Global Lithuanian Net: san-taka station: |
Kam turime rengtis...
NSO elgsenos per pora paskutinių dešimtmečių analizė rodo, kad dauguma jų žmonių atžvilgiu
elgiasi neutraliai, o kai kurie netgi priešiškai. Tad tarsi jie neturi jokių humaniškų ketinimų žmonių
atveju, o mums, iš esmės, nėra jokio pagrindo mylėti šiuos neaišku iš kur išnirusius proto brolius".
Netgi atkreipiamas dėmesys į tai, kad išaugo tiesioginių grasinimų žmonijai kiekis.
Štai Brajanas Skotas iš Arizonos valstijos, dukart pagrobtas pilkųjų", arba negatyviųjų, zetų,
2003-iais pranešė Lindai Chaue, kad pilkųjų" nuomone žmonijos viltys savarankiškam tobulėjimui
visai nerealios ir todėl ją reikia sunaikinti, o jos vietoje sukurti naują civilizaciją, kaip jau buvo, atseit,
padaryta gilioje senovėje. Tačiau normandiškųjų prašymu zetai sutiko dar palaukti iki sutarto laiko o
gal normandiškiesiems pavyks atvesti žmoniją į protą.
1965 m. JAV šiaurės rytinėje dalyje įvyko Didysis užtemimas, kai per 10 didelių švytinčių rutulio formos
NSO iš rikiuotės 10-čiai valandų išvedė 8-ių valstijų elektros tiekimo sistemą. Vienas rutulių pasirodė prie
Klėjaus pastotės, paskirstančios elektrą, gaunamą iš Niagaros sistemos, ir iškart Sirakūzų miestas paskendo
tamsoje. Kitas maždaug 15 m skersmens objektas apsireiškė prie Chenkok-field aerouosto ir po dviejų
minučių Niujorke dingo šviesa. Du NSO ilgokai skraidė palei Hempšyro aukštosios įtampos liniją ir trumpino
apsaugos nuo žaibavimo relė. Per šimtą pranešimų atėjo ir apie NSO virš kitų 6-ių miestų. Tuo metu sustojo
visi elektrotraukiniai ir liftai neveikė telefonas, TV, radijas.
1980 m. netoli Ustikos salos, esančios 60 km į šiaurę nuo Palermo, keistomis aplinkybėmis patyrė
avarija italų lėktuvas DC-9 su 77 keleiviais. Jis skrido 8 km aukštyje iš Bolonės į Palermą. Kelios
sekundės iki avarijos Romos radarai užfiksavo nežinomą objektą, artėjantį prie lėktuvo stačiu kampu ir
nuskridusio savo kursu iš ekrano dingus DC-9. Maždaug tuo metu Mafini šeima, buvę netoli Ustiko,s
matė keistą verpstės formos objektą, kuris greitai sukdamasis skriejo virš jūros.
Vėliau DC-9 buvo rastas jūros dugne, dauguma keleivių buvo prisirišę diržais ir žuvo paskęsdami.
O sudarkyti 20-ies keleivių kūnai, matyt iškritę iš krentančio lėktuvo, buvo rasti jūros dugne.
Tačiau įdomiausias šios tragedijos detales 1989 m. paskelbė buvęs Italijos Oro pajėgų kapitonas
Bonifacio, tada jau išėjęs į atsargą. Jis pareiškė, kad tada gavo įsakymą skristi lėktuvu į rajoną šiauriau
Palermo ir, praėjus 9 val. po ryšio nutrūkimo su DC-9, rado jį vandens paviršiuje. Jis ilgiau nei valandą
suko aplink lėktuvą ir matė, kad netoliese jo randasi keistas pailgos formos objektas, tokio dydžio kaip
povandeninis laivas, su juoda juosta ant nugaros". O tada vanduo po laineriu tarytum užvirė", jis
Taigi išeitų, kad keleivinis lėktuvas iš pradžių buvo numuštas, o po 10-ies valandų susprogdintas.
1996 m. susprogo iš Niujorko aerouosto pakilęs Boeing-747 su 230 keleivių. Beje, apie 300
liudininkų Long Ailende matė, kaip prieš sprogimą link jo nutįso paslaptingas švytintis pėdsakas. O
radarų nuotraukose buvo užfiksuotas NSO artėjimas ir susiliejimas su lėktuvu sprogimo metu.
Labai keistas nutikimas įvyko 1969 m. JAV kerinio transporto lėktuvo ekipažas Honolupu rajone
atliko mokomąjį skrydį. Jis pranešė: Matau keistą objektą, pradedam persekiojimą". Tada sekė SOS
signalas ir ryšis nutrūko. Po kurio laiko kėktuvas nusileidoSan Diego oro bazėje ir pasirodė, kad jo
ekipažas tarsi būtų sušaudytas iš arti. Nepaisant sunkaus sužeidimo, lėktuvą pasodino antras pilotas,
tačiau ir jis mirė nespėjus atvykti gelbėtojams. Laivo fiuzeliažas buvo smarkiai pažeistas, tarsi į jį būtų
šaudę raketomis. O visus pabuvojusius lėktuve teko skubiai siųsti į ligoninę, nes prasidėjo keistas odos
susirgimas.
O štai povandeninius laivus, galbūt, taranuoja neatpažinti povandeniniai objektai (NPO). 2000 m.
rugpjūtį Barenco jūroje nuskendo atominis povandeninis kreiseris Kurskas". Tik 2002 m. Gynybos
ministerijos Navigacijos ir hidrografijos valdybos vadovas A. Komaricinas pareiškė, kad viena galimų
jo žūties priežasčių galėjo būti anomalūs reiškiniai. 30 tūkst. tonų sveriantį laivą, atseit, paveikė
kažkokios nežinomos jėgos. Kitaip tariant, jis padarė užuominą, kad jis galėjo susidurti su NPO.
Šiaurės laivyno ataskaitoje parašyta, kad kairiajame Kursko" šone, tarp pirmo ir antro skyrių, buvo
aptiktas labai didelis įlenkimas, kurio centre buvo 2 x 3 m spraga, kurios kraštai įlenkti į vidų ir
apsilydę. Taip pat, filmuojant Kurską" povandeniniais aparatais Mir", dešinėje antro skyriaus pusėje
pastebėta dar viena, mažesnio dydžio spraga, o kairio šono pradžioje didelis plėštinis trūkis.
Taigi, pagal šiuos duomenis Kurskas" negalėjo susidurti su kitu povandeniniu laivu, nes jo titano
korpuse užfiksuotas ir terminis poveikis (plienas lydosi apie 1500o C temperatūroje). O
tai vyko dar giliai lediniame vandenyje, kurio temperatūra neviršija 4o C. Jokių
oficialių paaiškinimų nebuvo pateikta. Nors, praėjus 10 d. po katastrofos, gynybos ministras maršalas I.
Sergejevas per Pirmąjš TV kanalą pasakė, kad prieš Kursko" avariją hidroakustinės sistemos greta jo
užfiksavo nežinomą objektą, dydžiu prilygstančiu Kurskui" (amerikiečių povandeniniai laivai, tuo
metu buvę Barenco jūroje, 3,5 karto mažesni).
O ieškant Kursko" sunkiojo atominio kreiserio "Petras Didysis" echolotu, jūros dugne buvo
užfiksuotos dvi anomalios sritys, esančios 1 km atstumu viena nuo kitos. Vėliau paaiškėjo, kad viena
jų tai Kurskas", o kita pradingo. Be to, 2000-ųjų rugpjūčio mėn. per Pirmąjį TV kanalą buvo
parodytas netoli Kursko" jūros dugne gulintis pailgas objektas, apie kurį pasakyta, kad jis gerokai
didesnis už Kurską" ir kad pakartotinai nufilmavus po kelių valandų, jo jau nebuvo.
Komisijos pirmininkas I. Klebanovas pareiškė, kad avarijos priežastimi buvo susidūrimas su
didelio tonažo objektu. Šią nuomonę palaikė ir ministras I. Sergejevas, Rusijos Laivyno vadas V.
Kurojedovas ir Šiaurės laivyno vadas V. Popovas, tačiau nė vienas jų nepaaiškino, kas tai per objektas.
Buvo paneigta ir versija, kad galėjo įvykti savaiminis torpedos sprogimas. Kartu nesuprantama, kodėl
dėl Kursko" tvyro toks slaptumas, o pareigūnų pareiškimai labai migloti. Štai I. Klebanovas pareiškė,
kad bendras pažeidimų vaizdas Kurske' labai keistas ir nestandartinis", o Gen. štabo vado
pavaduotojas V. Manilovas pasakė, kad katastrofos situacijos parametrai labai nukrypsta nuo spėjamų
fizinių ir techninių sąlygų". Galbūt todėl, 2001 m. lapkritį, praėjus 15 mėnesių ir jau iškėlus ir
ištyrinėjus Kurską", V. Kurojedovas interviu pasakė, kad jis vis dar nežino Kursko" žuvimo
priežasties, o medžiagų, likusių ant įlinkimo, analizės rezultatų kol kas nėra.
Dar 1971 m. Sojuz-11, susijungusio su orbitine stotimi Saliut, ekipažas (O. Dobrovolskis, V.
Pacajevas ir V. Volkovas), likus 30 min. iki atsijungimo nuo stoties, pranešė Kosminių skridimų centrui, kad
prie stoties priartėjo 4 nežinomi apvalūs objektai, dydžiu didesni už Saliut, švytintys rausvai ir besisukantys
aplink stotį. Leidžiantis nusileidimo kapsulėje žuvo visi trys kosmonautai oficialiai, dėl kapsulės
išsihermetinimo.
1986 m. sausį, praėjus 73 sekundėm po starto ir Kanaveralio iškyšulio, raketoje, keliančioje Čelendžerį,
įvyko stiprus sprogimas, kosminis laivas nukrito į vandenyną ir nuskendo. Startą ir sprogimą nufilmavo
biologas iš Los-Andželo, tuo metu buvęs gerokai piečiau Kanaveralio. Matosi, kaip prieš pat sprogimą į
raketą buvo išleistas siauras šviesos spindulys iš greta buvusio disko formos NSO. Kompiuterinė analizė
parodė, kad įrašas nėra klastotė. Anot NASA specialisto R. Diuprono pareiškimo 1995 m., šifruojant
Čelendžerio juodąją dėžę, paaiškėjo, kad 3 min. po sprogimo iki nukrentant į vandenį astronautai dar buvo
gyvi, kalbėjosi ir meldėsi, kad būtų išgelbėti. NASA visa tai atsisakė komentuoti pagal jos oficialią versiją
sprogimas įvyko dėl blogo kieto kūno greitintuvų pritvirtinimo prie raketos-nešėjos.
O 2003 m. vasarį, likus 10 min. iki nusileidimo Kanaveralio iškyšulyje, susprogo kitas kosminis laivas
šįkart Kolumbija. Astronomo mėgėjo iš San-Franciško padarytose 5-iose nuotraukose aiškiai matosi, kaip į
Kolumbiją pataiko paslaptingas rožinis šniūras, panašus į elektros iškrovą, o tada laivo paliekamas
pėdsakas tampa platesniu, tarsi laivą imtų purtyti.
Kito liudininko 2-oje nuotraukose matosi, kaip prieš pat sprogimą Kolumbiją paveja ir aplenkia NSO,
skridęs aukštesne lygiagrečia trajektorija tuo metu Kolumbijoje pastebimas blyksnis, po kurio šleifas
pasidaro ne baltas, o ugninis. Matyt todėl NASA iš pradžių ir paskelbė, kad avarijos priežastimi galėjo būti
NSO. Tačiau rugpjūtį komisija paskelbė, kad labiausiai tikėtina priežastimi galėjo būti kairiojo sparno
pažeidimas atsilupusiu termoizoliacinės medžiagos gabalu. O NASA vadovas O. Kifas tvirtina, kad tai jokiu
būdu negalėjo būti laivo žūties priežastimi.
Negi šiuos du laivus numušė NSO?
Papildomai skaitykite:
|