu cia galvoji ,,ZAPADLO" padarygti???
Na tai zinok sau ir darai, nes visi i tave ziuri kaip i dauna, kuris ismete toki nesamoninga juokeli kad net zodziu neturiu koks jis juokingas. Ar ne taip? taip juk!

Ripper 2002 m. gegužės 15 d., trečiadienis, 17:06:11
Jie cia jau labai seniai, jie kontaktavo su galingiausiomis valstybemis, bet grupe zmoniu trokstanciu valdzios nepanoro tureti reikalu su jais, nes taip jie prarastu valdzia, negaletu kontroliuoti zmonijos. (pvz:. Is US Pine Gap bazes Australijoje buvo bandoma lazeriu nusauti UFO, kodel ? **NASA irasas**
Dabar del to kad ju pasirodymu labai padaugejo
po 1947 Roswello ivykiu, kas atsitiko?
Ogi tas kad US(+UK +...) pati preadejo konstruoti apratus naudojancius
pazangias technologijas(tai galetu buti pvz:. magnetizmo ar gravitacijos pagrindu sukurti varikliai). O gal net anksciau, nes jau 1910 Nikola Tesla atlikinejo bandymus su magnetizmu ir gravity. Taciau viskas buvo daroma tyliai, nes tas kas valdo energija gali valdyti kitus zmones. Taigi dauguma zmoniu, nors ir matanciu tokius irodymus, kuriuos sunku ir paneikti, apsimeta naiviais ir gyvena savo mazame pasaulyje.
'Jie' sneka nesamones, migdo zmones per televizoriu, o patys kuria tokias technologijas, kad jas pritaikius musu pasaulis pasikeistu neatpazystamai. **Visa tai yra tikra**
Zmones pabuskite ar jums nenusibodo melas. apgaules ir t.t.

2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 23:26:50
MANO E-MAIL:DUCKERIS@HOTMAIL.COM JEI NORI - RASYK LAMERI!DIDZIAUSIAS BAILYS ESI TU, NES BIJODAMAS KAD TAVO SAITAS ZLUGS, PATS I JI RASAI NUOMONES!
ir nerasyk didziosiom nes internete reiskia kad tu reki.SUPRATAI LAMERI?

kr 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 23:23:49
As nerasiau adreso nes nenoriu, kad ja uzkimstu slamstu rytoj susikursiu nauja specialiai tam skirta deze ir paskelbsiu cia adresa.Galesit rasyti.
Beje bene vienitele sio puslapio gera savybe yra, kad gali pareikstri savo nuomone.Visa kita arti absurdo.

JULIUS 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 23:18:29
DAR KA NOREJAU PASAKYTI TAI YRA TAI, MAN LABAI NEPATINKA KAI KAS RASO IR NEPRISISTATO TAI YRA NELABAI MANDAGU, IR MAN NEPATINKA TIE KURIE MOKA KRITIKUOTI IR NEPARASTI KAS JIE IR SAVO EMAILO!
TAIP ELGTIS YRA LENGVIAUSIA TAIP ELGIASI BAILIAI! IR TAI NERA LABAI JAU KIETA PATIKEKITE!
JEI KOKS NORS ZMOGELIS PARASE FUCH YOU IR NEPARASE SAVO VARDO AR EMAILO TAI JAU NE ZMOGELIS O BAILYS MANAU SU MANIMI SUTIKSITE REIKIA TURETI DRASOS NORS TIEK! ACIU UZ ZODI!
TAIP PAT LABAI NORECIAU PAGIRTI SITA PUIKIA SVETAINE! JI YRA TIESIOG PUIKI! DIDZIUOJUOSI VISA SIOS SVETAINES KURIBINE GRUPE! LABAI JUMS ACIU KAD SUTEIKETE MUMS PROGA PAREIKSTI SAVO MINTIS ! :-)))))) ACIU!

¤:) 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 23:13:51
sis puslapis daro man geda.Nejau mano tautiecia tokie (persiprasau uz ne visai korektiska zodi) „buki“ ?

apieleilerasty: 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 22:42:00
Sy Henriko Radausko eilerasti mokiausi mokykloji.Atsimenu nes uz ji gavau 10.
Bet kuo jis susijes su NSO?

Henrikas Nagys 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 22:35:22
Jie ateina: didžiulė, rūsti minia.
Lėtai svyruoja jų sunkios viršūnės,
ir kaip tolimas griausmasč kaip būgnai
aidi keista ir šiurpi jų daina:
- mes nešame dangų -
- mes nešame kruviną dangų -
- mes nešame mirusį dangų -
- mes atnešam vakarą ...
Jų didelės, tamsios rankos,
žaizdų iškraipytaisiais pirštais apglėbusios,
laiko sustingusį debesį:
kaip didelį, juodą karstą.
Jie ateina. Jie neša saulėleidį:
lėtai svyruoja didžiulė, rūsti minia.

mm 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 21:44:41
Matyti galima daugka.Bet reikia yrodymu.Suprantu kad ju sunku gauti, bet be ju nieko nebus.Bet kas gali pasakyti, kad kazka mate.Tik turin yrodymu, galima butu issiaiskinti pirmiausia ar tai ne melas.Paskui butu galima bandyti jeskoti kokiu paaiskinimu.
Tai tinka ir kitiems atvejams.

JULIUS 2002 m. gegužės 14 d., antradienis, 11:00:34
Na galiu pasakyti tik viena kad cia tikrai e sekta o tyrinejimo grupele niekad zmogus negali zinoti, taciau galime uztikrinti kad cia tikrai ne sekta ir ne satanistai... Cia tyrinejame yvairius X reiskinius

ekspertas 2002 m. gegužės 13 d., pirmadienis, 21:38:55
Paskaiciau nauju straipsniu ir truputi pakeiciau nuomone apie si puslapi.Tarp mistiniu istoriju yra truputis tikroves.Pvz apie Marso mikroorganizmus.

Marius 2002 m. gegužės 13 d., pirmadienis, 17:06:25
Labai puiki svetainė besidomintys neįtikėtinais reiškiniais ir mistika rašykite man!!!

Balys 2002 m. gegužės 13 d., pirmadienis, 15:11:46
Visiems UFo apsimeteliams.Tai Marso Ambasadorius Zemeje, UFO ir visiems kitiems:
Ir jus galvojate, kad mes patikesime jusu pasakojimais??? Galvojate, kad mes laikysime jus ateiviais??? NE!!! Is kur jus galite zinoti musu kalba ir is kur jus mokate rasyti raidemis. Pasaulyje yra labai daug kalbu "ir jus tokie protingi, kad jas visas mokate". Nezinau kodel jus rasote tokias nesamones? gal pagazdinti vaikus pries miegeli? Ir kokia, leiskite man paklausti, jums nauda is to "peizojimo",kaip ji galima pavadinti? Taigi geriau buti visiems savimi, o ne kituo.

Balys 2002 m. gegužės 13 d., pirmadienis, 15:05:12
Visiems kas netiki NSO ir kas rase, kad jo jokiu budu nera.Tai sunkus tas gyvenimas,nekenciu tikinciu ateiveis,as nustebintas cia ir visiems kitiems:
O ar jus galite irodyti, kad NSO neegzistuoja??? Zinoma visi tie, kurie mate NSO negali to irodyti, bet jie nors sau yra irode. Gi jie visa ta mate savo akimis. Grynu gryniausiomis akimis! O jus nieko niekad nematete ir iskarto galvojate, kad visi yra kvaileliai. As taip pat galvojau, kad NSO neegzistuoja, bet viena diena savo akimis as tai pamaciau. Neprasykite, kad irodiciau. Kaip as ir sakiau, as to negalkiu irodyti, bet pats savyje esu tai irodes.

Julius 2002 m. gegužės 12 d., sekmadienis, 22:39:18
Mazuju ateiviu silelis
Vakar,eidamas miško takeliu, kuris diriekiasi tiesiai nuo skaidraus ežero iki pat didingo skardžio ir labai vilioja ant jo užlipti karštais vasaros vakarais, prisiminiau,jog visai čia pat yra nedidelis šilelis, mano šilelis, kuriame aš praleisdavau savo vaikystės puikiausias akimirkas katru su savo geriausiu draugu. Mes žaisdavome, kai buvome maži vaikai, statydavome namelius medžiuose ir visai nejutome tikro gyvenimo skonio, gyvenome stebuklų pilname pasaulyje, kūrėme savo taisykles ir vaidinome Dievus.
Taip metai bėgo, lekė nesustabdomu greičiu ir staiga mes pajutom, jog eiti į šilelį yra, na, galbūt, per daug vaikiška,nerimta.
Tapom jau subrendę vyrukai ir šilelis pamažu išnyko iš mūsų gyvenimų.
Tačiau pats šilelis laiko įtakai nepasidavė, nė kiek gal nepasikeitė,mūsų atmintyje išliko toks pat didingas kaip ir prieš devynerius metus, kai nemąstydavome apie ateitį ir gyvendavome dabartimi.
Praėjo nemažai metų. Jau senai ten buvome užsukę. Bet dabar, būtent dabar, eidamas vėlaus pavakario nušviestu takeliu, pajutau lažkokį į drakoniuką panašų padarėlį savo gerklėje, kuris norėjo išsiveržti laukan, priversdamas mane verkti, verkti dėl nuoskaudų ir džiaugsmo, dėl meilės ir neapykantos.
Žinojau, jei kojos nenuneš manęs į šilelį, širdyje bus negera. Tikėjimas juo ir šilelio didybė privertė žengti jo pusėn. Mano vaikystės draugas iškeliavo svetur, į tolimą kraštą, vadinasi, žengti reikėjo už abu.
Artėjant užuodžiau tas pačias gėles, tie patys kvapai smelkėsi į mane. Tačiau kažkuo šilelis buvo pasikeitęs. Lapai, medžiai lyg tie patys, tačiau iš jo sklindanti šviesa ir garsai mane baugino. Žingsnis,kitas, ir pamačiau, jog čia pilna jaunų ir senų žmonių, viduryje iškirsti medžiai, padaryti suolai, negirdėti paukščių. Po galais kas čia atsitiko?
Staiga liūdesys išnyko, liko tik apmaudas ir nusivylimas. Pasijutau taip, lyg šilelis būtų mus išdavęs, taip tikriausiai jaustųsi ir mano draugas. Daugiau nežengiau nė žingsnio, supratau, jog vaikystės nesugrąžinsi, ir šilelis dabar tarnauja kitiems, kaip man su draugu kažkada vaikystėje tarnavo.
Ir nesvarbu,kas bus rytoj, ar šiandien, po valandos. Nesvarbu ar jis išnyks, ar ne. Svarbu tai, kad jis mus šildė vaikystėje ir teikė mūsų širdims džiaugsmo. Tai yra svarbiausia. Brangiausių ir šviesiausių akimirkų niekas niekada neištrins iš atminties, vadinasi, neištrins ir šilelio. Mūsų vaikystės šilelio...
Mazuju ateiviu silelis

JULIUS 2002 m. gegužės 12 d., sekmadienis, 19:45:22
O kokia ta realybe,??? nelabai kokia tiesa? Na o kas tada yra realybe o kas ne? reikia gerai suvokti sias savokas ir tik tada jomis metytis,:-)
Zinot gal kai kurie zmones pavydi? pavydi nes ju pasaulis toliau laiptines ir semku spjaudimo negali egzistuoti... labai gaila ajajaj

JULIUS 2002 m. gegužės 11 d., šeštadienis, 23:53:15
Zinokite visi, vien stebeti dangu nepakanka, reikia suvokti jausti ir noreti...
Be noro uzsispyrimo ir be aistros niekas niekada nieko nera gerai padares...
Vienikimes ir suburkime nso tirynetoju grupele, su kuria mes narpliotume nso failus....~!~~~~~~~~~~~

JULIUS 2002 m. gegužės 11 d., šeštadienis, 21:42:03
NA NEMANAU KAD PUSLAPIS YRA KVAILOKAS BET JAM REIKETU DAUGIAU GYVUMO....

As nustebintas cia ... 2002 m. gegužės 11 d., šeštadienis, 21:32:08
As nustebintas cia rasiusiu zmoniu kvailumu.Protingu nuomoniu tik kelios. Argi pasauli tiek nedaug protingu zmoniu liko? O gal protingi cia nesilanko? Nes pats puslapis yra kvailokas.

Balys 2002 m. gegužės 10 d., penktadienis, 14:50:50
m'ui:
Ar tu cia kalbi tiesa, kad esi suzavetas, ar tik galvoji kad as durnas??? Man tik 10 metu ir as kolkas nieko gero nezinau apie NSO

JULIUS 2002 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis, 22:35:21
na zinote keisti reiskiniai kartasi vykstqa ne tiks uz kosmoso rybu bet ir mumyse... Mes negalime buti ateiviais del paprasciausios ir primytiviausios priezasties, todel kad jei mes ateiviai, tai kas tuomet jie??? ;_)))

m 2002 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis, 18:04:58
Bet jeigu ateiviai yra isikure kitose sistemose, jos, man atrodo, turetu buti labai toli. cia tai nuskelei!!! o ir kaip tu tai sugalvojai? kaip tu sumastei, kad jei jokie zinomi aparatai neuzfiksuoja gyvybes per visa savo diapozona, tai reiskia, "jog ji yra toli"?! gerai cia pavarei! esu suzavetas tavo giliu minciu!

Protbook 2002 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis, 18:01:09
NSO gal mes zmones jais ir esame? Kas zino... Turime liektuvus, turime raketas, ar sunku pakilti i kosmosa. O po keliu metu tai skraidysime kaip tie kur pas mus atskrenda. Jie paprasciausiai labiau issiviste, o taip niekuo nuo musu neatsiskiria.

Balys 2002 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis, 15:10:31
tta'tui:
Protingas atsakymas. Tikrai taip turetu buti. Bet jeigu ateiviai yra isikure kitose sistemose, jos, man atrodo, turetu buti labai toli.

JULIUS 2002 m. gegužės 8 d., trečiadienis, 23:45:29
Zmogau po kiek metu gali nelikti, bet jo idejos jo blaivios mintys pasiekti kurybos ar ieskojimu rezultatai gali gyvuoti per amzius...
manau tai musu zemeje turetu buti svarbiausia. Turetu buti svarbiausia ne kiek maisto parsinesej, ar kokia masina nusipirkai, manau svarbiausia turetu buti zmogaus begaline dvasia kuri isikunija i to zmogau darbus kuris ja nesioja...
Tik kartasi suabejoju ar visi ja turime

JULIUS 2002 m. gegužės 8 d., trečiadienis, 23:44:54
Zmogau po kiek metu gali nelikti, bet jo idejos jo blaivios mintys pasiekti kurybos ar ieskojimu rezultatai gali gyvuoti per amzius...
manau tai musu zemeje turetu buti svarbiausia. Turetu buti svarbiausia ne kiek maisto parsinesej, ar kokia masina nusipirkai, manau svarbiausia turetu buti zmogaus begaline dvasia kuri isikunija i to zmogau darbus kuris ja nesioja...
Tik kartasi suabejoju ar visi ja turime

JULIUS 2002 m. gegužės 8 d., trečiadienis, 23:34:46
Kas nori su manimi pradeti tirti Nso prasom rasykit man emailu kompasal@yahoo.com

me 2002 m. gegužės 8 d., trečiadienis, 22:14:01
kaune zmones keisti gyvena, jiems pastoviai matosi kazkokie ateiviai, nors is esmes jie patys ir yra ateiviai, tik neaisku is kur

JULIUS 2002 m. gegužės 8 d., trečiadienis, 18:42:41
Na tai del kauno jau aiskiau, tik dabar dar klausimas, Na sprendziant pagal viska palei mano nama yra upelis ir netoli ezeras ar man daugiau sansu su jais susidurti negu kitam, ties kuriuo nera jokio vandens tvenkinio, ir kaip su dingusiu laiku???
Na jei mes neprisiminsime kai buvome pagrobti, tai ar duoda kas 100 procentu kad jau musu nera pagrobe??? keblus klausimas? jei jie gali sustabdyti laika ir istrinti is musu atminties tai ka jie su mumis dare tai, mes galime niekad ir nesuprasti jog buvome pagrobti...
ir jei tai,kokia prasme ieskoti, jei vistiek neresime??
O jei rasime, jei jie mus ras viska pamirsim////... ir laikas lyg bus toks pats kaip ir pries pagrobima.. Klausimas kokia prasme?

L 2002 m. gegužės 8 d., trečiadienis, 11:39:47
na, julius tai dosniai parase - tai fain;
kaunas yra ypatingesne magnetine zona del dideliu vandens telkiniu aplinkui, kaip kad marios, bei upiu apjuosianciu miesto dali, iskaitant santaka, kuri svarbi visos shalies mastu; todel nso ar kitas anomalinis aktyvumas cia ryskus; jei jau labai norisi susisiekti su Jais,
siulyciau pradziai paskaityti daugiau tekstu atejusiu channeling budu;
daug kas gali atsiverti savaime;

apie-nso 2002 m. gegužės 7 d., antradienis, 22:38:41
Tureciau daugka pasakyt zemiau parasiusiuems zmonems bet dabar neturiu laiko.Turbut sia tema kursiu tinklapi ir isdetysiu jame savo nuomone.O tai priraso cia megejai visokiu...
:)

kaimietis 2002 m. gegužės 7 d., antradienis, 19:20:36
Nu nz idomiai cia su tais sapaliojimais apie NSO,gal ir yra kazhkur,kad zemei pasivaidena labai abejoju,o kad cia dar visokie ziopliai giriasi juos mate,tai visai juokyngai atrodo.

mantas mickevicius 2002 m. gegužės 7 d., antradienis, 12:34:54
pernai vasarą apie 10 vakare as su draugais matėme geltoną greitai lekiantį daiktą.jis lėkė labai greitai kampuota linija.

JULIUS 2002 m. gegužės 7 d., antradienis, 02:27:48
JUS KLAUSETE, KAS AS TOKS?? JUS SAVES KLAUSIATE? KODEL MAN TAIP SUNKU PTIVERSTI SAVE TIKETI KAD YRA ATEIVIAI? JUS KLAUSIATE SAVES AR JIE IS TIESU YRA IR KLAUSIATE TOL KOL NEISBLESTA NORAS SUZINOTI TIESA...
O TIESA YRA KAD IR KO ZMOGUS BE IESKOTU, KAD IR KAS JIS BE DARYTU, JEI JIS TAI DARYS SU UZSIDEGIMU IR SU AISTRA GALU GALE JIS SAVO TIKSLA PASIEKS...
MANAU KIEKVIENAS KAS CIA ATEINA ANAIPTOL NEDEGA AISTRA SUZINOTI TIESA APIE JUOS...

julius 2002 m. gegužės 6 d., pirmadienis, 19:08:44
jus klasusote tokiu nesamoniu kokias raso kazkokie mazvaikiai, kad ateiviai yra cia faktas taciau noreciau kad atsizvelgtumete i mano pastabas...
pirma yra kodel nesubrendeliai cia turi teise eiti ir rasineti..
Pvz pacituosiu Marka: labas sedejom su draugais kazkur nakti ,tarp ju buvo mano mergina.... KA DOMINA KAD TARP JU SEDEJO IR JO MERGINA..
ISVADA JIS NOREJO DAUGIAU PASIGIRTI KAD TURI MERGINA NEGU... NA PATYS SUPRANTATE...

Markas 2002 m. gegužės 6 d., pirmadienis, 17:43:47
labas sedejom su draugais kazkur nakti ,tarp ju buvo mano mergina ir matem kaip krenta kazkoks spindintis rutulys netoli televizijos boksto,bet tas rutulys eme staigiai kaip krito,taip ir staigiai pakilo..........
Nezinau kas tai buvo nso ar kamuolinis zaibas bet kazkas neiprasto
As cia nemeluoju tikrai akys visu ta regejo........

julius 2002 m. gegužės 6 d., pirmadienis, 01:03:55
ar atsiras mergina kuri vaninsis Skali ir su kuria as galeciau pabandyti ieskoti tiesos?? gerai butu kad Skali butu is kauno ir man parasytu i emaila!

JULIUS 2002 m. gegužės 6 d., pirmadienis, 00:14:51
Sveiki, as norciau suzinoti apie nso viska kas sieja ji su kaunu!
ar jis daznai cia pasirodo??
ar ateiviai grobia kauniecius??
kazkodel labai visi sustojo ties jav,kai lakunas mate erdvelaivius isdeginti javu laukai ir panele istraukta per langa na ir dar keli bet daugiau nieko...
ir kodel lietuvoje ju negirdeti/???
ir visdelto kaip del kano?
ar juos galima prisisaukti kad jie pagrobtu mane??
atsakykite jei jums nesunku butu i siuos mano kvailokus klausimus, taciau labai svarbius :-)
laukiu atsakymo

tta 2002 m. gegužės 4 d., šeštadienis, 22:49:08
Baliui:
Taip protinga givybe Saules sistemoji neegzistuoja.Abejoju kad je egzistuotu ir X planetoji.Ji butu per toli nuo Saules, kad salygos planetoji butu tinkamos givybei vystytis.
Jei Visatoji egzistuoja kitos civilizacijos jos galetu buti isikurusios kitu zvigzidziu planetu sistemose.

Balys 2002 m. gegužės 4 d., šeštadienis, 16:19:44
tta'ui:
As su tavimi visiskai sutinku. Bet jei ir ateivei egzistuoja, tai tik nes Saules sistemoje, nes visos devynios planetos yra rupestingai fotografuojamos. Galimas daiktas, kad NSO apsigyveno X planetoje. Ji kolkas neatrasta, oa gal ir isvis neegzistuoja.

tta 2002 m. gegužės 2 d., ketvirtadienis, 19:57:42
Jonui:
NSO tikrai yra.Juk daug yra zmoniu, kurie mate neatpazintus skraidancius obijektus.Aisku tie neatpazinti skraidantys obijektai gali buti paprasciausi lektuvai.

Jonas 2002 m. gegužės 2 d., ketvirtadienis, 16:43:04
NSO gal ir yra o gal ir ne, todel sakyti kad ne negalima, va.
Parasykit, kas netingit

L 2002 m. gegužės 2 d., ketvirtadienis, 14:44:54
idomu butu susisiekti su tais, kas skaito B.Marsiniak knygas

kris 2002 m. balandžio 28 d., sekmadienis, 13:12:52
jus vaikeliai gal visai duheliai!!!!!!!
negi nezinot kad musu saules sistema sudaro tik mazuti taskiuka visatos???????????????? jei nezinot tai gerieu cia nesilankykit ir nesamoniu nerasykit!

nezinau 2002 m. balandžio 17 d., trečiadienis, 19:28:31
AIVARUI
kada ta sviesa blikstelejo?Kai tas zmogus buvo jaunas?

Aivaras 2002 m. balandžio 17 d., trečiadienis, 17:41:42
Jau antra karta siunciu zinute. Voketyjoje nakti blikstelejo sviesa, pasakojo, kad ten buuvo tarsi diena. .......................................gal as girdejau melagyste, bet senas zmogus nelabai eluotu.

ats 2002 m. balandžio 12 d., penktadienis, 23:27:54
Nso tikrai yra.
Nezemisku civilizaciju tikrai nera.

Shift 2002 m. balandžio 9 d., antradienis, 21:10:40
Dirbtiniui intelektui
Dar neirodyta, kad musu galaktikoji ar apskritai Visatoji egzistuoja bent kiek i Zeme panasios planetos.Tai tik teorija (nors veikiausiai, ateity, sukurus tikslesnius matavimo prietaisus ji pasitvirtins).Yra atrasta tik keliolika planetu prie kitu zvaigzdziu beveik visos jos didesnes uz Jupiteri ir dujines.Planetos atrastos netiesioginiais budais ne jas nufotografavus pro teleskopa, o matuojant zvaigzdes kelio netolygumus atsirandancius del masyvios planetos trikdymu, ar zvaigzdes spindesio sumazejimo del planetos.
Nors is esmes pritariu, kad gali egzistuoti kitos givenamos planetos.(kad ateiviai dabar lankosi Zemei ar grobia zmones yra visiska nesamone).

nesvarbu 2002 m. balandžio 9 d., antradienis, 20:59:23
Dirbtini intelektai jeigu kitu planetu gventojai nelanko Zemes tai je nera ateiviai.
Tiksliau butu pasakyti kvaila netiketi, kad egzistuoja nezemiskos civilizacijos o ne ateiviai.

Dirbtinis Intelektas 2002 m. balandžio 9 d., antradienis, 13:14:49
Kvaila netiketi ateiviais.Musu galaktikoje yra rua panasiu zeme panetu,kuriose taip pat galejo atsirasti gyvybe.Ar ne pasiputeliska manyti,kad bakrastej visatoj mes vieninteliai?
taciau ar ateiviai lankosi musu menkame pasauleyjekitas klausimas.

stebetojas 2002 m. balandžio 6 d., šeštadienis, 23:24:30
ARUNAS
Jei pamatyciau tai gal ir patikeciau.Bet nemaciau.Todel netikiu.Kodel nepaaiskinamus reiskinius danguji mato tik zmones tikintys nezemisku civilizaciju lankymusio Zemei?
KESTUTIS BILIUNAS
Galejo buti paprasciausia muse patekusi i prozektoriaus apsviesta zona todel atrodanti kaip judantis taskas atsirades ir dinges.Ypac jei tavo regejimas nera idialus.

kestutis beliunas 2002 m. balandžio 6 d., šeštadienis, 21:06:40
Buvo tamsu,bet naktis buvo giedra .Staiga pamaciau kaskoki objekta.Jis greitai keite krypti.Dingo greitai kaip ir pasirode.Taip ir nesupratau kasten buvo...

Arunas 2002 m. balandžio 6 d., šeštadienis, 12:48:20
STEBETOJAS,
Nu ten as tau duodu 150%, kad buvo ne jokie vabzdziai !!! Ir tuo labiau ne jokie balionai ar pan. Tai ka as maciau tikrai nepaaiskinama. Butum pats mates, manes daqbar taip nekritikuotum !!! Maciau ka maciau ir esu visishkai isitikines, kad jie tikrai yra.

Ufai: 2002 m. balandžio 3 d., trečiadienis, 22:20:52
Ufai noriu paziuret tas nuotraukas bet tingiu registruotis gal zinai kur dar galima rasti tokiu nuotrauku?

Uf 2002 m. balandžio 3 d., trečiadienis, 18:35:43
Beje, nurodytu adresu pateikta iliustracija, kaip metams bėgant kito Marso veidas...
groups.yahoo.com/group/nso/files/Face%20in%20the%20Mars/

Horror 2002 m. balandžio 3 d., trečiadienis, 17:36:32
Ateiviai egzistuoja, o vyriausybe visa tai slepia.
As buvau persekiojamas ateiviu, kurie mane pasirinko kaip bandomaji triusi. Erdvelaivyje buvo be galo ryski sviesa ir be galo baisu... Aisku jus manimi netikite, bet tie kurie tiki, gali parasyti simer@delfi.lt ir suzinos visa tiesa, kuria zinau as...

2002 m. balandžio 2 d., antradienis, 20:51:43
juk bakterijos negalejo pastatyti Marso sfinksu :)

Marso tyejas 2002 m. balandžio 2 d., antradienis, 20:47:43
Antarktidoje rastuose meteorituose (Manoma, kad je buvo ismusti is Marso per ugnikalnio issiverzima arba per susiduima su asteroidu) buvo rasta dariniu kurie galetu buti labai primitiviu bakteriju givybines veiklos rezultatai.Aisku, bakterijom akmenys galejo "uzsikresti" ir Zemej bet specialistai neatmeta galimybes, kad tai kazkada Marso jurose egzistavusiu nanoorganizmu pedsakai.Pasikeitus Marso klimato salygom praretejus atmosferai vanduo arba isgaravo arba susigere i grumta ir ten isalo.Mikroorganizmai greiciausiai zuvo.

Tikejimas 2002 m. balandžio 2 d., antradienis, 10:01:32
Čia aštriai buvo pasisakyta, kad Marse, šiukštu, jokios gyvybės būti negali. Bet NASA rimtai tiki, kad kadaise Marse buvo gausu vandens.
Tad galėjo būtųi ir gyvybė. Ir kai Marsas atšalo ir jo atmosfera "prakiuro", vis tik kažkur galėjo išlikti ir vandens. O tada gali išlikti ir gyvybė. Tai vis labiau patvirtinai naujausių Marso zondų duomenys. Tai nereiškia, kad Marse yra protingų būtybių, bet bent kokių bakterijų gali būti išlikę. Apie tai 'Files' srityje galite rasti nuotraukų ir straipsniukų adresu:
groups.yahoo.com/group/nso

Mulder 2002 m. balandžio 1 d., pirmadienis, 19:45:56
Tiesa slypi kazkur anapus...

interested 2002 m. kovo 30 d., šeštadienis, 14:58:41
Atsakykik visi kas tiki ir kas netiki
lauksiu jusu laisku

Woodoo 2002 m. kovo 29 d., penktadienis, 13:56:02
Man tik idomu kas per lohas cia ta puslapiuka kuria. Butu malonu jei jis man i emaila parashytu jei netingetu. Nes jau jis mane uzh$$st atsiprashant pradeda:> Tajp kad gerb webmakeri netrupink i kelnes ir laishka rashyk hehehe

Aure 2002 m. kovo 28 d., ketvirtadienis, 14:28:04
Jie naudoja lazerinius ginklus.

Marso tyrejas 2002 m. kovo 27 d., trečiadienis, 22:42:38
Zmones negi dar pradesite yrodineti, kad egzistuoja ar egzistavo protinga givybe kurioje kitoje Saules sistemos planetoji iskirus Zeme?
Marso "sfinksas" paprasciausia erozijos apgrauzta uola panasumas i veida Viking nuotraukose atsitiktinis.Fotografuojant is mazesnio aukscio ir kitu paros metu, nelieka jokio veido.Ir visi kiti "Marso veidai" ar "piramides" matomos tik is tam tikro aukscio ir esant tam tikram Saules apsvietimui.Nufotografavus is kito aukscio, kitu paros metu nieko nelieka.Panasumas visiskai atsitiktinis.Juk ir debesys zmonems daznai buna panasus i ivairius veidus, ir dar daug i ka.Bet tai nereiskia, kad debesis tokios formos padare "ufonautai".Taip teigti butu paprasciausiai juokinga.
Ir isvis, kaip Marse galetu per toki palyginti trumpa laika issivystiti protinga givybe paskui kazkur dingti, ir nepalikti jokiu buvimo pedsaku iskyrus kazkokius "sfinksus".Man atrodo tai nesamone.Nebent i Marsa butu atvyke "ufonautai" is kitu sistemu ir ten pastate "sfinksus" .Bet "sfinksai" yra 100% gamtos kuriniai, Ir tik zmogaus vaizduote pavercia juos "ufonautu"(greiciausiai taip pat vaizduotes vaisiu) paminklais.

? 2002 m. kovo 27 d., trečiadienis, 22:06:25
Zmones kaop naudoti html kodus tokiuse zinutese?Jei zinot parasykit.

Juste 2002 m. kovo 27 d., trečiadienis, 20:06:08
Taip, Luna is tikruju gali buti giventoja is Marso. Gal verslas nesisek?
O gal tiesiog kelevo i Didziuosius Fansuro Ratus ir paklydo...

Luna 2002 m. kovo 27 d., trečiadienis, 18:45:39
Zmones bukite atsargus, nepasitikekite nepazystamaisiais. Juk negali buti tikras, kad tai musu planetos gyventojas...

Juste 2002 m. kovo 27 d., trečiadienis, 17:56:57
Zmones, pagalvokit pries kiek laiko susikure visata, atsirado Saules sistema ir musu planeta galiausiai mes zmones. Ar ne per greitai?
Gal reikia ne ieskoti ir apsidairyti, kas musu iesko?

2002 m. kovo 27 d., trečiadienis, 09:10:54
Dėl gyvybės Marse:
Odyssey misijos duomenys - infraraudonųjų spindulių ir chemines sudeties - rodo daug didesne tikimybe, kad Marsas yra "slapesnis' nei visuotinai priimta.
Idomiau, atrastas antrasis "veidas", kuri, is esmes, turejo sukurti tie patys procesai kaip ir pirmaji "Veida"... Arbu abu gamtiskos, arba abu dirbtines prigimties...
"Files" srityje padejau nuotrauka su dariniu, kurio kilme neaiski. Ji galejes sukurti geologinis reiskinys nera zinomas.
Adresas kaip zemiau, o tada nuoroda "Files":
groups.yahoo.com/group/nso/
Ir kodel butent Cydonia sriciai ir Veidui NASA skyre ypatinga demesi?

"God" 2002 m. kovo 26 d., antradienis, 18:43:03
for: lincia_ir_eglonce
Klausykit, manau kad sis puslapis yra ..., nes jis padarytas neprofesionaliai ir jo kurejai ismeto zinutes kuriose NERA necenzuriniu zodziu!Be to kas cia per horizontali sliauzte?O siaip tai jus patys tuoj turesit reikalu su manim!
Lameriai!

Lincia_ir_Eglonce 2002 m. kovo 26 d., antradienis, 13:54:44
sis puslapis labai cool ir labai labai ciotkas ir..............

stebetojas 2002 m. kovo 25 d., pirmadienis, 22:53:56
Mykolai,
Nors dar neyrodyta, bet yra labai didele tikimybe, kad protinga gyvybe (nezemiska) kazkur kosmose tikrai egzistuoja. Bet kad jos atstovai lanko Zeme - mazai itiketina. Kazkodel mano nuomone buvo istrinta todel parasiau is naujo.

stebetojas 2002 m. kovo 24 d., sekmadienis, 21:59:55
Arunai kas cia stebetino, kad matei NSO? Juk tai dar nereiskia, kad matei koki ateiviu is kosmoso erdvelaivi ar panasiai.
Manau, kad tai buvo, koks zemiskai paaiskinamas reiskinys.Pavyzdziui tai kalejo buti sviesa skleidziantis vabzdziai ar pan.Zmones daznai sumaiso lektuvus, meteorologinius balionus, vabzdziu spiecius, dirbtinius Zemes palydovus ir dar daug ka su ateiviu is kosmoso veikla(greiciausiai prasimanytu). Sio reiskinio priezastis mano manymu yra zmoniu vaizduote paveikta ivairiu knygu, tvlaidu apie ateivius is kosmoso bei tokie tinklapiai kaip sis.Taip pat prisideda zmoniu neisprusimas ir isankstine nuomone.

asdf 2002 m. kovo 24 d., sekmadienis, 21:24:05
Pasidairiau po puslapi ir padariau isvada, kad ji tikrai reiktu pakoreguoti.Pirmiausia kurejai tureti pagalvoti apie "freimus".Tokiu budu puslapis atrodytu daug tvarkingiau ir butu sutaupytas brangus internautu laikas.Tikrai nesuprantu kodel atsiliepimai yra pirmame puslapyje, o virsuje - laai netvarkingai isdestytos nuorodos kuriose rasti reikalingos informacijos tiesiog neimanoma.Antra, juoktis vercia tikrai absurdiski nusisnekejimai apie nso.Trecia, mane stebina kureju neobjektyvumas. Trinti zinutes nesutampancias su kureju nuomone, manau yra tikrai zema.Juo labiau kai jose nera necenzuriniu zodziu.Nenustebsiu jeigu ir mano nuomone bus istrinta.O siaip manau sis puslapis neturi ateities, nes vien del grazaus efekto isikraunant/ishsikraunant puslapiai nepatenka i geriausiu penketuka.

Mykolas 2002 m. kovo 24 d., sekmadienis, 15:47:52
Zmones pagalvokite ten kazkur beribeje visatoje kas nors juk turetu buti!!! nors ir 90000 sviesmeciu !!
Bet gyvybe kosmose tikrai yra!!!!

Arunas 2002 m. kovo 23 d., šeštadienis, 22:11:51
Taip, maciau NSO ir esu tuo visiskai tikras. Buvo praejusiu metu vasara. Mazdaug rugpjucio vidurys. Lydejau savo drauge namo, buvo apie 11:00 valanda vakaro. Mes sustojom apsikabinom ir abu pradejom stebeti zvaigzdes. Tada as pamaciau, kad lygiai tokio pacio ryskumo kaip zvaigzdes danguje laksto trys ar keturi svytureliai. Jie sklande labai aukstai, nes matesi tik ju svieseles, dydzio kaip zvaigzdes. Sklande danguje atrodytu visai neveikiami jokios inercijos ar aerodinamikos desniu. Jie galejo skristi labai labai greitai ir staiga apsisukti viename taske 180laipsniu ir skristi is karto tokiu paciu greiciu. Tai pastebejau as pirmas. Labai nustebau. Drauge is pradziu pagalvojo, kad as meluoju, bet veliau kai pastebejo juos pati tai irgi ziauriai nustebo, netgi issigando ir norejo pabegti namo. Bet del manes mes ten pasilikome ilgiau ir stebejome tuos svyturelius besklandziojancius ore be jokio tikslo. Nebuvo jokio ritmiskumo ar kazko panasaus jie judejo kaip tik panorejo... ivairiomis kryptimis ir nezemiskais greiciais. Pats visada tikejau, kad ateiviai egzistuoja ir tuo ivykiu pilnai tuo isitikinau. Tai tokia mano istorija.

2002 m. kovo 20 d., trečiadienis, 21:03:45
mailto:astronomas@hotmail.com

atradimas 2002 m. kovo 20 d., trečiadienis, 19:01:15
o jus zinot, kad "Geltonu plytu kelias"buvo sukurtas remiantis tikrais faktais?Ten tiek daug uzuominu apie ateivius!Jau vient tas kelias, ar jums neatrodo, kad tai buvo kazkoks spindulys atskrides is kosminio laivo?Arba skraidantis namas...tikriausiai ji nunese nuo laivo pakiles vejas.O ar jums neatrodo keista, kad ten dalyvavo suo?Tai aiskiai parodo, kad laivas skleide garsus, primenancius suns lojima.Baisu, ar ne?Arba tas gelezin. medkirtys.Tikriausiai tai buvo nuo praeito skrydzio i zeme uzsilikes ateivis.O liutas issigando to laivo.O kodel burtininko nieks nemate?Aisku, kad tai buvo visu ateiviu vadas, kuris nenorejo rodytis.Vat.O ragana buvo sugalvota zmoniu, kad nebutu taip baisu.Ka jus manote apie tai?Tikras fenomenas, ar ne?

a 2002 m. kovo 19 d., antradienis, 22:56:37
Manau, kad garsusis zaidimas "Half Life" buvo sukurtas remiantis tikrais faktais.Juk ten tiek daug ateiviu! Tik man labai idomu kaip armijai pavyko juos visus isnaikinti? Juk jie jau buvo isplite po visa Zeme!
:)

Balys 2002 m. kovo 19 d., antradienis, 10:55:22
Be to. Is kur gali ufonautai zinoti,kad mes pavadinome ju planeta Marsu.Jis buvo romenu karo dievas.Apsisaukeliai yra Marso Ambasadorius zemeje ir uUfonautas.

Marsotyrejas 2002 m. kovo 18 d., pirmadienis, 18:45:01
Ufonautas meluoja. Jei Marse egzistuotu gyvybe, tai ji seniai butu atrasta.Juk padaryta simtai marso nuotrauku is sia planeta aplankiusiu zondu.Viking, Pathfinder ir daug kitu.Net dabar Marsa fotografuoja Mars odyssey.Tik nesakyk, kad jus slepiates po zeme ar pan..Tu paprasciausias apsisaukelis gyvenantis Zemei.

Ufonautas 2002 m. kovo 17 d., sekmadienis, 21:37:21
Jus zmogeliai tokie pat juokingi kaip ir mes- marsieciai:) Vat musu chebra marse panasiai sneka:"Ar yra kokie nors ten ateiviai?!", "Ar yra gyvybe Lesoigijore?(taip mes vadiname jusu planeta)", "Lesoigijorieciai tikriausiai kokie nors geltoni...", "Ne, ten gyvena tik vienalasciai"
Taigi egzistuojam ir mes, ir jus. Stai kaip viskas paprasta ;)))

Marsotyrejas 2002 m. kovo 16 d., šeštadienis, 21:48:00
Marse givybe tikrai neegzistuoja.
Jei Marse ir kazkada egzistavo gyvos butybes, tai buvo tik paprasciausios bakterijos (nanoorganizmai).Taciau pasikeitus Marso atmosferai bakterijos zuvo.

2002 m. kovo 16 d., šeštadienis, 21:23:33
paskaicius dauguma sio puslapio straipsniu, galime padaryti isvada, kad zmonija visados buvo visisku silpnaprociu banda, kuria apsviete is kazkur nusileide ateiviai,viva ateiviai!be ju mes nebutume pasieke gelezies amziaus ir neturetume jokiu mitu ir legendu!juk tai jie mums apsviete smegenis! ne, tikrai, aciu jums, ateiviai is kosmoso...

teisybe 2002 m. kovo 16 d., šeštadienis, 20:29:12
Manau, kad gyvybė, be mūsų, plačioje visatoje iš tikrųjų kažkur egzistuoja, bet labai nepritariu tiems sapaliojimams, kad jie pasirodė čia žemėje. Juk nėra jokių įrodymų, vien tik liudytojų pasakojimai. O juk mus pojučiai taip dažnai apgauna! Kiekvieną kartą kai sapnuojate. Visos filmuotos medžiagos kaip vėliau paaiškėja yra klastotė. Taip mums norisi tikėti, kad ten nakties glūdumoje kažkas tyko ir laukia mūsų. Tik pagalvokite kodėl gi jie leidžia pagrobtiesiems prisiminti. Argi turėdami tokią pažangią technologija, kurios dėka įveikia šimtus šviesmečių, ji negali ištrinti atminties. Netgi mes tai galime padaryti (yra tam tikri vaistai kurie stabdo atminties susidarymą ir t.t.). Tai tiesiog betikslis laiko švaistymas. Kas kitą yra protingų būtybiu paieška: pvz. SETI projektas. Spręskite Jūs, bet jeigu turite bent kiek skepticizmo apsvarstykite kiekvieną turimą faktą ar jis nėra klaidingas, o ne aklai pulkite tikėti tuo kas sakoma. Taip tampame tokiu žmonių marionetėmis, kurios neša joms pelną (knygos, muziejai ir t.t. šia tema atneša didelius honorarus)
Jie paskaičiuoti tikrai būtų paskaičiavę. Visų pirma: Marse jokios gyvybės nėra, ens tam nėra įrodymų, o visi tie mitai kilo iš nepagrįstų spėlionių pamačius išraižyas linijas Marso paviršiuje. Tik po kiek laiko buvo įrodytą, jog tai erozijos padariniai (kaip ir tas veidas MArso paviršiuje). Netgi esant nenuginčajamiems mokslo faktams, žmonės labiau yra linke patikėti kažkokio žmogaus, kuris tą košę užvirė ir apie moksla nusimano tiek pat kiek dramblys apie skraidymą, žodžais.
Visų antrą nežinau tokių fotografijų, kurios nebūtų paneigtos, o jeigu tokių ir yra tai kažkokių žmonių eksperimentų išdavos, kuriuos atskleidus iškiltų grėsmė tai šaliai. Isivaizduokit jeigu Amerika praneštu pasauliui jog sukurė nauja lektuva kuris nesusekamas jokias budais ir tinka snipiniejimui ir be to gabena atominiu ginklu arsenala. Kokios butu to pasekmes?
Taigi dar karta viska apsvarstykite.
Tiesa jeigu ateiviams atminties trinti neleidzia garbes kodeksas, o lytinius organus tyrineti ir rinkti sekla, bei apvaisinti moteris, bei sutrikdyti psichika tas kodeksas leidzia. Patikekit tie zmones kurie pasakoja tas istorikas turi savu sumetimu. Jie nori isgarseti. Kodel visi atkreipia demesi i tuo raizinius javu laukuose, bet ignoruoja tai jog po keliasdesimt metu zmones prisipazysta tai dare idomumo delei? Jie netgi parodo kaip tai daroma ir jais niekas netiki.
As tikiu, kad mes nesame vieni visatoje ir ten kazkur kosmoso gludumoje musu laukia draugiska rase. Tiek te galiu pridurti, pagyvensim pamatysim. Viduramziais zmones tikejo, kad raganas reikia deginti, jeigu jos neskesta vandenyje (plaukti moka), o jei nuskesta vadinasi buvo ne ragana. Dabar vyskta tas pats tik kitokiu pavidalu.

"eta 2002 m. kovo 14 d., ketvirtadienis, 20:10:39
Manau, kad neturint jokiu tikru irodimu ar faktu apie kontaktus su nezemiskom civilizacijom diskusija apie jas tampa beprasme. Ir as daryciau kokias isvadas sia tema tik gaves bent menkiausiu taciau nenugincijamu faktu.

ekspertas 2002 m. kovo 14 d., ketvirtadienis, 20:05:41
Kol kas fotoniniai varikliai egzistuoja tik fantastinese knygose. Nors ateity ka gali zinoti...
Dabar yra daug is pirmo zvilgsnio neissprendziamu tokio variklio problemu. Bet ateityje jos gali buti nugaletos. Laikas parodys.

Pastebejimas: 2002 m. kovo 14 d., ketvirtadienis, 19:51:16
Zmones daugkas is jusu painioja savokas. NSO reiskia neatpazintas skraidanntis obijektas(gali buti paprasciausias balionas). Daugkas mano, kad NSO = Ateiviai is kosmoso.
Jei sis puslapis vadinasi NSO tai jame turetu buti bandoma paaiskinti NSO-ivairiom hipotezem o ne vien ateiviu is kosmoso veikla. Tokiam puslapiui labiau tiktu vadintis pvz UFONAUTAI.

Mates 2002 m. kovo 13 d., trečiadienis, 01:11:41
As tikriausiai atrodysiu kvailai pries visus cia pasisakiusius, bet 1988 m.balandi man teko matyti neiprasta rsgini. Vaziuojant autobusu i paskaitas, per langa pastebejau kažka panasaus i menuli.Tik keista buvo tai, kad jis buvo siauras ir horizontalioje padetyje.Kas kesciausia, kad jis tai pailgedavo, tai sutrumpedavo. Menulis, ryskioje tekancios saules sviesoje negalejo taip ryskiai sviesti,juo labiau keisti dydi.Tai mačiau ne as vienas,o visi keliaivei vaziave autobusu. Tai patvirtina, kad man nebuvo asmenine haliucinacija, kaip teigė mano draugai isgirde apie tai, klausdami kiek vakar pripyliau.O baigesi tas reginys taip: objektas pasislinko i viena puse ,po to i kita puse ir su dideliu psgreiciu dingo horizonte.Tai buvo vienintelis kartas mano gyvenime ko as negalejau paaiskiti to ka maciau savo akimis.

`SEAL 2002 m. kovo 12 d., antradienis, 21:57:34
........, kokiu cia fruktu prirasinejo... Ble, jus xebra pirma pasidomekit kuo nors bent jau i ta puse, pries teigdami ka nors. Ee... Kazi ka as cia jau sumaliau... Nu px. Esme yra ta, kad vadinamieji NSO labai maloniai galetu buti varomi sviesos variklio (aciu pon ui Ensteinui), kuris veikia pagal teorija, kuria remiantis sviesos spindulys sukelia atoveiksmi. Nestipru, aisku, bet ilgainiui objektas gali pasiekti greiti, artima sviesos greiciui... Kelione uztruktu, bet lyginant su dabartiniais zmonijos laimejimais s ioje srityje, vis sis tas... Dar pritaikius uzsaldymo technologija... Visai neblogai. Tuo paciu paaiskinamas begarsis skrydis bei sviesa - sviesos variklio technologija turetu buti istobulinta. Ir galbut todel jie tesirodo nakti - Saules sviesa gali buti per intensyvi ypatingai jautrioms ir galingoms sviesos baterijoms - juk ne visa kelione vyksta zemes atstumu nuo zvaigzdes... O jei jau pasirodo diena - tai visuomet blizgantys pavirsiai. Argi nelogiskai skamba?.. Jei pastebesit spragu, rasykit, mano past o dezute nebus perpilna...
<<<`SEAL>>>

darius 2002 m. kovo 12 d., antradienis, 11:45:53
gal galite atsiusti ir kuo greiciau man apie moksla astronomija man reikia parasyti referata aciu

xxxxxxxxxx 2002 m. kovo 8 d., penktadienis, 17:02:08
tai vat visi tikintys ir ne as paremiu vis delto tuos kurie tiki NSO. juk musu visa galaktika tokiia didele joje juk vistiek kazko turi buti o tas kazkas ir yra turbut nso tai tiek iki

gooz 2002 m. kovo 8 d., penktadienis, 00:30:39
hoy fantastai, meteoritu, palydovu, lektuvu stebetojai.:))) matau daug filmu ziurite ir neblogai sekasi pagal juos vaizduote gerinti...:)))) na sekmes toliau siuose stebejimuose. kai pamatysite koki daigteli kabanti ore diena, tai praneskite.aciu brangiej i:)))

2002 m. kovo 4 d., pirmadienis, 17:35:40
I have a picture with UFO took by myself.

Harvis 2002 m. kovo 4 d., pirmadienis, 03:02:27
Sveiki :>>>>
AR JUSU DAR NEPAGROBE ATEIVIAI :)))
NESIJAUDINKIT, ATEIS IR SHI DIENA ARBA NAKTIS :\
***** JIE MAN TAI SAKE ******** :))))
Perskaichiau keleta skaitytoju zhinuchiu ir nutariau ir ash parashyti keleta zhodeliu ...
Pats labai domiuosi ateiviais ir visu tuo kas gyvena ar egzistuoja uzh zhemes ribu ...
Pirmiausiai butu pastabele tinklapio administracijai!!!!!
Butu labai patogu jei pakeistumet tinklapio juoda fona i gal shiek tiek shviesesni, bet aishku ir gi tamsaus atspalvio, nes dabartiniu atveju yra labai sudetinga skaityti, sunku suskaityti raides, jos liejasi, o dar kai mazhos, labai ishvargsta akys ( pan ashiai kaip ilgai zhiurint i ateiviu erdvelaivio skleidzhiama shviesa :>>>>>>> ). Bet visishkai pritariu kad tokio pobudzhio saitas turi buti tamsaus fono, belieka tik isivaizduoti kaip atrodytu tinklapis apie ATEIVIUS baltame ar gelt oname arba bet kokiame kitokiame shviesiame fone Fuuu :>>> Tai toks pasiulymas
Ka gi dabar apie esme ;\
Nesuprantu kaip zhmones gali buti tokie naivus...
Niekas ju neklausia ar tikit ateiviais arba kitaip nezhmishkomis butybemis. Uzhtat reikia klausti ar jus suvokiat ar nesuvokiat ar nenorit suvokti ar negali jusu smegeneles suvokt, kad lygiai taip pat kaip mes zhmogeliukai tokie silpni ir menki galim egzi stuot chia sioj planetoj, tai lygiai taip pat gali egzistuot ir kitos rushies gyvybe kitose planetose ar net ne planetose ir nesvarbu kokia ta gyvybe bebutu: ar jau tokia ishsivyschius, kad net skraido skraidanchiom lekshtem, ar dar tik tokia, kurios "nar iai" shliauzhioja po duju apsuptos planetos pavirshiaus dulkes....
Zhinoma, kad gali buti visokiu kvaili, kurie su kazhkokiais neaishkiais tikslais ar noredami ishgarseti, ishsigalvoja ivairiausius nebutus dalykus. Be jokios abejones tokiu yra ir net labai daug, bet vien del to mes negalim nusikratyti savo teisingo suvok imo, kad egzistuoja gyvybe uzh zhemes ribu...
Gali buti ir taip, kad visi kada nors buve praneshimai apie tokius atvejus yra melagingi, bet kitu gyvybiu egzistavimas tikrai nepriklauso nuo shiu praneshimu teisingumo ar neteisingumo....
Belieka tik isivaizduoti, jei mes zhmones dabar butume tiek pazhenge, jog turetume ivairiausia technologija kuri mums suteiktu galimybe iveikti didzhiuosius kosmoso platybiu atstumus per trumpiausius laikotarpius ir nebandytume ieshkoti kitu panashiu ar nepanashiu gyvybiu, ar bent jau ieshkoti nauju gyvenamu plotu visatos toliuose, tai tokiu atveju sakychiau, kad arba mes zhmogeliukai visai trenkti arba jei mes jau tokie trenkti tai tokio lygio mums net ir sapnuose nepasiekti :)) Bet manau, jog mes nesam tokie, vien del to, kad yra tokiu geru saitu kaip shis :>>>
Taigi, galim padaryt ishvada, jog ir nezhemishkos butybes turedamos tokias galimybes, siektu atrasti naujus gyvenamuosius plotus ir tokius kaip mes menkesnius uzh juos arba ne, siekdami uzhgrobti arba padeti vystytis ( priklauso nuo pachiu butybiu ) ... Tai shiam kartui tiek.
Atrodo, ishpasakojau visas ju skleidzhiamas mintis :>>>>>
Manau teks parashyt ir dar...
Tiesa, ash Harvis ish Shiauliu ir man 22 metai, zhemes laiku :)))))
IKI :)

san-taka
station

NSO apsireiškimai ir neįprasti fenomenai Lietuvos danguje ir po juo

Maloniai pasitiksime žinias apie bet kokius Jūsų pastebėtus sunkiai paaiškinamus reiškinius naktiniame danguje ar patirtus sapno metu...

įspūdžius, klausimus ar komentarus prašome siųsti el.paštu:
san-taka@lithuanian.net arba pateikti pagrindinio puslapio gale.

san-taka station

UFO sightings and other phenomenas in/under Lithuanian sky. Please inform us about everything you noticed and find unexplainable in the night sky or even during your night dreams, or in the other fields of life.

NSO.lt puslapis
Vartiklio naujienos